معرفی و بررسی سریال اصیل ها The Originals

معرفی و بررسی سریال اصیل ها The Originals

سریال The Originals، اسپین آف ‏The Vampire Diaries، بر روی سه خواهر و برادر ‏Mikaelson‏ متمرکز است: ‏کلاوس، الایژا، و ربکا. خانواده میکائلسون به دلیل این واقعیت که آنها اولین خون آشام هایی هستند که ‏تاکنون وجود داشته اند، معمولاً به عنوان “اصیل ها” نیز شناخته می شوند. کلاوس پسر یک جادوگر و یک ‏گرگینه است و تلاش او برای آزاد کردن ماهیت ترکیبی خود در سریال ‏The Vampire Diaries‏ شرح داده شده ‏است. سریال، اصیل ها که در 25 آوریل 2013 پخش شد، همچنین فاش کرد که هیلی گرگینه، که کلاوس در ‏فصل 4 سریال ‏The Vampire Diaries‏ با او یک شب مستی داشت، برای اولین بار فرزندی سه رگه را باردار ‏است. الایژا، کلاوس، ربکا به همراه هیلی همگی در سریال ‏The Vampire Diaries‏ به عنوان بخشی از ‏بازیگران اصلی یا تکرارشونده فصل 3 یا 4 معرفی می شوند، بر خلاف دیگر بازیگران ‏The Originals‏ که تا زمان ‏شروع اسپین آف یا بعد از آن در سریال معرفی نمی شوند‎.‎

معرفی سریال اصیل ها The Originals

سریال The Originals یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی و خون آشامی آمریکایی است که پخش آن از شبکه CW در 3 اکتبر 2013 آغاز شد. این یک اسپین آف از سریال The Vampire Diaries و اولین مجموعه تلویزیونی گسترش یافته این فرنچایز است که بر اساس سریال اصلی آن ساخته شده است. این سریال داستان دورگه ی خون آشام-گرگینه کلاوس میکائلسون را دنبال می کند که او و خانواده اش درگیر سیاست های فراطبیعی در محله فرانسوی نیواورلئان می شوند. این سریال در 5 فصل و مجموعاً 92 قسمت ساخته شده است.

این سریال با بازگشت خواهر و برادر میکائلسون به شهر نیواورلئان برای اولین بار از سال 1919 آغاز می شود، جایی که هیلی باردار نیز در آنجا ساکن شده و توسط جادوگرانی که از او برای فریب و اغوای کلاوس برای کمک به آنها در برابر مشت آهنین مارسل استفاده می کنند، دستگیر شده است. آنها که در ابتدا محله فرانسوی ها را ساخته بودند، هنگام فرار از دست پدر انتقام جوی خود، میکائیل، که می خواست همه آنها را بکشد و به گونه های خون آشام که به نظر او غیرطبیعی و شیطانی می نگریست، پایان دهد، مجبور به ترک آن شدند. در غیاب آنها، سرپرست سابق کلاوس و پسر خوانده و معشوق سابق ربکا، مارسل، مسئولیت محله فرانسوی را به عنوان پادشاه خودخوانده بر عهده گرفت. کلاوس تصمیم می گیرد که آنها باید مارسل را از بین ببرند و شهری را که زمانی متعلق به آنها بوده پس بگیرند و در عین حال از شهر خود در برابر جنگ بین خون آشام ها، گرگینه ها و جادوگران محافظت کنند.

درآمدی بر فصل اول سریال  The Originals

فصل اول چگونگی به دنیا آمدن فرزند کلاوس را توصیف می کند و از تهدیداتی صحبت می کند که اصیل ها با هم باید او را از آن ها مصون نگه دارند. همچنین جزئیات جنگ بین خون آشام ها، جادوگران و گرگینه ها را نشان می دهد. این سریال با تولد کودکی به پایان می رسد (یک دختر بچه به نام هوپ) و پس از اینکه کلاوس و هیلی مرگ او را جعل می کنند تا از امنیت او اطمینان حاصل شود، به ربکا سپرده می شود تا او را مخفی کند و به نوعی از او محافظت شود.

درآمدی بر فصل دوم سریال اصیل ها

فصل دوم به بازگشت میکائیل و استر، والدین خواهر و برادر میکائلسون و ورود داهیا، خواهر استر می پردازد که زندگی هوپ را تهدید می کند، زیرا می خواهد او را بگیرد و به او آموزش دهد، همان کاری را که با فریای ظاهراً مرده، دختر اول میکائیل و استر، ‏انجام داد. فریا کسی است که گفته می شد به دلیل سرمای زمستان مرده بوده و حالا برای کمک به مایکائلسون ها در برابر دالیا حضور پیدا می کند. او چند سال بعد از تولدش توسط دالیا ربوده شده بوده، چرا که پس از اینکه استر، فریا را به او قول داده بوده، این کار را نکرده بود.

درآمدی بر فصل سوم سریال The Originals

فصل سوم با بازگشت لوسین کسل، اولین خون آشام تحت سرپرستی کلاوس آغاز می شود. لوسین به کلاوس در مورد یک پیشگویی می گوید که از سقوط مایکائلسون ها از طریق دوست، دشمن و خانواده صحبت می کند. در تلاش برای مبارزه با میکائلسون ها، لوسین با تریستان دو مارتل و خواهرش آرورا (اولین عشق کلاوس، اولین خون آشام هایی که به ترتیب توسط الایژا و ربکا به سرپرستی گرفته می شوند، کار می کند. در این فصل شاهد وقایعی ناگوار برای جکسون گرگینه شوهر هیلی و کامیل خواهیم بود. این فصل همچنین اولین فصلی است که یک قسمت متقاطع با The Vampire Diaries با ورود استفان سالواتوره که برای کمک به نیواورلئان را داراست.

درآمدی بر فصل چهارم سریال اصیل ها The Originals

فصل چهارم پنج سال پس از فصل سوم اتفاق می افتد. مارسل که اکنون به خاطر آفرینش لوسین یک خون آشام اصلی ارتقا یافته است، بار دیگر با مشت آهنین بر شهر حکمرانی می کند، در حالی که هیلی فریا، الایژا، ربکا و کل را پرورش می دهد. کلاوس از دست مارسل رنج می برد، زیرا دیگر خواهران و برادران میکائلسون برای نجات او تلاش می کنند. اما ظهور یک تهدید باستانی شیطانی به نام هالو همه آنها را در معرض خطر قرار می دهد، به خصوص هوپ که به دلیل توانایی های جادویی و طبیعت سه گانه اش هدف قرار گرفته است. بعداً در این فصل مشخص می شود که هالو اولین گرگینه هایی را ایجاد کرد که هیلی از آنها می آید. هوپ اینجا هفت ساله است و شروع به توسعه توانایی های جادویی خود کرده و فریا به او کمک می کند تا آن ها را کنترل و استفاده کند.

درآمدی بر فصل پنجم سریال The Originals

فصل پنجم و آخر فصل سریال نیز هفت سال پس از فصل چهارم اتفاق می افتد. هوپ که اکنون یک نوجوان است، در مدرسه جوانان و تیزهوشان سالواتوره تحصیل می کند. مایکائلسون های دیگر زندگی خود را جداگانه می گذرانند و سعی می کنند با فاصله هالو را دور نگه دارند. اما زمانی که کلاوس و الایژا یک مبتلا به فراموشی ملاقات می کنند، هیلی ناپدید می شود و خون آشام های نازی ظاهر می شوند و خانواده همگی به نیواورلئان باز می گردند تا با این تهدیدات جدید مبارزه کنند. این فصل همچنین به عنوان یک پیش درآمد از طریق ترکیبات کوچکی از داستان مدرسه سالواتوره و شخصیت های آینده سریال Legacies (که خود در 4 فصل تولید شده)، آلاریک، لاندون کربی و دوقلوهای سالتزمن به عنوان نسخه های جوان تر عمل می کند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم چینی Polar Rescue نجات قطبی

نقد و بررسی سریال کره ای Moving‏ متحرک

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان