سریال ساکن بیگانه زمین (Resident Alien) با فصل سوم خود بازگشته است

توسط Alireza

سریال Resident Alien

طرفداران سریال کمدی و علمی تخیلی بیگانه ساکن زمین با شروع یک سفر هیجان انگیز و عالی دیگر به سمت ناشناخته های فرازمینی، در نهایت با معرفی تاریخ مورد انتظار پخش فصل سوم آن، از ساخت فصل جدید این سریال آگاه شدند. اما این همه ماجرا نیست، زیرا این فصل جدید و جذاب برای برانگیختن کنجکاوی و هیجان در میان پیروان سریال که مشتاق ادامه ماجراجویی های هری در زمین هستند، منتشر شده است. سریال Resident Alien که توسط کریس شریدان ساخته شده و از مجموعه کمیکی به همین نام الهام گرفته است، اولین بار در شبکه Syfy در سال 2021 ظاهر شد و با ترکیب منحصر به فرد خود از ژانر های طنز و علمی تخیلی، مخاطبان را شیفته خود کرد. با شروع شمارش معکوس برای فصل جدید، تیزر به درگیری با بیگانگان خاکستری اشاره می کند و نوید ادامه ای جذاب و حماسی را می دهد.

 

سریال Resident Alien

درآمدی بر داستان سریال ساکن بیگانه زمین

در قلب سریال، آلن تودیک در نقش محوری اش یعنی موجودی فرازمینی بازی می کند که با ماموریت دلهره آور نابود کردن بشریت به سمت زمین آمده و یک سقوط تصادفی برنامه ریزی نشده روی زمین را تجربه کرده است. برای انجام این کار پیچیده، شخصیت فضایی آلن تودیکِ بامزه، ظاهرِ دکتر هری وندرشپیگل که یک پزشک است را به خود می گیرد. با این حال، همانطور که داستان رفته رفته باز می شود، قهرمان سریال با معضلات اخلاقی نابود کردن یک تمدن کامل دست و پنجه نرم می کند. با شروع فصل دوم، شخصیت تودیک دستخوش دگرگونی عمیقی می شود و از نقش یک نابودگر بیگانه به مدافع زمین تبدیل می شود.

 

سریال Resident Alien

مروری بر فصل اول سریال Resident Alien

فصل اول پیشرفت او را برجسته می کند زیرا او بیشتر به ساکنان شهر از جمله آستا، دارسی (آلیس وترلوند) و مکس وابسته می شود. آستا زمانی که هری نقش پزشک شهر را بر عهده گرفت، با او دوست صمیمی شد. آنها از طریق کارشان به هم پیوند خوردند و بیشتر در مورد زندگی یکدیگر یاد گرفته اند. دارسی از طریق آستا که بهترین دوست اوست با هری دوست می شود. پس از اینکه هری متوجه می شود که مکس کوچولو توانایی دیدن شکل واقعی او را دارد، با او طرح دوستی می ریزد. این مجموعه رفته رفته، بیشتر در مورد سایر ساکنان شهر، مانند کلانتر مایک تامپسون بامزه، معاون لیو بیکر باهوش و والدین مکس: کیت و شهردار بن هاتورن کنکاش می کند. هری وابستگی خود به زمین را بر اساس افرادی که به آنها اهمیت می دهد، تصدیق می کند و بودن با آنها را به جای بازگشت به دنیای خود انتخاب می کند.

 

مروری بر فصل دوم سریال Resident Alien

هری پس از ناتوانی در رسیدن به بقیه همنوعان خود، پیامی از گولیاث که در شهر نیویورک زندگی می کند دریافت می کند. هری و آستا، جسد گولیاث را با فرزند دورگه اش می یابند و هری او را به فرزندی قبول می کند و سپس متوجه می شود که گولیاث از آنها به عنوان راهی برای انتقال پیام به هری استفاده کرده است. پیام این است که گونه های فرازمینی دیگری، یعنی بیگانگان خاکستری در حال برنامه ریزی برای تسلط بر زمین از طریق فناوری پورتال هستند و دورگه های خاکستری/انسان قرار است تمام زندگی زمینی را نابود کنند. ژنرال مک کالیستر (لیندا همیلتون) تنها کسی است که منابع لازم برای متوقف کردن آنها را دارد. علاوه بر این، شگفتی ای که شایسته پروژه ای است که با یک بازیگر از ترمیناتور کار می کند، این است که نشان داده می شود که گولیاث نسخه آینده هری است که از یکی از پورتال ها برای سفر در زمان به امید نجات افرادی که در آینده مرده اند، استفاده می کند.

 

آنچه که باید از فصل سوم Resident Alien انتظار داشت

گروهی از شخصیت های عجیب و غریب به تودیک ملحق می شوند که هر کدام به دکتر هری وندرشپیگل کمک می کنند تا معنای انسان بودن را بیاموزد. لیندا همیلتون، ژنرال مک کالیستر را به تصویر می کشد که با دکتر هری در فصل سوم سریال بیگانه ساکن زمین در تلاشش برای خلاص کردن زمین از موجودات بیگانه خاکستری همکاری خواهد کرد. آستا تولوتریز (سارا تومکو)، گری هیبرید جوزف (انور جوکاج)، دارسی (آلیس وترلوند)، کلانتر مایک (کوری رینولدز)، معاون لیو (الیزابت بوون)، بن (لوی فیهلر) و کیت نیز به آنها در این مأموریت ملحق می شوند. فصل 3 سریال Resident Alien شامل ستارگان مهمانی مانند ادی پترسون، گری فارمر و بسیاری دیگر از بازیگران مورد علاقه طرفداران نیز خواهد بود.

 

بررسی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال بیگانه ساکن زمین

آلن تودیک در نقش بیگانه فضایی با نامی غیرقابل تلفظ که به صورت تصادفی روی زمین فرود آمد، گونه او این قابلیت را دارند که با لمس DNA هر گونه ای دیگر ملکول های زیستی طرف مقابل را بازسای کند و به شکل موجودی دیگر در بیاید، بنابراین او دکتر هری وندرسپیگل را کشت و به شکل او تغییر حالت داد و هویت او را گرفت. هری به زمین فرستاده شد تا نسل بشر را نابود کند، با این باور که این به نفع سیاره خواهد بود، اما سریال را با ابهام اخلاقی مأموریت خود سپری می کند. او مجذوب انسان ها شده است او عقیده دارد گونه او از انسان ها باهوش تر است و حتی توانسته با تماشای تکرارهای سریال نظم و قانون یادبگیرد که چگونه انگلیسی صحبت کند، و همچنین چگونه خود را به عنوان یک پزشک معاینه کند. اگرچه او سعی می کند با مردم ترکیب شود، اما به دلیل درک نادرست از نشانه های اجتماعی، همواره برجسته است. با پیشروی سریال، او بیشتر در مورد رفتار انسان می آموزد و به طور غیرارادی احساسات و ارتباطات انسانی را در حالی که در لباس مبدل است توسعه می دهد. تودیک همچنین نقش وندرسپیگل واقعی را بازی می کند. بدلکار کیث آربوتنات نقش بیگانه را در شکل واقعی خود بازی می کند. سارا تومکو در نقش آستا توئلوتریز، دستیار پزشک شهر و یکی از اعضای قبیله بومی آمریکایی یوته است. او در دوران دبیرستان وقتی که 15 سال داشت درگیر یک رابطه سمی با یکی از همکلاسی هایش به نام جیمی میشود، و در نهایت به اصرار دوست پسرش جیمی مجبور میشود دخترشان جی را به فرزندخواندگی بدهد. او اولین بزرگسالی است که راز هری را فهمید و هری با او وارد یک رابطه دوستانه میشود.

علاقمندان می توانند جهت دانلود سریال Resident Alien با زیرنویس فارسی به وب سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای تمام فصول آن بدون سانسور نهایت لذت را ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید