مورد انتظارترین انیمه های بهار 2023

مورد انتظارترین انیمه های بهار 2023

با مدیریت وضعیت ناپایدار ناشی از همه‌گیری COVID-19، استودیوهای انیمه آماده می‌شن تا آثار جدید خودشونو تو سال 2023 منتشر کنن؛ ما هم در اینجا مشتاقیم که انیمه ها رو برا شما زیرنویس کنیم و برای دانلود قرار بدیم تا بتونین لذتشو ببرین. بعد از انیمه های برجسته فصل زمستان 2023 که شامل Vinland Saga Season 2 و فصل دوم Tokyo Revengers بودن، از آوریل تا ژوئن 2023 می تونین انتظار طیف گسترده ای از انیمه های جدید رو داشته باشین.

  1. انیمه Demon Slayer: Swordsmith Village Arc (Season 3)

Demon Slayer یا  Kimetsu no Yaiba قطعاً در بهار 2023 مرکز توجه طرفداران انیمه در سراسر جهانه. جدیدترین و سومین فصلش با عنوان Swordsmith Village Arc هم از فصل قبلی که Entertainment District Arc بود و در سال 2021 منتشر شد، پیروی می‌کنه. بر اساس مجموعه مانگای برجسته شخص Koyoharu Gotouge، فصل سوم Demon Slayer‎ توسط استودیو Ufotable، همچون دو فصل گذشته و فیلم سینمایی فوق‌العاده‌ش یعنی Mugen Train  ساخته شده و پخش می‌شه. علاوه بر قهرمان داستان تانجیرو، خواهر کوچکش نزوکو، دوستانش زنیتسو و اینوسکه، فصل 3 روی حضور شخصیت های جدید هاشیرا، میتسوری کانروجی و مویچیرو توکیتو متمرکز خواهد بود.

  1. انیمه Dr. Stone: New World (Season 3)

انیمه دکتر استون: دنیای جدید، فصل سوم انیمه ماجراجویی و علمی تخیلی محبوب، یکی از موردانتظارترین انیمه هاییه که در بهار سال 2023 منتشر میشه. این انیمه در ادامه قسمت اسپشال  Dr. Stone: Ryuusui توسط TMS ساخته شده. این شاهکار علمی تخیلی مدرن از مجموعه مانگایی با همین نام اقتباس شده؛ Dr. Stone: New World‎ داستان دانشمند نابغه سنکو ایشیگامی و سایر بازماندگان در دنیای عصر حجر رو روایت می‌کنه که به دریانورد ماهر ریوسوی نانامی و پیشکارش فرانسوا اجازه می دن تا به پادشاهی علم بپیوندن، اونا به سمت دیگه ای از دنیا می‌رن تا دنبال منبع نیرویی مهم بگردن.

  1. Oshi no Ko

انیمهOshi no Ko  ، انیمه جدیدیه  که طرفدارای زیادی از زمان انتشار مانگاش منتظر اقتباس انیمهش بودن. اثر مانگای منگو یوکواری، توسط نویسنده معروف آکا آکاساکا نوشته شده که به خاطر انیمه کمدی عاشقانه محبوب Kaguya-sama: Love Is War شناخته شده‌س. این انیمه توسط استودیو Doga Kobo ساخته شده. این انیمه با معرفی یه آیدل دختر بسیار محبوب ژاپنی، آی هوشینو شروع میشه و درست پس از تولد دوقلوهاش در ابتدای داستان توسط شخصی کشته می‌شه. دو شخص کلیدی مرتبط با آی تو زندگی قبلیشون به عنوان بچه‌هاش تناسخ پیدا می‌کنن و برای کشف حقیقت قتل، وارد صنعت نمایش می‌شن. انیمه Oshi no Ko بخشی از موقعیت های فعلی صحنه سرگرمی ژاپنو قراره به خوبی به تصویر بکشه.

  1. انیمه KonoSuba: An Explosion on This Wonderful World!

برای کسایی که مشتاق تماشای فصل جدید ایسکای محبوب KonoSuba هستن، اسپین‌آف انیمه KonoSuba: An Explosion on This Wonderful World ساخته شده و قراره تو بهار 2023 پخش شه. این انیمه از مجموعه لایت ناول سه جلدی Natsume Akatsuki، اقتباس شده. فصل جدید کونوسوبا توسط استودیو Drive ساخته شده که همچنین قراره فصل سوم انیمه KonoSuba رو بعدا بسازه. تو این فصل قراره سرگذشت مگومین، جادوگر 14 ساله روایت شه، یعنی زمانی که او به زندان سرخ، آکادمی جادو در روستای جادویی کریمسون میره.

  1. انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku

طرفدارای مانگا و انیمه های امروزی می دونن که کیفیت انیمه های جدید اقتباس شده از مجموعه های موفق مانگا تقریبا تضمین شده‌س. این انیمه اکشن تاریک-فانتزی از مانگایی نوشته یوجی کاکو اقتباس شده. کیفیتش هم به دلیل حضور استودیو Mappa که جوجوتسو کایسن و ChainsawMan رو ساخته، باید بالا باشه. داستان انیمه تو اواخر دوره ادو، روی یک نینجا قدرتمند با اسم گابیمارو متمرکزه که در اثر خیانت توسط همکارش دستگیر و به مرگ محکوم میشه. یه مأمور اعدام زن به اسم یامادا آسائمون ساگیری بهش این شانسو می‌ده که اگه بتونه با موفقیت اکسیر جاودانگی رو از جزیره‌ای دورافتاده به ارمغان بیاره، از حکم اعدامش اجتناب کنه.

 

  1. انیمه Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage

انیمه Ranking of Kings از زمان شروع فصل اولش محبوبیت چشمگیری داشته. مجموعه مانگاش هم توسط سوسکه توکا به صورت سریالی پخش شده و قراه بعد از فصل اول، دنباله‌ای به اسمRanking of Kings: Treasure Chest of Courage  در بهار 2023 توسط Wit Studio ساخته و پخش شه. رتبه بندی پادشاهان در یک دنیای فانتزی اتفاق میفته که در آن پادشاهای هر کشور بنا به قدرتاشون رتبه بندی می شن. بوجی، شاهزاده کوچولوی پادشاهی Bosse، با وجود اینکه ناشنوا به دنیا اومده و بدن بسیار کوچولویی داره، آرزو داره که پادشاه این پادشاهی بشه.

 

  1. انیمه The Dangers in My Heart

انیمه های بهار 2023

انیمه The Dangers in My Heart یکی از محبوب ترین سریال های مانگای رمانتیک-کمدی و برشی از زندگیه که در بهار 2023 تبدیل به یه انیمیشن اقتباسی می شه. مانگای این انیمه توسط نوریو ساکورای از سال 2018 نوشته شده. اولین سری انیمه هم توسط استودیو Shin-Ei Animation ساخته شده، استودیوی انیمه ای که به خاطر یکی دیگر از سریال های کمدیش به اسم Teasing Master Takagi-san معروفه. این انیمه تحت سلطه دو دانش آموز راهنمایی در توکیوـه: یه پسر درونگرا به اسم کیوتارو ایچیکاوا و یه دانش آموز شاد و محبوب به اسم آنا یامادا. کیوتارو توهم اینو داره که همکلاسیاش از جمله آنا رو قراره بکشه، با این حال، یه روز متوجه می شه که عاشق اون شده.

  1. انیمه Mashle

بعد از انتشار مانگای مشل در Weekly Shonen Jump، این روزا قراره یه انیمه ازش اقتباس شه، Mashle یه مانگای ماجراجویی و فانتزی محبوبه که توسط Hajime Komoto از سال 2020 نوشته شده و اولین سری انیمه قراره از بهار 2023 پخش شه. استودیوی معروف انیمه A-1 Pictures تولید Mashle رو بر عهده داره. انیمه Mashle تو دنیایی جادویی می گذره که در اون افراد با توجه به توانایی های جادویی خود دارای موقعیت اجتماعی هستن. افراد بدون قدرت جادویی هم از جامعه کنار گذاشته می شن. Mash Burnedead قهرمان فوق خنده دار داستانه و توانایی استفاده از جادو رو نداره اما قدرت عضلانی به شدت بالایی داره. حتماً باید داستان این پسر خل و چلو دنبال کنین.

  1. انیمه Mobile Suit Gundam: The Witch from Mercury Part 2

انیمه های بهار 2023

انیمهMobile Suit Gundam: The Witch from Mercury ، یکی از انیمه های رتبه بالای سال 2022 بود و حالا قراره پارت دوم اون از بهار 2023 پخش شه. تعداد زیادی انیمه از دنیای Gundam وجود داره که اولین بار در سال 1979 منتشر شد، اما انیمه لیست انیمه The Witch from Mercury رو به کسایی که تا حالا Gundam ندیدن، توصیه می کنه.آخرین سری این انیمه از استودیو Sunrise بر روی قهرمان زن سولتا مرکوری تمرکز داره که داستانش تو مستعمرات فضایی اتفاق می افته. داستان از آنجا شروع می شه که این دختر 17 ساله از مرکوری به مدرسه فناوری آستیکاسیا منتقل می شه، جایی که هم فضاییا و هم زمینیا زندگی می کنن…

 

  1. Masamune-kun’s Revenge R (Season 2)

کمدی رمانتیک یکی از محبوب ترین ژانرهای انیمیشن در چند دهه اخیره. خیلی از لایت ناول ها و مانگاهای پرفروش به صورت انیمه اقتباس شدن و برخی از انیمه های موفق رام کام تا چند فصل ادامه پیدا می کنن. انیمه Masamune-kun’s Revenge R هم  فصل دوم پیش بینی شده این انیمه کمدی رمانتیک با تم مدرسه تو سال ۲۰۱۷ ـه. مانگاش نوشته Hazuki Takeoka ـه و قراره توسط استودیو Silver Link ساخته شه. فصل دوم Masamune-kun’s Revenge R روی اردوی مدرسه بچه ها تو فرانسه متمرکزه.

 

  1. انیمه The Ancient Magus’ Bride Season 2

انیمهThe Ancient Magus’ Bride  با فصل دوم خودش از آوریل 2023 مهمون لیست دانلوداتونه. این انیمه توسط استودیو Kafka ، مثل OVA  قبلی با عنوان The Ancient Magus’ Bride: The Boy from the West and the Knight of the Mountain Haze  در سال 2021 ساخته شده. اگرچه فصل اولش کار Wit Studio بود. این انیمه فانتزی تاریک بر اساس مجموعه مانگای کوره یامازاکی ـه و داستان Magus and Girl در فصل 2 The Ancient Magus’ Bride دوباره شروع می شه و قراره حول محور یه دختر تنهای 15 ساله مو قرمز به اسم چیسه هاتوری بچرخه. اون دختر توانایی ذاتی برای تشخیص چیزایی که انسان نیستن، داره، و همین باعث شده که از تعاملات خانوادگیش کنار گذاشته بشه. قراره به لندن بریم و با داستان اون دختر و الیاس آینسورث همراه شیم.

  1. انیمه In Another World with My Smartphone Season 2

انیمه های بهار 2023

انیمه In Another World with My Smartphone  یه سری انیمه محبوب ایسکایه که یک قهرمان غیرعادی قدرتمند و قهرمانان زیادی رو معرفی می کنه. بعد از فصل اول 12 قسمتیش تو سال 2017، فصل دوم انیمه In Another World with My Smartphone قراره بهار سال 2023 پخش شه. این انیمه از لایت ناولی به همین عنوان که توسط Patora Fuyuhara نوشته شده اقتباس شده و توسط استودیو J.C.STAFF ساخته میشه. در این انیمه قراره با یه پسر 15 ساله به اسم موچیزوکی توئویا همراه شیم که یکی از خدایان تصادفی می زنه اونو می کشه و تو یه دنیای دیگه تناسخ پیدا می کنه و با اتکا به گوشی هوشمندش و یه سری جادو همون دم تناسخ سقط نمی شه و قراره تو فسل دوم با دخترای بیشتری همراه شه.

 

  1. انیمه Edens Zero Season 2

انیمه Edens Zero یکی از انیمه های محبوبه که خیلی از طرفداراش انتظار داشتن فصد دومش ساخته شه. فصل دوم Edens Zero تو لیست پخش انیمه های بهار 2023 قرار داره، فصل اولش 25 قسمتی بود و توسط J.C.Staff  تولید شده بود، این فصلم همونا می سازنش. مانگاکای اثر هم Hiro Mashima ست، یعنی همونی که Fairy Tail و Rave Master رو نوشته. استیج Edens Zero کل کیهانه، البته با محوریت یه پسر جوون به اسم شیکی گرانبل، که میون ربات های سیاره گرانبل بزرگ شده و بعد از ملاقات با ربکا بلوگاردن، تصمیم می گیره به سمت دنیای خارج به نام Sakura Cosmos حرکت کنه. Edens Zero Season 2 همچنان روی سفر برای دیدن خالق افسانه ای جهان تمرکز داره. شیکی و گروهش با دشمنای جدیدی مثل دراکن جو روبرو می شن که دنیای زیرین ساکورا رو کنترل می کنن.

  1. انیمه Uma Musume Pretty Derby Road to the Top (Web Anime)

انیمهUma Musume Pretty Derby  از زمانی که توسط Cygames در سال 2021 منتشر شد، به یکی از بازی های پرطرفدار تبدیل شده که به خاطر مجموعه انیمه های محبوبش هم شناخته می شه. فصل اول 16 قسمتیش توسط P.A.Works و فصل دوم 13 قسمتیش توسط Studio Kai ساخته شده. در بهار 2023، یک انیمه وب جدید خواهیم داشت به اسم Uma Musume Pretty Derby Road to the Topکه دو فصل قبلی رو دنبال می کنه.

  1. انیمه My Home Hero

انیمه My Home Hero، یه انیمه جدید و پر از تعلیقه که در دسته بندی جنایی و هیجانی طبقه بندی می شه. توسط یه استودیوی انیمه کلاسیک ژاپنی به اسم Tezuka Productions هم ساخته شده؛ این انیمه بر اساس مجموعه اصلی مانگا نوشته نائوکی یاماکاوا و تصویرگری ماساشی آساکی ساخته شده. قراره داستان یه مرد میانسال معمولی و عاشق رمان معمایی به اسم تتسو توسو روایت شه که به تدریج درگیر جنایات میشه. یه روز، متوجه می شه که دخترش مورد آزار جنسی قرار گرفته، همینم باعث می شه که دست به تحقیقات بزنه و سعی کنه به شیوه ای شگفت انگیز از خانواده خودش محافظت کنه.

  1. انیمه Saint Cecilia and Pastor Lawrence

انیمه سنت سیسیلیا و کشیش لارنس به عنوان یکی از انیمه های کمدی رمانتیک که بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر اون تو بهار 2023 هستند، قراره از آوریل پخش شه. مانگای کار اثر Hazano Kazutake ست و اقتباس انیمه توسط استودیوی Doga Kobo انجام شده. همونطور که از عنوانش پیداست، یه کشیش و یه دختر مقدس قراره یه کمدی عاشقانه ناخودآگاه و دوست داشتنی ارائه بدن. داستان این انیمه هم تو حومه شهری فانتزی اتفاق میفته.

همچنین شما میتونید از این لینک تمام انیمه هایی که در بهار 2023 پخش میشن رو مشاهده کنید.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga‎‏ فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه با بازی کریس همسورث

نقد و بررسی فیلم Fancy Dance‏ رقص خیالی

نقد و بررسی فیلم ترسناک Disappear Completely محو کامل