معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم The Expendables 4 بی مصرف ها 4

معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم بی مصرف ها 4 The Expendables 4

کمتر از یک سال تا انتشار فیلم The Expendables 4 باقی مانده است. لاینزگیت امروز اعلام کرد که قسمت بعدی فرنچایز Expendables در تاریخ 22 سپتامبر 2023 (جمعه 31 شهريور 1402) به سینماها خواهد آمد؛ پس برای دانلود فیلم بی مصرف ها 4 باید کمی دندان روی جگر بگذارید.

معرفی فیلم سینمایی The Expendables 4

فیلم بی مصرف ها ۴ یک فیلم اکشن آمریکایی آماده اکران برای سال 2023 به کارگردانی اسکات وا با فیلمنامه اسپنسر کوهن، مکس آدامز و جان جوزف کانولی است. این چهارمین قسمت از سری فیلم های بی مصرف ها و دنباله‌ای بر بی‌مصرف‌ها 3 (۲۰۱۴) محسوب می‌شود، فیلمنامه این پروژه بر اساس شخصیت‌های دیوید کالاهام ساخته شده‌است. فیلم سینمایی The Expendables 4 با بازگشت سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن و رندی کوتور همراه خواهد بود، اما خون جدیدی با ورود مگان فاکس، تونی جا، کرتیس “50 سنت” جکسون، ایکو اوویس، جیکوب اسکیپیو، لوی تران و اندی گارسیا به این فیلم تزریق خواهد شد. فیلم بی مصرف ها ۴ را اســکات وا، کارگردان فیلم هایی همچون، فیلم Need for Speed، فیلم Act of Valor و فیلم سینمایی 6 Below: Miracle on the Mountain بر اساس فیلمنامه ای از اسپنسر کوهن کارگردانی کرده و مکس آدامز و جان جوزف کانلی آن را بازبینی کرده اند. در حالی که ساخت فیلم The Expendables 4 هنوز در حال انجام بود، استالونه اعلام کرد که کار روی فیلم را به پایان رسانده است و “آماده است باتوم را به جیسون و دستان توانمندش بسپارد.” این فیلم مانند دو فیلم اول این مجموعه، درجه R را حفظ خواهد کرد.

فرنچایز Expendables با The Expendables 4 به پایان می رسد. اعضای جدید بازیگران این فیلم عبارتند از ادی هال، کرتیس “50 سنت” جکسون، مگان فاکس، تونی جا، اندی گارسیا، شیلا شاه، جیکوب اسکیپیو و لوی تران، با همراهی ایکو اویس در نقش شخصیت شرور داستان. آخرین فیلم بزرگتر از همیشه خواهد بود.

مصاحبه با دولف لاندگرن

در واقع دولف لاندگرن گفته که سینمایی The Expendables 4 بودجه زیادی خواهد داشت، «دو برابر» بودجه فیلم سینمایی The Expendables 3!

دولف لاندگرن در مصاحبه ای با ‏PopCulture.com‏ گفته: قطعا فیلم بزرگتری است! منظورم این است که، فکر می کنم بزرگتر باشد، بودجه  اش که احتمالاً حداقل دو برابر دفعه قبل است. این یک فرنچایز خاص است، چرا که این روزها، اکثر فرنچایزهای اکشن بر اساس کمیک و داستان ابرقهرمان ها ساخته شده اند و مخاطبشان جوان ها و نوجوان ها هستند. بنابراین خونی ریخته نمی شود. هیچکس نمی میرد؛ با تماشای این فیلم ها تماشاگران به جهان دیگری تبعید می شوند.

خلاصه داستان فیلم بی مصرف ها 4

فیلم The Expendables 4 یک درگیری هسته ای بین روسیه و ایالات متحده را نشان می دهد که در آن بی مصرف ها درگیر ماجرا می شوند. تیم بارنی راس برای یک ماموریت دیگر بازمی گردد. Dolph Lundgren فاش کرد که چه چیزی این فیلم جدید را از سه فیلم قبلی متفاوت می کند اما در نهایت گفت: …اما Expendables یک مدرسه قدیمی است.

او ادامه داد: متاسفانه، مردم در این فیلم منفجر می شوند و درگیر تیراندازی خواهیم شد و درگیری های واقعی و بدلکاری های نابی به نمایش در خواهند آمد. بنابراین من فکر می کنم با این نوع رویکرد، به علاوۀ این احساس حقیقی که القا می کنیم… می دانید، مگان فاکس و 50 سنت را نیز همراه خودمان داریم. من و آن ها صحنه های زیادی با هم داریم. اندی گارسیا هم هست. خون به پا خواهد شد و فکر می کنم کمی هیجان و ترشح تستوسترون وجود دارد که امیدوارم مردم بخواهند این فیلم را بر اساس این حرف ها تماشا کنند.

شخصیت ها و بازیگران فیلم The Expendables 4

سیلوستر استالونه در نقش بارنی راس بازی خواهد کرد، رهبر بی مصرف ها؛ جیسون استاتهام نقش لی کریسمس، متخصص چاقو بازی تیم را ایفا خواهد کرد. دولف لاندگرن در نقش گانر جنسن، یکی از اعضای ناپایدار تیم است که سال ها مبارزه با استرس و سوءمصرف الکل را پشت سر گذاشته؛ طبق اظهارات خود لاندگرن، شخصیت او چندین سال است که هشیار بوده و در جستجوی روح فلسفی است. رندی کوچار نقش تول رود را بازی می کند، کارشناس تخریب تیم.علاوه بر این افراد، ادی هال، کرتیس «فیفتی سنت» جکسون، مگان فاکس، تونی جا، شیلا شاه، جیکوب اسکیپیو و لوی ترن برای نقش های نامشخصی انتخاب شده اند. ایکو اویس به عنوان نقش شخصیت شرور اصلی انتخاب شده است، در حالی که اندی گارسیا نقش یک مأمور سیا را بازی می کند.

تاریخ انتشار فیلم بی مصرف های 4

فیلم چهارم‎ The Expendables ‎نیز بر اساس داستانی اورجینال از اسپنسر کوهن است که به همراه مکس ‏آدامز و جان جوزف کانولی به عنوان نویسنده در این پروژه همکاری می کند. سینمایی ‏The Expendables 4‎‏ ‏توسط اسکات واگ کارگردانی شده است و قرار است در تاریخ 31 شهریور 1402 اکران شود.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای