معرفی و دانلود سریال لانه خرگوش Rabbit Hole

معرفی و دانلود سریال لانه خرگوش Rabbit Hole

اگر در زندگیتان دلتنگ جک بائر شده اید، از آخرین سریال تلویزیونی کیفر ساترلند بازیگر سریال 24، ناامید نخواهید شد. ساترلند در «لانه خرگوش»، این سریال جدید اکشن و هیجان انگیز و شیک پارامونت، ردای رابین هود امروزی را به خود می گیرد.

معرفی سریال لانه خرگوش

سریال Rabbit Hole یک مجموعه تلویزیونی مهیج جاسوسی آمریکایی است که توسط John Requa و Glenn Ficarra برای Paramount+ ساخته شده است. در این سریال کیفر ساترلند در نقش یک مامور جاسوسی خصوصی که برای قتل قتل شده است بازی می کند. این سریال در تاریخ 26 مارس 2023 پخش شد و قرار است در هشت قسمت پخش شود. Paramount+ برای اولین بار در می 2021 این سریال درام جاسوسی ساخته شده توسط جان رکوا و گلن فیکارا و با بازی کیفر ساترلند از استودیو CBS سفارش داد، و در فوریه 2022‏ عنوان سریال Rabbit Hole اعلام شد. راب یانگ اولین بازیگری بود که به لیست بازیگران اضافه شد، پس از آن چارلز دنس، متا گلدینگ، انید گراهام، جیسون باتلر هارنر، و والت کلینک نیز در سپتامبر 2022 به بازیگران پیوستند. طبق گفته ساترلند، این مجموعه از فیلم‌های هیجان‌انگیز سیاسی، از جمله Three Days of the Condor و The Manchurian Candidate و Marathon Man و  The Parallax Viewالهام گرفته شده است. فیلمبرداری این سریال در ماه مه 2022 در انتاریو آغاز شد و عمدتاً در تورنتو با صحنه‌های اضافی در همیلتون انجام شده است.

پیش‌درآمدی بر داستان سریال Rabbit Hole

جان ویر یک جاسوس متخصص در فریب است که اهدافش را با روان شناسی رفتار پیش بینی کرده و از آن ها جاسوسی و سرقت اطلاعات می کند تا به اهدافی که به آن ها اهمیت می دهد برسد. تا اینکه، البته، همه چیز خراب می شود و جان ویر متهم به قتل می شود و در مرکز یک توطئه بزرگ قرار می گیرد و مجبور به فرار می شود. و این زمانی است که سرگرمی واقعی (یا لانه خرگوش، در صورت لزوم که در ادبیات انگلیسی به معنای هچل و هزارتو است) شروع می شود.

بررسی سریال لانه خرگوش

قسمت اول این پیش فرض را با جلوه های ویژه و نماهای خیابانی فراوان به شکلی تماشایی تنظیم می کند (نمایش در تورنتو فیلم برداری شده، اما داستان در نیویورک می گذرد). بینندگان به سرعت در مورد روحیه پارانوئید ویر را می شناسند و از گذشته پر از آسیب او مطلع می شوند، در حالی که در سریال او را به عنوان کلاهبردار ماهری معرفی می کنند که نمی توانید از ریشه یابی او جلوگیری کنید. مطمئناً، این مرد یک جنایتکار است و یک مامور  FBI به اسم انید گراهام او را دنبال می کند، اما او قوانینی دارد، بنابراین اشکالی ندارد.

زمانی که ویر به دنبال کشف حقیقت در کنار یک تیم نامحتمل قرار می گیرد، بینندگانی از تماشای سریال جدید و  هیجان انگیز ساترلند لذت می برند و درگیر آن می شوند. این تقریباً خنده دار است که چگونه این شخصیت می تواند یک قدم از همه جلوتر باشد و دائماً بدون جلب توجه از هچل بگریزد، اما یک عمر بدون داشتن کارت اعتباری و تاریخچه آنلاین (همراه با مجموعه بی پایانی از مخفیگاه ها و فناوری هایی که در اختیار اوست) این امر را ممکن می کند.

