معرفی و دانلود سریال نیروهای ویژه SEAL Team

معرفی و دانلود سریال نیروهای ویژه SEAL Team

سریال تیم سیل یا نیروهای ویژه یک سریال کاملاً قابل پیش بینی است که درام خانوادگی را با مأموریت های مخفی ترکیب می کند تا بر فداکاری های نیروی دریایی برای خدمت به کشورشان تأکید کند. این داستان تخیلی است، اما توطئه های داستان سریال برای مرتبط ساختن آن به شدت به امور جاری بین المللی متکی هستند. علاوه بر این، این سریال دارای افراد بد مورد انتظار و تنش های خانوادگی است که در نتیجه متعهد بودن به کار به وجود می آیند. این سریال پر شده است، از صحنه های آهسته که برای برجسته کردن دقت استراتژیک مورد نیاز هر عملیات مخفی استفاده می شود و همین می تواند از انرژی ایجاد شده توسط سریال بکاهد. با این وجود، سریال تیم SEAL هنوز مقدار مناسبی از قدرت آتش را برای ادامه حرکت رو به جلو ارائه می دهد. رفاقت بین اعضای تیم نیز تا حدودی به محاسن تماشای سریال می افزاید. ممکن است چیز جدیدی ارائه نکند، اما طرفداران فیلم و سریال های جنگی آن را سرگرم کننده خواهند یافت.

معرفی سریال SEAL Team نیروهای ویژه

سریال SEAL Team یک مجموعه تلویزیونی درام نظامی آمریکایی است که توسط بنجامین کاول ساخته شده است. این سریال توسط استودیو CBS تولید می شود و پخش آن از 27 سپتامبر 2017 از شبکه CBS آغاز شد. این سریال یک واحد نخبه از یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده (SEAL) را دنبال می کند که توسط دیوید بوریناز، مکس تیریوت، جسیکا پره، نیل براون جونیور، ای جی باکلی و تونی تراکس به تصویر کشیده شده است. در 9 مه 2019، CBS سریال را برای فصل سوم تمدید کرد، که اولین بار در 2 اکتبر 2019 پخش شد. در می 2020، این سریال برای فصل چهارم تمدید شد که اولین بار در 2 دسامبر 2020 پخش شد. در ماه مه 2021، اعلام شد که سریال برای فصل پنجم تمدید شده و به پارامونت+ منتقل خواهد شد. فصل پنجم در 10 اکتبر 2021 برای اولین بار پخش شد. در فوریه 2022، این سریال برای فصل ششم تمدید شد که اولین بار در 18 سپتامبر 2022 پخش شد.

پیش درآمدی بر سریال SEAL Team

تیم براوو یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده به رهبری اپراتور ویژه جنگ جیسون هیز (دیوید بوریناز/Bones) در حال آموزش برای ورود به یک ماموریت در افغانستان است و سناریوهای مختلفی را برای آزمایش مهارت و آمادگی هر یک از اعضای تیم برای استقرار اجرا می کند. اما وقتی تیم اکو، گروهی که تیم براوو قرار است جایگزین آن شود، در افغانستان کمین می خورد و از بین می شود، موضع گیری تیم براوو تشدید می شود تا بتوانند پاسخ هایی را در مورد چرایی از بین رفتن تیم اکو پیدا کنند. اعضای تیم هیز عبارتند از: اپراتور جنگ ویژه کلی اسپنسر (مکس تیریوت/Disconnect)، اپراتور ارشد جنگ ویژه ری پری (نیل براون جونیور، Straight Outta Compton)، متخصص تدارکات لیزا دیویس (Toni Trucks، NCIS: New Orleans) و افسر سازمان سیا، مندی الیس (جسیکا پره/Brooklyn).

نقدی بر سریال نیروهای ویژه

جیسون با طلاق دست و پنجه نرم می کند و تیمش را برای یافتن کسانی که مسئول مرگ های متعددی هستند هدایت می کند. آنها باید یک بمب کثیف (بمب کثیف نوعی سلاح انفجاری است که در آن از یک انفجار غیرهسته ای برای پراکندن مواد پرتوزا و آلایش هسته ای محیط استفاده می شود. اگر چه در بمب کثیف از انفجار هسته ای استفاده نمی شود اما به دلیل آلودن محیط به مواد رادیواکتیو گاه جزو سلاح های هسته ای به شمار می رود.) را پیدا کنند و سرنخ کلیدی آنها، یک شبکه عملیاتی مرموز با ارتباطات بالا است. در همین حال، مکس باید تمرینات نیرو را طی کند تا به عنوان یکی از افراد نیروی ویژه پذیرفته شود. این سریال بسیار شبیه به سریال The Unit، سریال E-Ring و سریال Strike Back است و بسیاری از جنگ های پیش آمده از ماموریت های جاسوسی مدرن خارج از شبکه و نیروهای ویژه را به نمایش می گذارد. برخلاف سریال 24 و سریال NCIS، که تبلیغات نمایشی حاوی لحن سیاسی داشتند، این سریال رویکردی غیرسیاسی دارد. گروه بازیگری از بازیگران نیمه شناخته شده و ناشناخته همگی به اندازه کافی تاثیر خوبی از خود به جای می گذارند و در عین اینکه داستان سریال آشنا به نظر می آید، SEAL Team از نظر نحوه ویرایش صحنه های جنگی و با پرداختن به معضلات شخصی هر یک از اعضای تیم، آن معضل را جبران می کند و گاهی اوقات جزئیات و نحوه نمایش صادقانه ‏آنها تمام چیزی است که در این روزگار به آن نیاز داریم، به خصوص وقتی با مطالب ترکیبی و بیش از حد ارزیابی شده روبرو می شویم.

فصل اول با سرعتی عجیب پیش می رود اما حداقل خستگی احتمالی را از بین می برد. شخصیت جیسون به سادگی، عمیق ترین نقش Boreanaz تا به امروز است که قبلاً نقش آفرینی های دراماتیک، مردانه و کمدی را انجام داده است، و با استفاده از متریال طرح، تمام اتفاقات غم انگیزی را که در ذهن او می گذرد، تعریف می کند. شخصیت Max می تواند گاهی آزاردهنده باشد، اما با پیش روی فصل، او تبدیل به فردی می شود که شما می دانید با سبک زندگی سختی دست و پنجه نرم می کند.

وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes در مورد سریال SEAL Team بر اساس 23 بررسی، 70 درصد تأیید را با میانگین امتیاز 5.66 از 10 گزارش کرده است. اجماع انتقادی سایت چنین می گوید: فصل اول تیم SEAL شخصیت هایی قانع کننده دارد و نکاتی را در مورد پتانسیل گسترده تر آن ارائه می دهد، حتی اگر با حس کلی پیش بینی پذیری تا حدودی تضعیف شده باشد. متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند نیز بر اساس 16 نقد، امتیاز 57 از 100 را به سریال اختصاص داده که نشان دهنده “بررسی های مختلط یا متوسط” است.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga‎‏ فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه با بازی کریس همسورث

نقد و بررسی فیلم Fancy Dance‏ رقص خیالی

نقد و بررسی فیلم ترسناک Disappear Completely محو کامل