نقد و بررسی سریال Red Queen ملکه سرخ

توسط ErfaNEP

معرفی سریال Red Queen

خود را برای یک سواری هیجان انگیز و وسوسه انگیز آماده کنید که قلب شما را از همان فریم اول به تپش می اندازد. ملکه سرخ فقط یک سریال هیجان انگیز دیگر نیست، این سریال یک فرود وحشیانه و سازش ناپذیر به سمت جنون است که گلوی شما را می گیرد و حاضر به رها کردن آن نیست. این سریال اسپانیایی با یک شات آغازین قتل که فوراً لحن سریال را تثبیت می کند، شما را وارد یک دنیای وحشت روانی می کند که در آن هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. آماده باشید که از همان ابتدا گیر بیفتید زیرا ملکه قرمز سیلابی از پیچ و تاب های ذهنی و هیجانات درونی را به راه می اندازد که شما را اسیر می کند. این را تصور کنید: یک پهپاد به ظاهر بی ضرر بر فراز افق آفتابی مادرید می چرخد، سپس ناگهان روی زنی که بر لبه پنجره ای نشسته است، زوم می کند، موضع غیرقابل انکار فردی که آماده پریدن است. این سریال از همان ابتدا روح شما را هدف قرار می دهد. در هسته خود، سریال ملکه سرخ دو شخصیت عمیقاً معیوب و در عین حال مغناطیسی را درگیر می کند، یک نابغه ناتوان به نام آنتونیا اسکات (با بازی عالی ویکی لوئنگو) و یک پلیس همجنسگرای خشن، جان گوتیرز (هویک کوچکریان جذاب). هنگامی که یک رشته قتل وحشتناک آنها را به تعقیب یک قاتل سادیست می فرستد، ترکیب شیمیایی عجیب و غریب آنها در میان تاریکی جرقه می زند. جرقه ای برای یک آتش بازی هیجان انگیز پیچیده که شما را تا آخرین فریمش اسیر می کند.

 

نقد و بررسی سریال Red Queen ملکه سرخ

درآمدی بر داستان سریال ملکه سرخ

آنتونیا اسکات با بهره هوشی 242 رسما باهوش ترین فرد روی زمین است. هوش او این شانس را به او داده تا ملکه سرخِ یک پروژه پلیسی مخفی و آزمایشی شود، اما چیزی که شبیه یک هدیه به نظر می رسد به یک نفرین تبدیل شده و در نهایت همه چیز را از او می گیرد. هنگامی که پسر یک نجیب زاده قدرتمند در عمارت خود به طرز عجیبی به قتل رسیده و دختر ثروتمندترین مرد اسپانیا ربوده می شود، سازمان ملکه سرخ راه اندازی می شود. منتور، رئیس سابق آنتونیا، برای فعال کردن مجدد آنتونیا، به جان گوتیرز، افسر پلیس باسکی که قرار است از نیرو اخراج شود، روی می آورد.

 

نقد و بررسی سریال Red Queen ملکه سرخ

بررسی شخصیت ها و بازیگران سریال Reina Roja

همانطور که گفتیم، سریال Red Queen فقط تریلر جنایی نیست، این سریال یک فرود پیچ در پیچ و سازش ناپذیر به روان شکسته زنی است که با هوش مافوق بشری ‏نفرین شده است. خود را آماده کنید تا با سر در رویاهای ترسناک آنتونیا اسکات غوطه ور شوید، روحی شکنجه شده که ضریب هوشی 242 او، هم یک نعمت و هم یک کابوس است. از لحظه ای که آنتونیای ژولیده روی صفحه ظاهر می شود، می دانید که در یک سفر جهنمی هستید. اجرای مغناطیسی و آزاردهنده ویکی لوئنگو فوراً شما را به ذهن متلاشی شده آنتونیا می کشاند، جایی که چشم انداز خونریزی و پیشگویی های ترسناک مرز بین واقعیت و توهم را محو می کند. لوئنگو چه در حال تصور خودکشی های وحشتناک باشد و چه به توهمات شیطانی حمله کند، شما را در زندان روانی وحشتناک آنتونیا به دام می اندازد. اما او در مارپیچ نزولی خود تنها نیست. باید به شخصیت جان گوتیرز، پلیس همجنس گرا و بی شرم که به شریک نامحتمل او تبدیل شده است، نیز دل ببندید؛ کسی که به شبکه تاریک توطئه ی اطراف آنتونیا کشیده می شود. هوویک کوچکریان جذابیت سرکشی به جان گوتیرز می دهد که کاملاً هیجان نامنظم آنتونیا را متعادل می کند. شیمی انفجاری آن ها منظره ای است که باید تماشا کرد، از تنش های شدید گرفته تا لطافت خشمناک و حتی زمانی که مجبور می شوند با شیاطین درونیشان مقابله کنند.

 

بررسی مضامین سریال Red Queen

ملکه سرخ یک تریلر روان شناختی با پیچ خوردگی هذیان آور است که از نظر بصری بی نظیر است و در نمایش خود از هیچ چیز دریغ نمی کند. این سریال با نقش آفرینی بی نظیر از ویکی لوئنگو و هوویک کوچکریان که این جنون تب آلود را تثبیت می کنند، سریال یک هبوط بدیع به تاریک ترین اعماق تباهی انسان است. یک تفسیر اجتماعی جسورانه که ثروتمندان را به سیخ می کشد، پیچش های وحشتناکی دارد و طنز زبان را تقویت می کند. علی رغم برخی نقشه های پیچیده، ملکه قرمز به عنوان یک سریال خیره کننده برای کسانی که هوس هیجان های آزاردهنده و لب مرزی دارند، ظاهر می شود. ملکه سرخ در زیر هیجان های پرتنش و پیچش های ذهنی خود، انتقادی کوبنده دارد که مستقیماً قلب بی روح ثروتمندان را هدف قرار می دهد. با هر جنایت فزاینده ای که توسط نخبگان مادرید انجام می شود، این سریال به طور سیستماتیک روکش های طلاکاری شده محافظت از سلسله های قدرتمند شهر را از بین می برد. این پیام با وضوحی بی رحمانه  به تصویر کشیده می شود: هرچه به طبقات مالیاتی بالاتر بروید، عمیقاً غیرانسانی تر می شوید. از تاجری گرفته که کارمندان خود را قربانی می کند تا ثروت خود را حفظ کند تا وارثانی که طبقه کارگر را اسباب بازی های دور ریختنی می دانند، ملکه سرخ فقدان وحشتناک انسانیت که گریبان مردم را گرفته است، افشا می کند.

 

سریال ملکه سرخ را از دست ندهید

در حالی که نزول ملکه قرمز به جنون هذیان آمیز و غم انگیز، متریال خوبی برای فروش است، این نوشته ی شیطانی کمی تند است و شما را اپیزود به اپیزود درگیر می کند. این روایت پرپیچ و خم شما را به کشف لحظه ها و افشاگری های شگفت انگیز فراوان می کشاند. درست زمانی که فکر می کنید متوجه شده اید که این قطار دیوانه وار به کجا می رود، زیر پایتان خالی می شود. ما در انیمه لیست از خالق این داستان، آمایا موروزابال به خاطر ساختن داستانی که به طرز باشکوهی انتظارات را در هر مرحله زیر و رو می کند، قدردانی می کنیم. اما چیزی که واقعاً ملکه قرمز را متمایز می کند، حس شوخ طبعی آن است که در میان تمام هیجان های وحشتناک آن وجود دارد. دیالوگ های طنز تیره و تاریک سریال، مانند طناب های محکمی است که توهین های گزنده و طنز را با ترحم واقعی ترکیب می کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید