نقد و بررسی سریال Somebody Somewhere یک نفر یک جا

معرفی سریال Somebody Somewhere

سریال Somebody Somewhere یک نمایش مالیخولیایی، خنده دار، لطیف و صریح است که حجم غیرمنتظره ای از زندگی و احساسات را در 7 قسمت خود گنجانده است. این سریال مثل مشتی از احساسات صادقانه به شما برخورد می کند، اما به بهترین شکل ممکن. اگر به دنبال دریافت احساسات صادقانه از یک فیلم یا سریال هستید، همین الان برای دانلود سریال یک نفر یک جا از انیمه لیست اقدام کنید.

 

درآمدی بر داستان سریال Somebody Somewhere

سم (بریجت اورت) به زادگاهش منهتن (کانزاس نه نیویورک) بازگشته است، جایی که در یک کار بی روح مشغول شده و مقاله های تست استاندارد را درجه بندی می کند. او با جوئل (جف هیلر) ملاقات می کند، یا بهتر است بگوییم دوباره با جوئل ملاقات می کند، زمانی که مقاله «بسیار متوسط» دختری در مورد کمک به خواهرش برای برداشتن چرخ های کمکی دوچرخه اش را می خواند، خاطرات سم از خواهرش که اخیراً فوت شده  زنده می شود و همین باعث می شود در سکوت در اتاقی پر از همکارانش‏ به گریه بیفتد. جوئل او را تعقیب می کند، دستمال کاغذی به او می دهد، به او یادآوری می کند که در دبیرستان با هم در شوی کر بودند و به او می گوید که بقیه روز را تعطیل کند. این یک شروع خوب برای یک دوستی زیبا نیست، اما نمایشی هم نیست که با دوستی پر زرق و برق یا دیالوگ های پر زرق و برق همراه باشد و باعث شود همه حالشان بهم بخورد. برخلاف هر کس دیگری در زندگی فعلی سم، جوئل سم را تحسین می کند. در یکی از اولین گفتگوهایشان، زمانی که در حال یادآوری خاطرات دوران دبیرستان هستند، به او می گوید: «من قبلاً عاشق تماشای آواز خواندن تو بودم. تو خیلی خوشحال بودی، هیچ چیز در دبیرستان مرا خوشحال نمی کرد و این باعث خوشحالی من می شد.» خدای من، آیا همه ما سزاوار این نیستیم که کسی چنین ما را دوست داشته باشد و به ما اعتقاد داشته باشد؟ جوئل سم را با یک گروه کر آشنا می کند – نوعی محفل میکروفن باز، یک گردهمایی زیرزمینی از مردم در حاشیه منهتن کانزاس، جامعه بسیار اصیل در کانزاس – جایی که او آواز می خواند و دوباره احساس می کند در خانه است. مبادا فکر کنید که دوستی آنها یکی از آن معاملات یک طرفه است، خوب، اینطور نیست. جوئل یک دوست پسر دارد، اما او کسی نیست که به راحتی صحبت کند یا دوستان زیادی داشته باشد و سم او را از منطقه امن خود بیرون می کشد (شاید به زور). آنچه من می گویم این است که آنها به یکدیگر آرامش و عشق می دهند.

 

وضعیت پیچیده خانواده سم در یک نفر یک جا

وضعیت خانواده سام، به بیان ساده، پیچیده تر است. همه آنها هنوز در غم مرگ هالی از شش ماه پیش هستند. سم هنوز روی کاناپه هالی می خوابد و نمی تواند خودش را به تمیز کردن خانه سوق دهد. مادرش (جین برودی) که حتی یک کلام از دختر مرده اش صحبت نمی کند، یک الکلی خشمگین است که بطری های ودکای ارزان را در سراسر خانه و انبار پنهان می کند. پدرش (مایک هگرتی)، فقط می خواهد مزرعه شان را دور از ریسک نگه دارد و به مادرشان اجازه می دهد که مشروب بنوشد، حتی وقتی مادرشان به طور تصادفی او را مجروح می کند، قضیه را پنهان می کند. خواهر باقی مانده سام تریشیا (مری کاترین گاریسون) مدام به سم حمله می کند که چهل ساله است و هیچ هدفی در زندگی ندارد. از طرف دیگر، تریشیا یک دختر نوجوان (کیلی آلبوس) دارد که از دیدن او عصبانی است و از سام راهنمایی می خواهد و شوهری که با ذوق یک نوجوان بازی های ویدیویی انجام می دهد. او همراه با بهترین دوستش که خوش ذوق و فوق العاده حامی اوست، صاحب Tender Moments است، یک فروشگاه محلی پر از شمع های معطر، بالش های گلدوزی شده، و غیره، که جوئل کاملاً آن ها را می ستاید و سم از آنها متنفر است.

 

تقدیر از بازیگران خوش ذوق سریال Somebody Somewhere

تماشای بریجت اورت فوق العاده است، اما این شخصیت جف هیلر است که واقعا سریال را از آن خود می کند. هرگز نمی دانستم که می توانم از تماشای یک نفر که چند حیوان خانگی را نگه می دارد یا مقداری زومبا انجام می دهد، اینقدر سود ببرم. اینجا چیزهای زیادی برای تجزیه و گفتگو وجود دارد، اما بخش هایی که در من هق هق زیبایی بر جای گذاشت، راهی بود که سریال در نهایت کلیسا و خانه را تعریف می کرد، هر دوی اینها ممکن است شما را شاد کنند، البته اگر هرگز احساس نکرده اید که شامل موارد سنتی شده اند.

 

معرفی سریال یک نفر یک جا

سریال Somebody Somewhere یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام آمریکایی با بازی بریجت اورت است که توسط هانا بوس و پل تورین ساخته شده است. این سریال در 16 ژانویه 2022 در شبکه HBO پخش شد. در فوریه 2022، سریال برای فصل دوم تمدید شد که قرار است در 23 آوریل 2023 پخش شود. سریال در منهتن، کانزاس، سم را دنبال می کند که پس از مرگ خواهرش با یک دوره میانسالی پیچیده سروکار دارد. در سریال یک نفر یک جا، بریجت اورت در نقش سم، زنی حدوداً 40 ساله را در تلاش برای یافتن خوشبختی بازی می کند، جف هیلر در نقش جوئل، همکار و دوست سم به ایفای نقش می پردازد، مری کاترین گاریسون در نقش تریشیا میلر، خواهر سم که فروشگاهی به نام Tender Moments را اداره می کند، بازی می کند؛ دنی مک کارتی در نقش ریک، شوهر تریشیا ست، مایک هگرتی در نقش اد میلر پدر سم و یک کشاورز است، موری هیل در نقش فرد روکوکو، خاکشناس و استاد مراسم است، جین دریک برودی در نقش مری جو، مادر سم است که با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کند، جان هادسون اودوم در نقش مایکل، دوست پسر جوئل را بازی می کند، هایدی یوهانینگ مایر نیز، یکی از مالکان Tender Moments است.

علاقمندان می توانند جهت دانلود سریال Somebody Somewhere با زیرنویس فارسی به وبسایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)