وقتی این فریبکاری سخت می شود، سریال حفره خرگوش از مسخره کردن خودش هم نمی ترسد. مونولوگ های طنز زیادی از هیلی (متا گلدینگ) در این سریال وجود دارد، این زن به ویر کمک می کند تا حقیقت را کشف کند. این جملات و تکه های کمدی تسکینی برای تنش موجود در یک سریال اکشن و تریلر هیجان انگیز است و آن را متعادل می کند، بدون اینکه بیننده را ناراحت کند.

اکشن به اندازه کافی در سریال لانه خرگوش وجود دارد که هر اپیزود را به تکاپو بیندازد و میزان ریسک را بالا نگه دارد که به روشن تر شدن توطئه و نزدیک شدن ویر به حقیقت کمک کند. اما جذابیت اصلی سریال کشف خود جنایات است. یک موجود اسرارآمیز وجود دارد که در چهار اپیزود اول، با سرنخ های کوچک فراوان، رشته های راز را می کشد تا بیشتر از این سریال توقع داشته باشید.

به هر حال، موضوعاتی که به آنها اشاره شد، سریال Rabbit hole را به یک سریال ایده آل برای Paramount+ تبدیل می کند، البته شما می توانید دو قسمت اول پخش شده را در سایت ما دانلود و تماشا کنید و منتظر پخش قسمت های بعدی به صورت هفتگی باشید، بنابراین بینندگانی که می خواهند ببینند بعد از این دو قسمت چه اتفاقاتی می افتد می توانند هر هفته تایمر خود را تنظیم کنند. اما تا اینجای کار، برای کسانی که بعداً به آن می رسند نیز این سریال یک سرگرمی ارزشمند است.

شاید فصل دوم سریال Rabbit Hole تولید شود

به نظر می رسد جان رکوا و گلن فیکارا، سازندگان مشترک سریال این ما هستیم (This Is Us) همه چیزهایی را که در مورد چرخش های دراماتیک در فیلم و سریال رازآلود آموخته اند را در این سریال به آزمایش گذاشته اند. همانطور که انگیزه های اسرارآمیز  دشمن اصلی قهرمان آشکار می شود، خطرات سیاسی، مالی و اقتصادی پیش می آید. مفاهیم برجسته ای مانند NFT، کلاهبرداری و فایل های رمزگذاری شده سرنخ های بیشتری را به این شخصیت ها ارائه می دهند، اما آنها مانند بینندگان همیشه چندین قدم عقب هستند.

هویت و نیات دشمن اصلی قهرمان به لطف کمک شخصیتی به نام دکتر بن ویلسون (چارلز دنس) مشخص می شود. با این حال، این انگیزه های شرورانه ممکن است به مذاق بینندگانی که از شنیدن در مورد یک رئیس جمهور اسبق، اخبار جعلی و وضعیت دموکراسی خسته شده اند، خوش نیاید. در همین حال، با تمام پیچ و تاب ها و افشاگری ها در  سریال حفره خرگوش، این افراد برای قسمت های باقی مانده سرعت سختی را برای خود تعیین کرده اند و حفظ شتاب داستان این سریال می تواند چالشی بزرگ باشد.

همچنین شایان ذکر است که سریال لانه خرگوش به عنوان یک سریال محدود منتشر نمی شود، بنابراین باید دید که آیا این داستان تا پایان فصل به اتمام می رسد یا برای فصل دیگری ادامه می یابد. همیشه در مجموعه های سریالی مانند این موضوع مطرح است، و زمانی که ویر نام خود را پاک کرد، سخت است که او را در یک موقعیت مشابه در فصل  دومِ احتمالی درگیر ببینیم.

Related posts

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان

نقد و بررسی فیلم Lumberjack the Monster هیولای هیزم شکن

نقد و بررسی انیمه Kenka Dokugaku ضربه ویروسی