نقد و بررسی سریال Mayor of Kingstown شهردار کینگزتاون

معرفی، نقد و بررسی سریال Mayor of Kingstown شهردار کینگزتاون

جرمی رنر ستاره برتر سریال درام جنایی شبکه استریم  Paramount+ یعنی شهردار کینگستاون است. با شروع سریال، مایک مک لاسکی با بازی رنر، دست راست برادرش میچ (کایل چندلر) است، مردی که همه از آن به عنوان “شهردار” کینگستونِ میشیگان یاد می کنند. میچ شهردار واقعی نیست، اما او نوعی همه کاره است که صلح را حفظ می‌کند و شکاف‌ها را میان جناح‌های مجری قانون و جنایت‌کار در شهر پر می‌کند. میچ یک حضور ضروری است زیرا کینگستون همان چیزی است که مایک از آن به عنوان یک شهر شرکتی یاد می کند که در آن مجموعه ای از هفت زندان مختلف اقتصاد محلی را هدایت می کند. در سریال شهردار کینگستاون، 20000 زندانی و تنها 40000 ساکن در شهر وجود دارند. میچ و مایک با حل مشکلات بستگان زندانیان، نگهبانان زندان، پلیس محلی و جنایتکاران، تعادلی ظریف برقرار می کند. اگر دنبال یک سریال جنایی خوب هستید همین الان برای دانلود سریال شهردار کینگستون اقدام کنید.

 

معرفی سریال Mayor of Kingstown

سریال شهردار کینگستون یک مجموعه تلویزیونی جنایی آمریکایی است که توسط تیلور شریدان و هیو دیلون ساخته شده است. این سریال در 14 نوامبر 2021 در Paramount+ پخش شد. در فوریه 2022، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که در 15 ژانویه 2023 پخش شده است.

 

خلاصه داستان سریال ‎Mayor of Kingstown

کینگستون در ایالت میشیگان یک شهر شرکتی است که تجارت در آن حبس است. ‏( شهر شرکتی به محلی اطلاق می شود، که عملاً تمام فروشگاه ها و مسکن متعلق به یک شرکت باشد و شرکت مذکور کارفرمای اصلی آن منطقه محسوب گردد. شهرهای شرکت اغلب با مجموعه ای از امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها، کلیساها، مدارس، بازارها و سایر امکانات تفریحی برنامه ریزی شده اند.) خانواده مک لاسکی برای دهه ها صلح را در کینگستاون حفظ کرده اند و به عنوان ناظم بین باندهای خیابانی، زندانیان، نگهبان ها و پلیس ها عمل می کنند. این سریال با پرداختن به موضوعات نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری، نگاهی دقیق به تلاش آنها برای برقراری نظم و عدالت در شهری که هیچ کدام را ندارد، ارائه می دهد.

 

بررسی شخصیت های سریال Mayor of Kingstown

جرمی رنر در نقش مایک مک لاسکی بازی می کند، کسی که به عنوان دست راست برادر بزرگترش میچ که شهردار است معرفی می شود، مایک پس از مرگ میچ در قسمت اول نقش “شهردار” را بر عهده می گیرد. برادر وسطی مک لاسکی ها، مایک، تمام دوران کودکی اش را در رویای خروج از کینگستاون گذرانده است. بعداً در این فصل، متوجه می شویم که مایک زمانی در زندان کینگستاون زندانی بوده و برای زندانیان سفیدپوست به درجه سردسته رسیده است. دایان ویست در نقش مریم مک لاسکی، مادر برادران مک لاسکی را بازی می کند. مریم یک استاد کالج است که داوطلبانه به زندانیان در زندان زنان تدریس می کند. مریم از فعالیت هایی که پسرانش در آن شرکت می کنند کاملا آگاه است و خصومت عمیقی با مایک دارد. هیو دیلون در نقش ایان فرگوسن بازی می کند، یک کارآگاه کارکشته و سرسخت در اداره پلیس کینگستون و شریک کایل. توبی بامتفا در نقش دورین “بانی” واشنگتن، رهبر گروه کریپس در کینگستاون را بازی می کند، بانی روزهای خود را با نشستن روی یک صندلی سپری می کند و مواد مخدرش را می فروشد. بانی رابطه خوبی با مایک دارد و نزدیک ترین چیزی است که مایک به عنوان یک دوست دارد. تیلور هندلی در نقش کایل مک لاسکی، کوچکترین برادر مک لاسکی هاست. کایل کارآگاه اداره پلیس کینگستون است. کایل اغلب با انتخاب هایی که مجبور می شود برای کمک به دو برادر بزرگترش در معاملات تجاری شان انجام دهد و همچنین تاکتیک های مشکوکی که افسران همکارش در مورد مظنونان به کار می برند، مبارزه می کند. کایل به عنوان راهی برای فاصله گرفتن از هرج و مرج و فساد کار در کینگستاون، در آستانه انتقال به پلیس ایالتی میشیگان است. کایل نیز با تریسی ازدواج کرده و در انتظار اولین پسرشان هستند. اما لیرد در نقش آیریس، یک اسکورت خوش صحبت که برای میلو است و با مافیای روسی کار می کند تا مقامات دولتی را اغوا کند و رشوه بدهد. آیریس در اصل برای کنترل مایک به کینگستاون آورده می شود. درک وبستر در نقش استیوی، کارآگاه اداره پلیس کینگستون و یکی دیگر از متحدان برادران مک لاسکی است؛ همیش آلن هدلی در نقش رابرت سایر، یک گروهبان پلیس است که یک تیم نخبه از افسران ضربت کینگستون را رهبری می کند.

 

بررسی تولید و روند ساخت سریال شهردار کینگزتاون

این پروژه برای اولین بار در ژانویه 2020، زمانی که شبکه پارامونت سفارش ساخت این سریال را داد، اعلام شد. در فوریه 2021، این سریال به سرویس استریم Paramount+ منتقل شد و جرمی رنر بازیگر نقش اصلی آن معرفی شد. ماه بعد، دایان ویست به بازیگران ملحق شد، اما در آوریل، اما لیرد، درک وبستر و تیلور هندلی اضافه شدند. هیو دیلون، یکی از خالقان سریال، در ماه می به بازیگران پیوست. کایل چندلر نیز در ماه آگوست و پس از انتشار تیزر پوستر این سریال، مشخص شد که به بازیگران پیوسته است، در حالی که آیدان گیلن و هامیش آلن هدلی به بازیگران اصلی اضافه شدند. در 1 فوریه 2022، Paramount+ سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. فیلمبرداری فصل اول از 17 می تا 4 اکتبر 2021 در استودیو Stratagem در تورنتو، همیلتون، انتاریو، برلینگتون، انتاریو و در کینگستون و عمدتاً زندان کینگستون انجام شد. در ژوئن 2022، فیلمبرداری فصل دوم در Lampe Marina و Presque Isle Bay در نزدیکی ایری، پنسیلوانیا انجام شده است. اندرو لاکینگتون موسیقی این سریال را ساخته  و Lakeshore Records موسیقی متن آن را منتشر کرده است. علاقمندان می توانند جهت دانلود سریال Mayor of Kingstown به انیمه لیست مجع دانلود انیمه فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان