نقد و بررسی سریال تایوانی The Victims’ Game بازی قربانیان

معرفی سریال The Victims’ Game

سریال جنایی تایوانی The Victims’ Game با فصل دوم خود بار دیگر در تاریکی فرو می رود. بازپرس پزشکی قانونی فانگ یی جن متوجه می شود که با بازگشایی پرونده قتل چند دهه ای، خود را به زندگی قدیمی خود باز می گرداند. شواهد جدید حاکی از افشاگری های نگران کننده در مورد تحقیقات اولیه است که توسط مربی فقید فانگ انجام شده است. اما با شروع قتل های نگران کننده در زمان حال، فانگ به زودی به مظنون اصلی تبدیل می شود. اکنون فانگ از کار پلیسی حذف شده است و تلاش می کند تا گذشته خود را پشت سر بگذارد. اما از عدالت و حقیقت به این راحتی نمی توان فرار کرد. فانگ همراه با شریک روزنامه نگار، هسو های یین و دخترش هسیائو منگ، باید به سایه ها بازگردد تا اسرار زندگی او را حل کند. آنچه که به عنوان جست وجوی پاسخ آغاز شد، به تدریج زخم های عمیق تری را آشکار کرد که فقط زمان نتوانست آنها را التیام بخشد. با همه این ها، بازی قربانیان نقاط قوت خود را در شخصیت های ظریف و داستان سرایی پر تعلیق حفظ می کند.

 

درآمدی بر داستان سریال The Victims’ Game

فانگ یی جن، بازپرس پزشکی قانونی فکر می کرد که گذشته خود را پشت سر گذاشته است. اما گذشته برنامه های دیگری برای فانگ دارد. یک پرونده قتل ده ساله دوباره باز می شود و کار مربی فقید فانگ را زیر سوال می برد. در عین حال، به نظر می رسد یک رشته آزاردهنده از قتل های جدید کسانی را که به پرونده نامختوم مرتبط هستند هدف قرار می دهند. همان طور که اجساد روی هم تلنبار می شوند و قاتل از روی بدن هایشان سوغاتی هایی را با جراحی بر می دارد، فانگ به دنیای تحقیقاتی که از آن خارج شده بوده، کشیده می شود. یک دادستان جدید شایستگی فانگ را در پرونده قدیمی زیر سوال می برد و حتی او را مظنون معرفی می کند. فانگ همراه با روزنامه نگار هسو های یین و پزشک متخصص دکتر هسوه هسین نینگ، باید برای کشف جزئیات وحشتناک این جنایات مرتبط با یکدیگر دست به کار می شوند. ریسک های شخصی برای فانگ بیشتر از همیشه است. دختر او، هسیائو منگ، درگیر گذشته اش با فرقه روز قیامت است. او اکنون خود را در معرض خطر بازی های پیچیده قاتل می بیند. فانگ تلاش می کند تا وظیفه خود را در قبال تحقیقات و تلاش هایش برای برقراری ارتباط مجدد با دخترش متعادل کند.

 

بررسی شخصیت های سریال بازی قربانیان

جوزف چانگ با بازی فوق العاده ی دیگری در نقش فانگ بازیگران را رهبری می کند که هم کارآگاه درخشان و ‏هم مرد تسخیر شده زیر آن را نشان می دهد. بینندگان، که بار دیگر به دنیای جوی بی نظیر سریال کشیده ‏شده اند، مدام در مورد هر پیچ و تاب تاریک حدس می زنند. در حالی که فصل 2 لایه های جدیدی از پیچیدگی را ‏به ارمغان می آورد، سریال بازی قربانیان بار دیگر ثابت کرد که سریالی است که ابتدا بر قلب های واقعی ‏انسان ها در پشت جنایات تمرکز دارد‎.‎ یکی از چیزهایی که بینندگان را به هر درام جنایی می کشاند، شخصیت های جذاب است. فصل دوم سریال The Victims’ Game با اجراهای ظریفی که باعث می شود مخاطبان روی داستان تاریک آن سرمایه گذاری کنند، در این زمینه ارائه می شود. نقش اصلی در میان بازیگران بااستعداد، بازی جوزف چانگ از کارآگاه پزشکی قانونی فانگ یی جن است. بینندگان می بینند که چانگ لایه هایی از آسیب پذیری و هوش را برای این نقش پیچیده آورده است. فانگ با آسیب های گذشته خود دست و پنجه نرم می کند در حالی که خطرات جدید را دنبال می کند. چانگ حتی لحظات بی رحم فانگ را با حساسیتی آغشته می کند که همدلی را در بر می گیرد. آن هسو به اندازه شخصیت روزنامه نگارش، هسو های یین، قوی است. جایی که فانگ از نظر احساسی منزوی می شود، های یین از طریق شفقت به او متصل می شود. هسو او را با یک رئالیسم سنگدلی ترسیم می کند که طرح های سنگین تری را پایه گذاری می کند. او و چانگ همچنین یک ارتباط بی دردسر در بسیاری از روایات مشترک دارند. مون لی در نقش دختر فانگ، هسیائو منگ، عملکرد درخشانی ارائه می دهد. لی که هنوز زخم هایی از مصیبت های گذشته دارد، باعث می شود که انعطاف پذیری و اعتماد فزاینده هسیائو منگ به پدرش بسیار لذت بخش باشد.

 

نقد و بررسی سریال The Victims’ Game

تیم پشت صحنه در سریال بازی قربانیان بسیار شایسته تقدیر است. کارگردان دیوید چوانگ می داند چگونه حال و هوای داستان خود را ایجاد کند. از هر صحنه اتمسفر می تراود. او با دقتی تصویر ها را کادربندی می کند و تنش را از بین می برد که شما در حیرت خواهید ماند. شما واقعاً احساس می کنید که با هر قسمت وارد دنیای اسرار فانگ می شوید. فیلمبرداری سایه ها را به گونه ای در بر می گیرد که به زیر پوست شما می خزند. هر مکان، از ایستگاه های پلیس گرفته تا صحنه های جنایت، احساسی واقعی بودن دارند. شما می توانید خود را در آن فضاها تصور کنید و طراحی کاملاً از این طرح ترسناک پشتیبانی می کند. حتی کوچکترین لحظات نیز به دلیل نحوه ثبت آنها، قدرت زیادی دارند. شما متوجه نکاتی در پس زمینه ها می شوید که لایه های اضافی را به داستان اضافه می کنند، دقیقاً مانند اینکه چگونه فانگ سرنخ ها را در کنار هم قرار می دهد. به راحتی می توان در نگاه تحلیلی او از رویدادهای روی صفحه غرق شد.

 

سریال بازی قربانیان را از دست ندهید

در زیر اسرار وحشتناک قتل های سریال بازی قربانیان، داستانی از همدلی انسانی و قدرت رستگاری حقیقت نهفته است. فصل دوم بر اساس شخصیت های قوی فصل اول و داستان سرایی اتمسفریک ساخته شده است. در حالی که روایت گاهی پیچیده می شود، اجرای ظریف احساسی جوزف چانگ در نقش فانگ یی جن، کاوشی تند و تلخ از پژواک های آسیب های ذهنی را به تصویر می کشد. این سریال با همه ایراداتش، از طریق همدلی با شما می ماند، نه با ناراحتی. این یک نمایش برای داستان سرایی ظریف آسیایی ایجاد می کند که هم هیجان انگیز استو هم رضایت بخش. علاقمندان می توانند جهت دانلود سریال The Victims’ Game به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آن با زیرنویس فارسی نهایت لذت را ببرند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The Watchers نگهبانان

نقد و بررسی فیلم The Price of Nonna’s Inheritance قیمت ارث نونا

نقد و بررسی فصل سوم سریال The Outlaws قانون شکنان