معرفی و دانلود انیمه تناسخ یک بیکار Mushoku Tensei

معرفی و دانلود انیمه تناسخ یک بیکار Mushoku Tensei

وقتی تماشای انیمه Mushoku Tensei رو شروع کردم دید چندان مثبتی بهش نداشتم. چیزی در مورد اون نمی دونستم ولی از اینکه چقدر خوبه شگفت زده شدم. این انیمه جذاب، خنده دار و مطمئناً شخصیت های جالبی به شما ارائه می ده و یکی از بهترین انیمهای ایسکای موجوده.

پیش درآمدی بر داستان انیمه موشوکو تنسِی

علیرغم اینکه در تمام طول عمرش مورد آزار و اذیت، تحقیر و سرکوب قرار گرفته، یه مرد 34 ساله منزوی همچنان دنبال عزمیه تا بتونه کاری قهرمانانه انجام بده، البته فقط برای اینکه به یه حادثه غم انگیز ختم بشه. اما تو یه چرخش از سرنوشت، اون مرد تو یه دنیای دیگه به عنوان Rudeus Greyrat زندگی رو دوباره به عنوان یه نوزاد از دو والدین دوست داشتنی آغاز می کنه.Rudeus با حفظ خاطرات و دانشی که از زندگی قبلی خودش داره، به سرعت با محیط جدید سازگار می شه. با ذهن یک فرد بالغ، شروع به نشون دادن استعداد جادوییش می کنه، استعدادی که فراتر از همه انتظاراته و با کمک جادوگری به نام روکسی میگوردیا، مهارت خودش رو تقویت می کنه. رودئوس شمشیر بازی رو از پدرش پل یاد می گیره و با سیلفیت، دختری همسن و سال خودش که به سرعت تبدیل به نزدیک ترین دوست او می شه، آشنا می شه.با شروع شانس دوم رودئوس در زندگی، اون سعی می کنه از فرصت جدید خودش نهایت استفاده را ببره و در عین حال به گذشته پر از آسیبش غلبه کنه تا شاید روزی همون چیزی رو که در دنیای قدیمش نداشته، یعنی عشق رو پیدا کنه.

بررسی داستان و شخصیت های Mushoku Tensei

اینجاست که این انیمه بیشتر می درخشه. جایی که ما رو با شخصیت اصلیش، Rudeus، در حالی که زندگیش رو تسلیم تراک-کون می کنه، اونم در حالی که تلاش می کنه تا یه عده دیگه رو نجات بده و البته بعد از اینکه از خونه بیرونش کردن. از اونجایی که فردی تنها و اساساً تنبله، بدترین چیزها رو در مورد اون تصور می کنین، اما اون عمدتاً با بدشانسی مواجه شده، از اتفاقات مزخرفی که تو مدرسه براش پیش اومده، بدبختیاش شروع شده و اونو به چیزی که هست تبدیل کرده و با قتلش توسط تراک-کون، به نوعی در دنیایی تازه متولد شده؛ اون هم از پدر و مادری دوست داشتنی و شگفت انگیز که هر دو فوق العاده دلسوز و سرگرم کننده هستن. اونا همچنین بدشون نمیاد که هیجان خودشون رو نشون بدن که البته اول کار من رو شگفت زده کرده بود اما دیدنش برای اولین بار خیلی خنده داره. اونا نمی دونن که Rudeus می دونه چه اتفاقی در حال رخ دادنه، اما اون هنوز خاطرات زندگی قبلی خودش رو داره، بنابراین از همه چی خبر داره.

این انیمه داستان رودئوس رو دنبال می کنه و همین طور که پی میره اون بیشتر به دنیای جدیدش عادت می کنه، اما خودش رو هم توسعه می ده و می خواد اون آدم زندگی قبلیش نباشه و اینکه قراره به چی تبدیل بشه، داستانیه که ما باید تماشا کنیم. در طول نمایش، با شخصیت های دوست داشتنی تری آشنا می شیم. شخصیت هایی که دوست دارین بیشتر اونا رو ببینین. از روکسی، مربی جادوش گرفته تا سیلفیت، که واقعاً شیرینه! من برای شکوفا شدن بیشتر دوستیشون صبر نداشتم… علاوه بر اونا شخصیت های دیگه ای هم وارد انیمه می شن که در نوع خودشون خیلی جالبن.

آرت و صداپردازی انیمه موشوکو تنسی

آرت انیمه خیلی قابل توجهه. از روشن و رنگارنگ بودنی در مواقع لزوم صورت گرفته تا زمانی که همه چیز تاریک و آزاردهنده می شه، مخصوصاً وقتایی که انیمه به صحنه های عمیقش می رسه. آرت همراه با نورپردازی عالی در صحنه های خاص همراهه. چیزهای درجه یکی تو این انیمه وجود داره و هیچ مشکلی در مورد صداپردازی هم ندیدم. به نظر می رسه همه چی تو این انیمه سر جای خودشه و نمی شه از این نظر به اون ایراد گرفت.

کمدی انیمه Mushoku Tensei

چیزی که می خوام بگم اینه که کمدی یه برداشت ذهنیه و اونچه که شما خنده دار می بینین ممکنه برای یه شخص دیگهخ کاملاً غیرطبیعی باشه. به این ترتیب، این بخش خاص نمایش یکی از دلایل اصلی دریافت بازخوردهای متفاوت انیمه ست. این انیمه به خودی خود، یه کمدی مثل کونوسوبا نیست، اما سهم مناسبی از لحظات کمدی داره که از نظر من غیرقابل انکاره و گاهی از خطوط قرمز رد میشه. اگه شما از آدمایی هستین که نمی تونین با یک شخصیت اصلی پدوفیل ‏و شوخی های منحرفانه بسازین، ممکنه که نمایش رو آن قدر امیدوارکننده ندونین.

موشوکو تنسی، انیمه ای برای همه نیست. کمدی رو به لحظات دراماتیک ترجیح می ده و چندین مرز خیالی رو که اکثر انیمه ها ازش عبور نمی کنن، نادیده می گیره. این یک ترن هوایی عاطفی نیست که شما رو درگیر کنه. بهتر است به عنوان یه ماجراجویی کمدی شناخته بشه تا یه نمایش جدی دراماتیک. با این وجود، بدون شک برای هر کسی که به دنبال یک انیمه isekai خوب هست، می تونه سرگرم کننده باشه.

با این حال، هرگز نمی تونیم به اندازه کافی از استودیو ‏Bind، از کارگردان ‏Manabu Okamoto، به اوهارا ‏یوکیوی خواننده یا به هر کدوم از اعضای تیم ‏Mushoku Tensei‏ برای مدیریت لایت ناول آقای ‏Rifujin no ‎Maganote‏ و ارائه یه انیمه سریالی خوب، تشکر کنیم. ‏

فصل اول انیمه موشکو تنسی از چپترهای 1 تا 26 مانگای مانگاکا Yuka Fujikawa و جلدهای یک تا سه لایت ناول  Rifujin no ‎Maganote  به همین نام و فصل دوم اون هم از چپتر های 26 تا 51 مانگا و جلد های 4 تا 6 لایت ناول اقتباس شده.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga‎‏ فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه با بازی کریس همسورث

نقد و بررسی فیلم Fancy Dance‏ رقص خیالی

نقد و بررسی فیلم ترسناک Disappear Completely محو کامل