Sweet Home ؛هر آنچه باید قبل از تماشا فصل سوم سریال «Sweet Home» بدانید

هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود

توسط مهدی طلوعی

کی‌دراما و سریال‌های کره‌ای چند سالی است که با فراتر رفتن از مرز‌های کره در جهان غوغا کرده. نتفلیکس هم با استفاده از این موضوع به خلق آثار بی‌نظیری مانند «بازی مرکب» (Squid Game) دست‌زده. Sweet Home هم از دیگر آثاری از این دسته است. حال قبل از پایان همیشگی سریال و خداحافظی با آن، می‌خواهیم برای آخرین بار به نگاهی به آن بی‌اندازیم و خود را برای فصل سوم آن آماده کنیم!
برای هر آنچه باید قبل از تماشا فصل سوم سریال «Sweet Home» بدانید با انیمه لیست همراه باشید.

نقد سریال Sweet Home فصل 3

آغاز آخرین داستان

با گذشت تنها شش ماه از انتشار فصل دوم سریال sweet home ، فصل سوم آن نیز در صف پخش قرار گرفته و قرار است که سریال با فصل سوم به کار خود پایان دهد. همین امر به تنهایی برای به وجد اوردن طرفداران کافی‌است. اما اخبار تازه منتشر شده از سریال نشان می‌دهد که ناشران از اشتباهات قبلی خود درس گرفته ؛ و نوید فصلی نوآورانه و جذاب را برای پایان این داستان دوست داشتنی نشان ‌می‌دهد

حضور مجدد مجدد «یون هیوک» بعد از مرگ قهرمانانه‌اش در فصل اول sweet home. اما اینبار به عنوان یک هیولا، و حضور فزاینده او در روند داستانی نه تنها یکی از مهم‌ترین انتقادات فصل دو را پوشش می‌دهد؛ بلکه طرفداران را در انتظار فصل سوم سریال برجای خود میخکوب می‌کند!

نگاهی بر داستان دو فصل قبلی

قبل از آماده کردن خود برای خداحافظی با sweet home بگذارید نگاه کوتاهی به داستان دو فصل گذشته داشته باشیم.
تنها بازمنده از تمام اعضای خانواده خود، شما هستین. به ناچار به مجتمع آپارتمانی ویرانی نقل مکان می‌کنید. لابد شرایط نمی‌تواند از این بدتر شود ؛ اما زمانی که موجوداتی هیولا مانند از ناکجا آباد حمله کردند و به ویران کردن شهر پرداختند. شرایط بازهم برای «هیون‌سو»  رو به وخامت رفت.

«هیون سو» شخصیت اصلی sweet home بنا به دلایلی توانایی تبدیل شدن به هیولایی بالدار را پیدا می‌کند و با همسایگانش به دفاع از خانه خود می‌پردازد. به مرور باقی ساکنان نیز تبدیل به هیولایی، مشابه آن چیز که می‌خواهند می‌شوند. همزمان با اینکه بازماندگان خانه سبز به دنیا آن سوی دیوارها می روند. در همین حال، نهادهای دولتی و موسسات علمی به تلاش خود برای مطالعه هیولاها ادامه می دهند و امیدوارند راهی برای درمان این معضل پیدا کنند.

نقد سریال Sweet Home فصل 3

درمورد فصل سوم سریال چه می‌دانیم؟

فصل دوم سریال sweet home  تفاوت قابل توجهی با فصل قبلی خود داشت. با حضور شخصیت‌های کاملا جدید و در عین حال به کنار رفتن شخصیت‌های محبوب فصل قبلی؛ حتی هیون سو شخصیت اصلی داستان نقش کمتری داشت.
غیبت یون هیوک، که یک شخصیت مرکزی و رهبر بازماندگان خانه سبز بود، به ویژه قابل توجه بود. با این حال، بازگشت یون هیوک ممکن است کاملاً مثبت نباشد.
تریلر جدید سریال sweet home به احتمال چرخش داستانی شخصیت یون هیوک به یک شرور اشاره می‌کند. با این وجود هنوز امیدی برای کاملا تراژدی نبودن داستان یون هیوک وچود دارد. با توجه به توانایی هیون‌سو برای کنترل قدرت‌هایش و سرکوب تغییرات شیطانی خود، طرفداران حدس می‌زنند که یون هیوک ممکن است به کنترل مشابهی دست یابد.
طرفداران برای پایان سفر هیون‌سو و سرانجام هیون‌سوک مشتاق و امیدوارند. آیا Sweet Home ‌می‌تواند جادوی فصل اول خود را برگرداند؟

از فصل سه چه می‌خواهیم؟

با انتشار اولین تریلر از فصل نهایی Sweet Home هواداران دوباره مجذوب این سریال شدند. یگ درام ترسناک کره‌ای که قرار است فصل آخر خود را در تاریح 29 تیرماه منتشر کند.
صحنه‌های اکشن متعدد، معرفی هیولاهای جدید و ترسناک و مهم‌تر از همه سرنوشت نهایی شخصیت‌های مورد علاقه‌مان مخصوصا هیون‌سو. سرنوشت نهایی و تاریکی که برای او زمانی که اعلام می‌کند به هر قیمتی که شده قصد دارد سانگ وون را متوقف کند. مو به تن مخاطبان sweet home سیخ کرده.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید