معرفی و تاریخ انتشار فیلم قاتل آیینی The Ritual Killer

معرفی و تاریخ انتشار فیلم قاتل آیینی The Ritual Killer

مورگان فریمن و کول هاسر یک قاتل برای دستگیری دارند. چندی پیش، Screen Media Films اولین تریلر فیلم رو به اکران The Ritual Killer را به طور انحصاری منتشر کرد که فریمن 85 ساله و هاسر 47 ساله را به عنوان یک کارآگاه و یک انسان شناس نشان می دهد که باید برای حل معمای قتل های یک قاتل زنجیره ای با یکدیگر همکاری کنند.پس از بررسی صحنه جنایت، این زوج متوجه می شوند که قاتل در حال انجام یک سری قتل های آیینی به نام «موتی» است و احتمالاً توسط فردی که به دنبال قدرت است، ارتکاب می یابد، همانطور که ماکلز در تریلر می گوید.

معرفی فیلم The Ritual Killer قاتل آیینی

فیلم The Ritual Killer یک فیلم ترسناک و جنایی مورد انتظار است که در سال 2023 اکران خواهد شد. این فیلم حول محور یک سری قتل متمرکز است که در یک شهر کوچک آمریکا اتفاق می افتد. قاتل این پرونده ها به قاتل آیینی معروف است و چندین سال است که شهر را به وحشت انداخته. این فیلم درباره گروهی از کارآگاهان است که تلاش می کنند تا پرونده را باز کنند و به جولان وحشتناک این قاتل سریالی پایان دهند. فیلم قاتل آیینی به کارگردانی جورج گالو (کارگردان فیلم پسران بد) بوده و کول هاسر (بازیگر سریال یلواستون)، مورگان فریمن خبره و همه کاره، پیتر استورماره ( بازیگر فیلم فارگو)، ورنون دیویس (بازیکن سابق فوتبال آمریکایی‏) و موریل هیلر در آن ایفای نقش می کنند.‏

داستان فیلم The Ritual Killer

کارآگاه بوید (کول هاسر) که نمی تواند با مرگ دخترش کنار بیاید، به دنبال یک قاتل زنجیره ای می افتد که طبق یک مراسم وحشیانه قبیله ای معروف به موتی، قتل هایش را انجام می دهد. تنها کسی که می تواند به بوید کمک کند، پروفسور ماکلز (مورگان فریمن) است، انسان شناسی که رازی ناگفتنی را پنهان می کند.

درآمدی بر تریلر فیلم قاتل آیینی

یکی از بارزترین جنبه های فیلم، فیلمبرداری آن است. فیلم به سبکی تاریک و اتمسفریک فیلمبرداری شده است که تنش و وحشت داستان را به خوبی به تصویر می کشد. استفاده از سایه ها و نور کم، فضایی خزنده و دلهره آور ایجاد می کند که مخاطب را در طول فیلم روی لبه صندلی نگاه می دارد.

داستان فیلم قاتل آیینی به همان اندازه تأثیرگذار است. شیوه عمل قاتل، انجام یک سری قتل با تشریفاتی وحشتناک است که برای فراخوانی بت های باستانی طراحی شده اند. کارآگاهان در ابتدا از انگیزه ها و روش های قاتل گیج می شوند، اما با کاوش عمیق تر در پرونده، شروع به کشف یک توطئه تاریک و پیچیده می کنند که چندین نسل را در بر می گیرد.

بازیگران فیلم نیز قابل توجه هستند. نقش کارآگاه اصلی را کول هاسر، بازیگر کهنه کار بازی می کند، که عملکردی قدرتمند و ظریف ارائه می دهد که ترکیبی از اراده و آسیب پذیری شخصیت را کاملاً به تصویر می کشد. دیگر کارآگاهان و شخصیت های فرعی نیز به خوبی بازی می کنند و تعامل آنها باعث ایجاد حس رفاقت و کار گروهی می شود که برای داستان ضروری است.

اما شاید چشمگیرترین جنبه “قاتل آیینی” تمایل آن به کشف موضوعاتی باشد که هم مرتبط و هم جذاب هستند. این فیلم به موضوعاتی مانند افراط گرایی مذهبی، خطرات ایمان کور و پیامدهای آسیب و سوء استفاده می پردازد. این مضامین به گونه ای در داستان تنیده شده اند که تفکر برانگیز و عمیقاً آزاردهنده هستند و مخاطب را مجبور می کنند با برخی از حقایق ناراحت کننده درباره طبیعت انسان روبرو شود.

معرفی کارگردان فیلم قاتل آیینی

جورج گالو جونیور (زاده ۱ ژانویه ۱۹۵۶) فیلمنامه نویس، کارگردان، تهیه کننده، نقاش و موسیقی دان آمریکایی است. او برای نوشتن Midnight Run و 29th Street معروف است و یک نقاش ماهر به سبک امپرسیونیست های پنسیلوانیا است. او در سال 1990 برنده جایزه هنری برای پارک ها شد و سه نمایشگاه تک نفره در شهر نیویورک برگزار کرد. گالو در سال 2010 فیلم Middle Men با بازی لوک ویلسون را نوشت و کارگردانی کرد.

توسعه و ساخت فیلم The Ritual Killer

سینمایی قاتل آیینی، یک فیلم اکشن، مهیج جنایی و ترسناک به کارگردانی جورج گالو بر اساس فیلمنامه ای از باب باورساکس، جنیفر لمون، فرانچسکو سینکمانی، جورجیا ایانونه، لوکا گیلیبرتو و فردیناندو دل اومو است که خود بر اساس داستانی از باب باورساکس، جو لمون و سینکمانی ساخته شده است. در 17 آگوست 2021، کول هاسر، مورگان فریمن، پیتر استورماره و ورنون دیویس به عنوان بخشی از بازیگران معرفی شدند. فیلمبرداری در همان ماه در جکسون می سی سی پی آغاز شد و موریل هیلر و جولی لات به بازیگران پیوستند. فیلمبرداری تکمیلی در رم ایتالیا انجام شده است. در سپتامبر 2021، شرکت Redbox Entertainment حقوق پخش فیلم را در ایالات متحده و کانادا به دست آورد.

به طور کلی، “قاتل آیینی” یک فیلم واقعاً تأثیرگذار خواهد بود که در ژانر وحشت ارائه می شود. از تصاویر خیره ‏کننده تا طرح داستانی جذاب و مضامین تفکربرانگیز آن، این فیلم را به یک فیلم جنایی ترسناک تبدیل می کند ‏که تأثیری ماندگار بر هر کسی که آن را ببیند خواهد گذاشت. اگر از طرفداران فیلم های ترسناک هستید که هم ‏هوشمندانه و هم ترسناک باشند، پس فیلم سینمایی قاتل آیینی را باید تماشا کنید.‏

تاریخ انتشار فیلم قاتل آیینی

فیلم سینمایی قاتل آیینی قرار است در 10 مارس 2023 (جمعه 19 اسفند 1401) اکران شود.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

11 نظرات

amir مارس 15, 2023 - 10:43 ب.ظ
کست و کارگردانی خوبی داره از مورد انتظار ها هم هست
امیر مارس 15, 2023 - 10:43 ب.ظ
بی صبرانه منتظر هستم که زود تر بیاد داستانش عالی هستش
Poya مارس 15, 2023 - 10:39 ب.ظ
یه نکته جالب درمورد فیلم های ژانر ترسناک جدید اینه که هی دارن افت میکنن دلیلش هم واضحه چون انسان از ناشناخته ها می‌ترسه و وقتی یه کانسپت مثل جن یا زامبی و یا هر چیز دیگ بیش از اندازه استفاده میشه دیگه اون حس تازگی و ناشناخته خودشونو ندارن و نمیتونن ملت رو بترسونن
علی مارس 15, 2023 - 10:38 ب.ظ
سلام خیلی خیلی ممنون بسیار مفید پیشنهاد میکنم به دوستات
Alireza مارس 15, 2023 - 10:38 ب.ظ
به نظرم جالبه اینکه یه اثر توو ژانر ترسناک جنایی با محتوای دارک و متفاوت
Shayan مارس 15, 2023 - 10:37 ب.ظ
به نظر خفنه
احمد مارس 15, 2023 - 10:37 ب.ظ
فریمن توی 85 هنوز هم توی اوجه اگه اینجا بود الان از پیری می نالید
Bokobokoboko مارس 15, 2023 - 10:37 ب.ظ
قاتل آیینی فیلم بشدت آندر ریتدی هست و به حقش نرسیده
Ssss مارس 15, 2023 - 10:35 ب.ظ
از بهترین نقشهای فریمن
Racoon مارس 15, 2023 - 10:35 ب.ظ
عجب فیلمی شرط میبندم خیلی خوب در بیاد بشدت منتظرشم لطفا از این مطالب بیشتر بزارید
Unhown مارس 15, 2023 - 10:34 ب.ظ
تا الان نديديمش شايد نگاه كنم خوب بنظر ميرسه
Add Comment