معرفی و دانلود بهترین انیمه های سفر در زمان

بهترین انیمه های سفر در زمان

بهترین انیمه های سفر در زمان در میان برخی از خلاقانه ترین و پیچیده ترین انیمه های موجود قرار دارند، زیرا داستان های پیچیده ای را روایت می کنند که نه تنها به دنبال نشان دادن پیامدهای مورد انتظار اعمال فرد هستند، بلکه پیامدهای ناخواسته سفر در زمان برای تغییر گذشته و اصلاح را نیز به دنبال دارند. آینده ای که تغییرش آنقدر ها هم ساده نیست. موضوع سفر در زمان با موفقیت در داستان های مختلفی گنجانده شده است که ژانرهای آن از درام تا اکشن را شامل می شود. با این حال، معمولاً این موضوع با ژانر معمایی مرتبط است. انیمه لیست، فهرستی از بهترین انیمه های سفر در زمان برای شما عزیزان فراهم کرده است.

 

  1. انیمه Steins;Gate

اوکابه رینتارو، دانشمند دیوانه خودخوانده، بیشتر وقت خود را در آزمایشگاه گجت های آینده اش می گذراند، جایی که قصد دارد اختراعات گیج کننده ای را برای پیشرفت درک بشر از فناوری توسعه دهد. علیرغم کار سخت در کنار سایر اعضای آزمایشگاه، هکر باهوش هاشیدا ایتارو ‏و دوست خوش مشرب دوران کودکی اش شینا مایوری، این گروه هنوز چیزی قابل توجه اختراع نکرده اند. یعنی تا زمانی که متوجه شوند آخرین ابزارشان، «مایکروویو تلفنی»، ظرفیت ناخواسته ارسال پیامک به گذشته را دارد.

 

  1. انیمه Summer Time Rendering

آجیرو شینپه پس از نقل مکان به توکیو برای دنبال کردن رویاهای خود، پس از 2 سال برای اولین بار ‏به جزیره کوچکی که در آن بزرگ شده‏ باز می گردد تا در مراسم تشییع جنازه کوفونه اوشیو، یکی از دوستان عزیز دوران کودکی خود شرکت کند. پس از بازگشت، شینپه شروع به سوء ظن در مورد مرگ اوشیو می کند، زیرا جسدش کبودی های بارزی در اطراف گردن خود دارد، آنهم با اینکه ظاهراً هنگام تلاش برای نجات یک دختر بچه غرق شده است. از آنجایی که رویدادهای عجیب  تری دیده می شود، ممکن است معلوم شود که داستان های خرافی درباره سایه ها که در جزیره شنیده می شده، با واقعیت در تضاد نیستند.

 

  1. انیمه Tokyo Revengers

تاکمیچی هاناگاکی به یکی از پست ترین نقاط زندگی خود رسیده است. او علاوه بر نداشتن دوست و تلاش برای یافتن شغلی رضایت بخش، به تازگی متوجه شده است که اولین و تنها دوست دخترش که او را از دست داده بوده، توسط یک گروه بی رحم کشته شده است. درست زمانی که او را جلوی قطاری هل می دهند، چشم هایش را می بندد، اما متوجه می شود که ۱۲ سال به گذشته فرستاده شده است، به دوران راهنمایی اش. تاکمیچی با احیای بهترین روزهای زندگی خود سوگند یاد می کند که آینده را تغییر دهد و از مرگ هیناتا جلوگیری کند.

 

  1. انیمه Vivy

در جامعه ای که هوش مصنوعی پیشرفته، عادی شده است، بدترین نتیجه ممکن از این تکامل، به واقعیت تبدیل می شود. هوش مصنوعی قصد دارد بشریت را از بین ببرد. در آخرین تلاش برای تغییر سرنوشت جهان، یک دانشمند ناامید آخرین لحظات خود را صرف فرستادن ماتسوموتو، یک هوش مصنوعی بسیار تکامل یافته و در عین حال مطیع، به گذشته می کند تا با Vivy، اولین هوش مصنوعی انسان نمای خودگردان ملاقات کند و او را به زمین بفرستد، آن هم در مسیری به سوی جلوگیری از پایان نابهنگام بشریت. اما به عنوان یک خواننده که تنها وظیفه اصلی اش گسترش شادی با موسیقی اش بوده، ماموریت Vivy به شدت تغییر کرده است.

 

  1. انیمه Re:ZERO

ناتسوکی سوبارو  پس از مرگ در راه بازگشت از فروشگاه، خود را درون دنیایی از جادو و فانتزی می بیند که اصلاً شبیه دنیای خودش نیست. متأسفانه برای او، به جای اینکه توسط همراهان مهربان مورد استقبال قرار گیرد و قدرت های غیرقابل تصوری به او داده شود، در نهایت گم می شود و مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد، اما دختری مرموز با موهای نقره ای او را نجات می دهد. سوبارو بلافاصله پس از اینکه تصمیم می گیرد با کمک به او برای یافتن نشان دزدیده شده اش، لطف او را جبران کند، کشته می شود و پس از آن ناخواسته متوجه می شود که این قدرت را دارد که زمان را به عقب برگرداند.

 

  1. انیمه ERASED

ساتورو فوجینوما یک مرد معمولی 29 ساله با توانایی خارق العاده  ی برگرداندن زمان برای چند دقیقه است. با این حال، ساتورو به جای انتخاب زمان استفاده از آن، هر زمان که حوادث مرگباری اتفاق بیفتد، او خود را در گذشته ای نزدیک می بیند و در این مرحله از به اصطلاح «احیا» برای جلوگیری از این بلایا استفاده می کند. یک روز که به طور تصادفی درگیر یک پرونده قتل می شود و به زور به ۱۸ سال گذشته فرستاده می شود، جایی که او ماموریت خود را برای نجات کایو هینازوکی، یکی از همکلاسی هایش، که در شرف ناپدید شدن است، باید به انجام برساند.

 

  1. انیمه The Tatami Time Machine Blues

این سریال مرد جوانی به نام واتاشی را دنبال می کند که همان روز اول دانشگاه را دوباره تجربه می کند و تلاش می کند تا زندگی عالی دانشگاهی را که همیشه آرزویش را داشته، به دست آورد. واتاشی پس از یک زاری تلخ برای خود و حسرت هایش، به سفر زمان فرستاده می شود تا روزهای دانشگاه را دوباره شروع کند، به این امید که این بار این کارش را به درستی انجام دهد. بنابراین، او به این سفر می رود تا با پشیمانی های خود روبرو شود و در نهایت هر کاری را که قبلا آرزو داشته انجام دهد.

 

  1. انیمه Future Diary

در انیمه نمادین خاطرات آینده، قهرمان داستان یوکیترو آمانو به نبردی تا سرحد مرگ کشیده می شود که در آن پیروز به خدا تبدیل می شود. سلاح اصلی او یک تلفن همراه ویژه است که پیام ها و نکاتی را از خود آینده او دریافت می کند. این به او اجازه می دهد تا آنچه را که اتفاق می افتد، هر چند به میزان محدود، پیش بینی کند. با این حال، تمام مبارزان دیگر نیز تلفن های همراه مشابهی دارند که این چالش را شدیدتر می کند.

 

  1. انیمه Link Click

با لینک کلیک، استودیو لن یک انیمه جدید و فوق العاده ی سفر در زمان را برای طرفداران به ارمغان می آورد. در این مجموعه، چنگ شیائوشی و لو گوانگ کسب وکاری را اداره می کنند که آن را «استودیوی تایم فوتو» می نامند. نامی بی خطر، اما آنها با قدرت خود می توانند با دیدن عکس ها به گذشته سفر کنند. این دو در حالی که در طول زمان در این عکس ها زندگی می کنند، سعی می کنند خواسته های مشتری خود را برآورده کنند، در حالی که تلاش دارند، گذشته را بیش از حد تغییر ندهند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)