نقد و بررسی انیمه Suicide Squad Isekai جوخه انتحار ایسکای

توسط Alireza

معرفی انیمه جوخه انتحار ایسکای

در حالی که انیمه جوخه انتحار ایسکای، شروع کندی برای ساختن جهان خود دارد، در قسمت سوم، یک سواری سرگرم کننده شکل می گیرد. این مجموعه با ترکیبی از انیمیشن های پر جنب و جوش، تعاملات لذت بخش شخصیت ها و محیط های فانتزی، راه های جدیدی را برای نمایش توانایی های خود در اختیار تیم قرار می دهد، این سریال این پتانسیل را دارد که طرفداران شخصیت ها را به وجد بیاورد. این انیمه برای دمیدن جان تازه ای به این تیم مخوف، امتیاز بالایی کسب می کند. اگر این انیمه به تقویت سرگرمی و معرفی اسرار قانع کننده اش ادامه دهد، این ماموریت می تواند تبدیل به ماموریتی شود که طرفداران نخواهند آن را رها کنند.

 

نقد و بررسی انیمه Suicide Squad Isekai جوخه انتحار ایسکای

درآمدی بر داستان انیمه Suicide Squad Isekai

انیمه جوخه انتحار ایسکای، این گروه بدنام را از سوراخ خرگوش به دنیایی جدید و خارق العاده می فرستد. جنایتکارانی مانند ددشات و آدمکش هایی مانند هارلی کوئین خود را در یک پادشاهی به سبک قرون وسطاییِ پر از جادو، اشراف و هیولاها می بینند. آزمایش های هرگز توضیح داده نشده آماندا والر دریچه ای بُعدی به این سرزمین عجیب باز کرده است. بدون هیچ انتخابی در این زمینه، زندانیانی مانند کینگ شارک، مرد کوسه ای آبزی و کلی فیس کلاهبردار شیک پوش، اکنون باید رازهای پشت جناح های متخاصم آن قلمروی جادویی را کشف کنند. چیزی که به عنوان یک ماموریت بازیابی ساده شروع شده، به سرعت پیچ و تاب عجیبی می خورد. قدرت ها در این قلمروی پر از تنش نیز متفاوت عمل می کنند. کلی فیس می تواند از منابع غنی جدید گل و لجن استفاده کند. هارلی یک استعداد تقریباً طبیعی برای هرج و مرج عنصری را کشف می کند. اما بقای آنها، آن هم به اندازه کافی برای انجام درخواست والر در قلمرویی که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست، آن هم با توانایی هایشان، لحظه به لحظه سخت تر می شود. برای کشف رمز و راز، تیم ابتدا باید از درگیری با همه چیز، از جانوران غول پیکر گرفته تا فرمانروایان انسان های سایه دار جان سالم به در ببرد، آن هم در حالی که در دنیای شگفت انگیزی به دام افتاده اند که متعلق به خودشان نیست.

 

