فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت و تاریخ انتشار آن

توسط ErfaNEP

معرفی سریال

از تریلر مورد انتظار فصل دوم سریال فانتزی-حماسی پرایم ویدیو، یعنی سریالThe Lord of the Rings: The Rings of Power بالاخره رونمایی شد و تصاویر تازه منتشر شده، نویدِ لحنی تاریک تر و شوم تر را در داستان افسانه ای سرزمین میانه می دهند. پس از وقایع فصل اول که بینندگان را با قلمروی وسیع و شگفت انگیز سرزمین میانه آشنا کرد، فصل دومی که قرار است به زودی پخش شود، آماده است تا عمیق تر به ظهور شخصیت شرور نمادینِ تالکین، یعنی سائورون و تلاش شوم او برای تسلط به آن سرزمین بپردازد. همانطور که تریلر باز می شود، صدای شوم دورین چهارم، یک هشدار هولناک را بازتاب می دهد: یک شیطان، باستانی و قدرتمند بازگشته است، که سفر خطرناکِ پیشِ رو را برای ما پیشگویی می کند. نگاهی اجمالی به کوه آتشین نابودی و شخصیت بدخواه سائورون هیچ شکی باقی نمی گذارد که حضور ارباب تاریکی در رویدادهای آینده بسیار زیاد است.

 

نقش پررنگ سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

نکته جالب توجه این است که تأثیر سائورون در تمام مدت در سایه ها پنهان بوده است و با صدای نگران کننده ای می شنویم: فکر می کنم او اینجا بوده است، فکر می کنم او همیشه در میان ما بوده است. این امکانِ وسوسه انگیز با ماهیت فریبنده آن شخصیت از رمان های تالکین، آن هم در جایی که سائورون ظاهر آناتار را به خود گرفته است، برای گمراه کردن ساکنان سرزمین میانه طراحی شده است. تمرکز تریلر بر حیله گری سائورون و توانایی او برای پنهان کردن اهداف واقعی خود، زمینه را برای یک خط داستانی جذابِ پر از تعلیق و دسیسه فراهم می کند. همانطور که در خلاصه داستان رسمی آمده است: «اخراج شده توسط گالادریل، بدون ارتش یا متحد، ارباب تاریکی که در حال ظهور است، اکنون باید به حیله گری خود تکیه کند تا قدرت خود را بازسازی کند و بر ایجاد حلقه های قدرت نظارت داشته باشد، حلقه هایی که به او اجازه می دهد تا همه مردمان سرزمین میانه را در اراده شومش اسیر کند.»

 

سرنوشت ایزیلدور در فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power

در این تصویر، ماکسیم بالدری را می بینیم که در نقش ایزیلدور، پسر الندیل که آخرین بار در فصل اول با ‏سرنوشت نامشخصی پس از فوران کوه نابودی مواجه شده بود، دوباره باز گشته است. با این حال، مجموعه ‏عکس جدید تایید می کند که ایسیلدور از فوران جان سالم به در برده است، فوران کوهی که سرزمین موردور را ‏ایجاد کرده و همه طرفداران ارباب حلقه ها با آن آشنا هستند. سرنوشت این شخصیت در فصل اول نامشخص ‏بود و طرفداران مشتاقانه منتظر خبر زنده ماندن او بودند. این عکس همچنین یک شخصیت جدید با بازی نیا ‏تاول را نشان می دهد که به نوعی با داستان ایزیلدور مرتبط خواهد بود. حدس می زنیم که تاول ممکن است ‏همسر ایزیلدور را به تصویر بکشد، شخصیتی که هرگز در آثار تالکین نامی از او برده نشده است. با این ‏اطلاعات جدید، طرفداران ارباب حلقه ها می توانند منتظر یک فصل دوم هیجان انگیز، پر از شگفتی ها و ‏پیچش هایی باشند که تنها سازندگان این سریال فانتزی حماسی می توانند ارائه دهند.‏

 

انتظاراتی که می توان از فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت داشت

در حالی که تهدید سائورون به چشم می آید، شخصیت های محبوب سریال نیز، بدون امید نیستند. این تریلر گالادریل، الروند و دیگران را به نمایش می گذارد که برای نبرد علیه تاریکیِ تجاوزگر آماده می شوند. خلاصه داستان نوید این را می دهد که «همانطور که دوستی ها تیره می شوند و پادشاهی ها شروع به شکستن می کنند، نیروهای خیر برای حفظ آنچه بیش از همه برایشان مهم است… با یکدیگر، شجاعانه تر مبارزه خواهند کرد.» با بیش از 100 میلیون بیننده برای فصل اول، حلقه های قدرت با مقیاس بزرگ و اقتباس وفادارانه خود از اسطوره های غنی تالکین، مخاطبان را مجذوب خود خواهد کرد. با نزدیک شدن به فصل دوم، طرفداران می توانند انتظار سفری پر از اکشن و روندی احساسی تر را در مناظر خائنانه سرزمین میانه داشته باشند. با این حال، افراد انجمن طرفداری این جهان فانتزی در توییتر با برخی از تصاویر جدید که ممکن است سرنخ هایی از داستان سریال در فصل دوم ارائه دهد، طرفداران را در جریان روند ساخت قرار داده است. اخیراً فیلم های پهپادی از یک مکان فیلمبرداری در نزدیکی ریدینگ منتشر شده است که گمان می رود جنگل سوئینلی باشد. این فیلم دیوارهای یک قلعه، منجنیق، نردبان و حتی عروسک هایی در اندازه واقعی را نشان می دهد که احتمالاً اجساد مرده هستند. از این تصاویر، به نظر می رسد که سائورون در حال برنامه ریزی برای حمله به الف ها در فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت است. در اوایل سال جاری، تصاویری از یک مجموعه در حال ساخت در استودیو Bray منتشر شد که اکثر طرفداران آن را به Elves of Eregion نسبت می دهند. در ترکیب با تصاویر جدید، به نظر می رسد که این قلعه یک دژ متعلق به الف ها باشد که سائورون آن را هدف قرار داده است. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که این قلعه متعلق به انسان های جنوب سرزمین میانه باشد.

 

تاریخ پخش فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power

علیرغم کمبود اطلاعات رسمی، طرفداران مشتاقانه در مورد خطوط بالقوه داستان گمانه زنی می کنند. آیا محاصره قلعه یک رویداد مهم در فصل دوم سریال خواهد بود؟ شورانر های نمایش، نبرد بین نیروهای سائورون و الف ها یا انسان ها را چگونه به تصویر خواهند کشید؟ محصول نهایی پس از پخش تریلر چگونه خواهد بود؟ باید دید که این تصاویر جدید چقدر در مورد فصل آینده حلقه های قدرت، اطلاعات فاش می کنند، اما مطمئناً به طرفداران چیزی برای فکر کردن داده اند. با توجه به اینکه این سریال در شهریور پخش می شود، طرفداران باید همچنان به منابع رسمی و غیر رسمی برای اخبار و به روز رسانی ها اعتماد کنند. با این وجود، انتظارات همچنان رو به افزایش است زیرا طرفداران مشتاقانه منتظر فصل بعدی حماسه فانتزی حماسی هستند. فصل دوم سریال ‏The Lord of the Rings: The Rings of Power‏ قرار است در 29 آگوست 2024 (8 ‏شهریور 1403) از انیمه لیست پخش شود و ما نیز بینندگان را دعوت کنیم تا شاهد نبرد نهایی بین ‏خیر و شر در یکی از محبوب ترین جهان های فانتزی تمام دوران باشند.‏

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید