نینجا کامویی-معرفی، نقد و بررسی انیمه Ninja Kamui

توسط dante

نینجای سابق، جو هیگان، زندگی آرامی را با خانواده اش ساخته و از گذشته خشونت آمیز خود در میان مزارع روستایی پنهان شده است. اما فاجعه زمانی رخ می دهد که هویت او کشف می شود و عزیزانش مورد حمله قاتلان قبیله قدیمی اش قرار می گیرند. جنگجوی ماهر، هیگان، که اکنون با نام واقعی خود شناخته می شود، بار دیگر از سایه ها بیرون می آید. او راهی مسیر خونین انتقام می شود که او را به دنیای شوم شینوبی های حرفه ای که پشت سر گذاشته است، هدایت می کند. مجموعه انیمه نینجا کامویی به کارگردانی سونگهو پارک، که با کار خود در انیمه جوجوتسو کایسن تماشاگران را شگفت زده کرده بود، نوید سکانس های اکشن روان و تاثیرگذاری را می دهد که او به خاطر آن شناخته شده است. پارک و استودیوی انیمیشن E&H Production تصاویری جذاب را برای به تصویر کشیدن شیوه های مبارزه وحشیانه و خونین نینجاها ساخته اند. این انیمیشن همچنین در به تصویر کشیدن تکنیک های عرفانی نینجا که به نظر می رسد واقعیت را به چالش می کشد، می درخشد. با این حال، نمایش آنها سؤالاتی را در مورد اینکه آیا چنین قدرت هایی آموزه های نینجاهای قدیم را تحریف کرده اند، ایجاد می کند. برای معرفی، نقد و بررسی انیمه Ninja Kamui با انیمه لیست همراه باشید.

 

بررسی مضامین انیمه نینجا کامویی

نینجا کامویی در زیر سطح مبارزات پر اکشن خود، موضوعات عمیق تری از هویت، سنت در مقابل تغییر و به چالش کشیدن جایگاه فرد در جهان را بررسی می کند. همانطور که هیگان دوباره با آنتاگونیست های گذشته خود ارتباط برقرار می کند، انگیزه های آنها پیچیده تر از خیر ساده در مقابل شر می شود. بینندگان باید به این فکر کنند که روح واقعی نینجا در جامعه ای که مهارت های باستانی را تجاری می کند، کجاست و از طریق همه اینها، سفر منحصر به فرد هیگان در انتقام مطمئناً هر طرفدار ژانر رزمی را هیجان زده و مجذوب خود خواهد کرد، پس به طرفداران ژانر اکشن رزمی توصیه می کنیم که هرچه سریع تر جهت دانلود انیمه Ninja Kamui با زیرنویس اختصاصی از انیمه لیست اقدام کرده تا از تماشای آن لذت و بهره ببرند.

نینجا کامویی

درآمدی بر داستان انیمه نینجا کامویی

جو هیگان فکر می کرد که گذشته خود را به عنوان یک نینجا پشت سر گذاشته است و با ساکن شدن در مزرعه ای با خانواده اش، آرامش پیدا کرد. اما گذشته، همیشه راهی برای بازگشت دارد و این کار را به بدترین شکل انجام می دهد، با حمله ای وحشیانه همه داشته های هیگان را از او می گیرد. این واقعه هیگان را مجبور می کند که به گذشته اش برگردد. اکنون فقط با هیگان همراه می شویم که قاتلان خانواده اش را با حس شدید انتقام ردیابی می کند. صحنه های مبارزه خارق العاده، جنگنده ماهری را نشان می دهد، با این حال، انتقام جویی، سوالات بیشتری را برای هیگان به ارمغان می آورد و پاسخ ها رنگ می بازند، سؤالاتی از جمله در مورد رفقای قدیمی که به دشمن تبدیل شده اند.

نینجا کامویی

پیوندهای خونینی که هیگان را در انیمه نینجا کامویی به بند کشیده‌اند.

در قلب انیمه نینجا کامویی، جو هیگان، نینجای سابق که مخفیانه زندگی می کند، قرار دارد. اما همانطور که در اولین قسمت خیلی واضح است، گذشته راهی برای ضربه زدن به او پیدا می کند؛ گذشته ای که خشن بوده و هیگان در آن استاد هنر مرگبار خود بوده است. نکته جالب این است که در نمایش زمان می برد تا انتخاب هیگان برای کنار گذاشتن همه چیز واقع بینانه باشد. ما شاهد افزایش سرخوردگی او در طول سال ها هستیم، زیرا او و متحدانش کدهای اخلاقی سفت و سخت خود را زیر سوال می بردند. به هیچ وجه این یک تصمیم ساده یا آسان نبوده و حتی پس از آن، با ساختن زندگی جدید خود، تردیدها ادامه یافته است. این به عمقی فراتر از عبارت معمول «جنگجو بازنشسته می شود» می افزاید. مسیر هیگان سخت و نامرتب بوده و در طول مسیر بازنگری زیادی داشته است. ما می دانیم که چرا او برای یافتن آرامش بسیار سخت جنگیده و چرا از دست دادن آن بی رحمانه آتش انتقام را در وجودش شعله ور می کند. با صحبت از انتقام، دشمن هیگان، زای، رقیب قانع کننده ای را به وجود می آورد. همانطور که دوستان سابق تبدیل به دشمن شده اند، درگیری های آنها سنگینی پیوندهای از هم پاشیده را به همراه داشته است. ما نگاهی اجمالی به سرخوردگی خود زای از قبیله می اندازیم که به درام خونین آنها پیچیدگی می بخشد. دوئل اوج آنها در اپیزود 11 به لطف این پیوندهای ظریف، یک نمایش اکشن وحشیانه است. در حالی که برادری های قدیمی دشمن می شوند، مشت ها پرواز می کنند و داستان نشان می دهد که کینه هایشان چقدر آنها را کاملاً هماهنگ می کند و در عین حال آنها را برای همیشه از هم دور نگه می دارد.

ninja kamui

نقد و بررسی اجمالی انیمه

نینجا کامویی بینندگان را با سکانس های مبارزه دراماتیک و سبک بصری شیک در دنیای خود غرق می کند. کارگردان پارک سونگهو ‏تضمین می کند که اکشن از حرکات کوچک گرفته تا صحنه های کامل نبرد جریان داشته باشند. تیم او به طور یکپارچه کاراکترهای طراحی شده با دست را با پس زمینه های دیجیتالی ترکیب می کند و در عین حال امکان تنظیمات حماسی را برای انیمه حفظ می کند. مبارزات تکنیک را از طریق حرکات روان و تاثیرگذار به تصویر می کشد. کامیکازه چشم اندازهای اتصال را کاهش می دهد تا ما را وارد اکشن کند و بتوانیم نیروی هر ضربه را تجربه کنیم. حرکات ظریف نیز مانند شخصیت هایی که مهارت ها را از طریق هوا ردیابی می کنند، مجذوب کننده می شوند. توانایی های تخیلی مانند بازوهای سایه هیگان به طور روان عرفانِ خاصِ یک نینجا را به تصویر می کشد. انیمه نینجا کامویی با یک نمایش عالی که از طریق تسلط فنی و اکشن مجذوب کننده می شود، راه اندازی می شود. با این حال، اپیزودهای بعدی نمی توانند شتاب اولیه را حفظ کنند و راه خود را در یک روایت بی هدف و شخصیت های توسعه نیافته گم می کنند. در حالی که تصاویری از مبارزات درخشان و ایده های جذاب ادامه دارد، بخش میانی از نظر داستانی ناامید کننده و فرصت های از دست رفته در نهایت فصل را خیلی رضایت بخش نمی کند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید