تاریخ انتشار فیلم ابرقهرمانی The Marvels 2023 مارولز

معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم سینمایی مارولزThe Marvels

دوباره استودیو مارول و سی و سومین فیلم این استودیو، یعنی The Marvels؛ ‎‏اما برای دانلود فیلم ابرقهرمانی مارولز باید تا کمی پس از جمعه، ششم مرداد 1402 صبر کنیم.

معرفی فیلم The Marvels

فیلم سینمایی The Marvels  یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کامیک های مارول ساخته شده و شخصیت های کارول دانورز (Carol Danvers) یا کاپیتان مارول (Captain Marvel)، کامالا خان (Kamala Khan) یا خانم مارول (Ms. Marvel) و مونیکا رامبو (Monica Rambeau) را به نمایش می گذارد. این فیلم که توسط استودیوی مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است و قرار است دنباله ای بر کاپیتان مارول (2019)، ادامه مجموعه دیزنی + خانم مارول (2022) و سی و سومین فیلم در دنیای سینمایی مارول MCU‎ باشد. این فیلم را نیا داکوستا بر اساس فیلمنامه ای که با مگان مک دانل، الیسا کاراسیک و زب ولز نوشته است، کارگردانی کرده است. بری لارسون در نقش کارول دانورز، ایمان ولانی در نقش کامالا خان و تیونا پریس در نقش مونیکا رامبو در کنار ساموئل ال جکسون بازی می کنند. در فیلم The Marvels، دانورز، خان و رامبو هر بار که از قدرت خود استفاده می کنند جای خود را با یکدیگر عوض می کنند و باید با هم متحد شوند.

توسعه و ساخت فیلم مارولز

استودیو مارول برنامه های خود را برای ساخت دنباله ای برای فیلم کاپیتان مارول در جولای 2019 تأیید کرد و توسعه و ساخت فیلم در ژانویه 2020 با پیوستن مک دانل و بازگشت لارسون آغاز شد. داکوستا در آگوست همان سال استخدام شد و ولانی و پاریس در ماه دسامبر به عنوان بازیگر انتخاب شدند. فیلمبرداری واحد دوم در اواسط آوریل 2021 در نیوجرسی آغاز شد و عنوان فیلم در اوایل ماه مه فاش شد. فیلم برداری اصلی از اوایل آگوست 2021 آغاز شده بود و در اواسط می 2022 به پایان رسید و در استودیوهای Pinewood در باکینگهامشر و استودیو Longcross  در ساری، انگلستان، و همچنین در لس آنجلس و تروپیای ایتالیا انجام شد. سایر فیلمنامه نویسان در طی مراحل پس از تولید مشخص شدند.

شاید خوشت بیاد

اعلام تاریخ انتشار فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

خلاصه داستان فیلم مارولز

پس از اتفاقات فیلم خانم مارول (2022)، کارول دانورز، کامالا خان و مونیکا رامبو هر بار که از قدرت خود استفاده می کنند، شروع به تعویض مکان های خود با یکدیگر می کنند و باید با هم متحد شوند تا دلیل آن را بفهمند.

بازیگران و شخصیت های فیلمThe Marvels

بری لارسون (Brie Larson) نقش کارول دانورز یا کاپیتان مارول را ایفا خواهد کرد؛ یک انتقام جو و خلبان ‏جنگنده سابق در نیروی هوایی ‏ایالات متحده که دی ان ای او در طی یک حادثه تغییر کرده و قدرتی فوق بشریبه دست آورده. ایمان ولانی (Iman Vellani) در نقش کمالا خان یا خانم مارول بازی خواهد کرد؛ یک جهش یافته نوجوان از شهر جرسی که دانورز آیدل او به حساب می آید و با بستن یک النگوی جادویی، توانایی مهار انرژی کیهانی را پیدا می کند. تیونا پریس (Teyonah Parris) در نقش مونیکا رامبو: مامور S.W.O.R.D. با توانایی جذب انرژی. او دختر دوست و همکار دانورز، ماریا رامبو است و در کودکی دانورز را الگوی خود قرار داده بوده است. پریس گفته که فیلم The Marvels، رامبو را فراتر از آنچه در فیلم WandaVision (2021) ایجاد شده بود، مورد کنکاش قرار خواهد داد. ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری: مدیر سابق S.H.I.E.L.D. که با اسکرول ها در اعماق فضا کار می کند. ساگار شیخ (Saagar Shaikh)، زنوبیا شروف (Zenobia Shroff) و موهان کاپور (Mohan Kapur) نقش های مربوطه خود را از خانم مارول (2022) به عنوان برادر بزرگ تر خان، مادر منیبا و بابا یوسف بازی می کنند. زاوه اشتون (Zawe Ashton) به عنوان یک شرور انتخاب شده و پارک سئو جون (Park Seo-joon) برای نقشی نامعلوم انتخاب شده است.

موسیقی فیلم سینمایی مارولز

در ژانویه 2022، لورا کارپمن برای ساخت موسیقی فیلم استخدام شد، او قبلاً این کار را برای فصل اول سریال تلویزیونی MCU، سریال چه می‌شد اگر…؟ (What If…?) و سریال خانم مارول انجام داده بود.

تاریخ انتشار فیلم سینماییThe Marvels

فیلم مارولز قرار است در 28 ژوئیه 2023 (جمعه 6 مرداد 1402) به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU در ایالات متحده منتشر شود.

Related posts

نقد و بررسی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga‎‏ فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه با بازی کریس همسورث

نقد و بررسی فیلم Fancy Dance‏ رقص خیالی

نقد و بررسی فیلم ترسناک Disappear Completely محو کامل