نقد و بررسی انیمه Suicide Squad Isekai جوخه انتحار ایسکای

بررسی شخصیت های انیمه جوخه انتحار ایسکای

وقتی از یک قلمروی خارق العاده، آن هم با تعدادی از سرگشته ترین شخصیت های شرور DC عبور می کنید، چه چیزی نصیبتان می شود؟ مشخص است: سرگرمی پر هرج و مرج. در انیمه Suicide Squad Isekai، شخصیت های مورد علاقه طرفداران یعنی هارلی کوئین، ددشات، کلی فیس و بسیاری دیگر، خود را با دشمنان آشنا و چالش های تازه در دنیایی دیگر مواجه می کنند. بدون شک هارلی کوین، یا دکتر هارلین کوینزل، بدون توجه به موقعیت، رهبر این یورش کاریزماتیک است. نیروی حیله گر و غیرقابل پیش بینی طبیعت، مهارت های آکروباتیک و چکش زنی اش، او را به شخصیتی شگفت انگیز تبدیل می کند. با این حال، در زیر نقاب شوخی هنوز قلب زنی می تپد که وسواس یک دلقک بسیار سمی را دارد. در این انیمه ایسکای، او به عنوان رهبر تیم ظاهر می شود. تیرانداز تیم، فلوید لاتون، با لقب ددشات، بیش از بیست سال است که حواس تیز خود را از دست نداده است. تیراندازی مرگبار که کار خود را بسیار جدی می گیرد، اغلب به عنوان صدای عقل در میان این گروه روانی عمل می کند. یعنی همیشه عاقل است، مگر اینکه به دختر عزیزش بی احترامی کنید. او که یک پدر محافظ اما عملگرا است و تیم را در هر طوفانی متمرکز نگه می دارد. کلی فیس، بازیگر شکست خورده باسیل کارلو از فیزیک شکل پذیر خود برای سرگرمی و مهارت استفاده می کند و با ملودراماتیک های خود صحنه های نبرد و لبخند بینندگان را به یک اندازه منحرف می کند. در همین حال، کینگ شارک تماماً وحشی و پر اشتها است و با ردیفی از دندان های تیغ دار و غریزه ای درنده، مطابق با نام خود زندگی می کند. گرسنگی او که از نظر فکری ساده اما در نیاز پیچیده است، غریزه ای که جسم و روح او را به حرکت در می آورد و به صورت بی پایان به دنبال شکار می گردد.

 

کلی فیس، راهنمای جوخه انتحار در دنیای Suicide Squad Isekai

قلعه ای شناور از میان ابرهای در حال چرخش بیرون می آید که مناره های آن در میان گله های پرندگان حرکت می کند. زیر آن، دره ای ناهموار، پادشاهی را به دو قسمت تقسیم می کند، در حالی که توده های لژیون ارکیک و نگهبانان الوی هوشیار ایستاده اند و درگیر اختلافات بی انتها بر سر جنگل های غنی و معادن فراوان هستند. با این حال، با وجود همه جادوی این قلمرو، جوخه انتحار پس از رسیدن به شعله ای از هرج و مرج بعدی، تنها سرگشتگی را می شناسد. آنها متوجه جنگی شوم می شوند. اولین رؤیاهای زودگذر آنها به داستان های بزرگتر از سرزمین های جادویی و نژادهای متخاصم که آنها را تعریف می کنند اشاره می کند. پادشاهی الف ها که از ارتفاعات فرمانروایی می شود، از طریق هنرهای عرفانی، جمع آوری برگ در دریاچه، باد و چوب برای دفاع از سلطه ای که متعلق به اعصار گذشته است فرمان می دهد. در سراسر دره، قدرت و فولاد اورک ها در سنگرهای نابخشودنی آنها نمایان است. کلی فیس دانش اوتاکویی را برای رمزگشایی این محیط جدید به ارمغان می آورد. به عنوان یکی از علاقه مندان به مانگا و انیمه، این آدم رذلِ هزارچهره با نگاهی اجمالی به ترجمه دنیای ایسکای برای دوستانی که با قراردادهای این ژانر محبوب ناآشنا هستند، کمک می کند.

 

نقد و بررسی انیمه جوخه انتحار ایسکای

انیمه Suicide Squad Isekai به سادگی لذت بخش است. Wit Studio این دنیای خارق العاده و بسیاری از ساکنان رنگارنگ آن را به زندگی ایسکای می آورد. تماشاگران این جوخه را با برج های جادویی مجلل شناور در میان ابرها و جنگل های سرسبز پر از موجودات کنجکاو پذیرایی می کنند. این انیمیشن در هر فریم جادو می دمد و شما را کاملاً در این قلمروی رویایی غوطه ور می کند. طراحی شخصیت ها نیز نقطه قوتی است که جوهر هر شخصیت برجسته را به تصویر می کشد. هارلی کوئین با شور و شوق و بازیگوشی به این سو و آن سو می پرد. در همین حال، کینگ شارک با قدرت خام ضربه می زند و دشمنان را با خشم در هم می کوبد. وحشی گری او کاملاً درک شده است و به ما اجازه می دهد هر ضربه و غرش او را احساس کنیم. کلی فیس از طریق زرق و برق خود، هر سکانس را مانند یک تئاتر به صحنه می برد. علاقمندان می توانند جهت دانلود انیمه Suicide Squad Isekai به انیمه لیست، مراجعه کرده و از تماشای آن با زیرنویس فارسی اختصاصی لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید