معرفی بهترین سریال های سفر در زمان کره ای + دانلود

بهترین سریال های سفر در زمان کره ای

سفر در زمان یک ابزار داستانی محبوب است که در ژانرهای مختلف، از علمی تخیلی گرفته تا عاشقانه، در فیلم ها و سریال های تلویزیونی آمریکایی مانند بازگشت به آینده، لوپر و اوتلندر استفاده شده است. این مفهوم جذاب در درام های کره ای نیز به موضوعی محبوب تبدیل شده است. از آنجایی که کی-درام ها مادام مخاطبان جدیدی را در سراسر جهان مجذوب خود می کنند، بینندگان در آرشیو غنی تولیدات گذشته ی این کشور نیز غواصی می کنند؛ این سریال های کره ای، درام پنهان در سفر زمان را کشف می کنند و هر کدام برداشتی تازه از یک داستان پرطرفدار هستند. بسیاری از درام های تاریخی این مفهوم را عمیقاً بررسی می کنند و اغلب یک شخصیت مدرن را به گذشته می فرستند. این ها نیز اغلب داستآنهای عاشقانه ای هستند که کمی رمز و راز در آن دخیل هستند. بسیاری از اوقات، کی-درام های زمانی، دارای طنز و کمدی زیادی هستند، زیرا یک شخصیت در یک خط زمانی وجود دارد که به آن تعلق ندارند. در انیمه لیست بر آن شدیم تا بهترین سریال های کره ای سفر در زمان را برای شما مخاطب عزیز فهرست بندی کنیم.

 

  1. سریال Mr. Queen (2020)

جانگ بونگ هوان (چوی جین هیوک) یکی از جوانترین سرآشپزهای خانه آبی است که رویای آن را دارد که اولین سرآشپزی شود که «قوی ترین ها را تغذیه کند». او طبیعتی کمال گرا و خودمحور دارد و به دلیل اعتماد به نفس بالا و دیوانه کننده اش، از غذایی که مخصوص سفیر چین تهیه شده، ایراد می گیرد. این منجر به تعقیب بونگ هوان توسط پلیس سئول می شود و او با سر به یک استخر آب می افتد. پس از بیدار شدن، متوجه می شود که او دیگر بونگ هوان نیست، بلکه شاهزاده کیم سو یونگ از دوره چوسون است.

 

  1. سریال Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo (2016)

آرایشگر هاجین به تازگی از دوست پسرش جدا شده است، کسی که او را در حال خیانت به با بهترین دوستش خفت کرده است. بنابراین هاجین که در رکود گیر کرده است، وقتی کودکی را در حال غرق شدن می بیند، برای نجات کودک به داخل آب می پرد و درست در حالی که پس از نجات کودک به سطح آب شنا می کند، به طور مرموزی دوباره به داخل آب کشیده می شود. سپس در یک چشمه آب گرم که در آن چند مرد در حال حمام کردن هستند، بیدار می شود. او در کمال تعجب متوجه می شود که در سلسله گوریو است و مردانی که ملاقات کرده شاهزاده ها بوده اند.

 

  1. سریال Tunnel (2017)

برخلاف اکثر کی-درام ها که بر سفر زمان به دوره های تاریخی تمرکز دارند، سریال تونل در یک دوره زمانی نسبتاً جدید اتفاق می افتد. کارآگاه گوانگ هو (چوی جین هیوک) در حال تحقیق در مورد یک رشته قتل در سال 1985 است که شامل زنان جوان می شود و با تعقیب مظنون از طریق یک تونل، او را گم می کند و سپس با ضربه ای به سر ناک اوت می شود. گوانگ هو بیدار می شود، اما به زودی متوجه می شود که دیگر در سال 1985 نیست، بلکه سی سال به آینده سفر کرده است.

 

  1. سریال The King: Eternal Monarch (2020)

در کره امروزی، دو جهان موازی وجود دارد. یک جهان زندگی روزمره سئول امروزی را دنبال می کند، جایی که نخست وزیران و روسای جمهور وجود دارند و در تضاد با آن، در جهان دیگر، کره هنوز توسط یک پادشاهی اداره می شود، اگرچه همین پیشرفت های امروزی در آن وجود دارد. یک روز، در یک واقعیت جایگزین در کره، یک شاهزاده جوان به نام لی گون (لی مین هو) شاهد کشته شدن پدرش توسط عمویش میشود و می فهمد که نوبت اوست تا کشته شود اما یک غریبه او را نجات می دهد. سال ها برای لی گون می گذرد و او تبدیل به پادشاهی می شود که به دنبال شخصی می گردد که او را نجات داده است. او از طریق یک پورتال به جهان موازی کره کنونی سفر می کند و با ناجی خود، ته ائول، ملاقات می کند.

 

  1. سریال Rooftop Prince (2012)

ولیعهد لی گاک (پارک یوچون) از دوران چوسون، نیمه شب از خواب بیدار می شود و جسد همسرش، ولیعهد را در دریاچه می بیند. بسیاری تصور میکنند که لغزش کرده و در برکه افتاده، اما لی گاک با کمک سه مشاور ویژه می فهمد که او به قتل رسیده است. در حالی که تحقیقات در حال انجام است، شاهزاده به زمان حال می آید و در زمان حال چهره های آشنایی را ملاقات می کند.

 

  1. سریال Splash Splash Love (2015)

جانگ دان بی (کیم سول گی) یک دبیرستانی است که برای شرکت در امتحانات ورودی آماده می شود، امتحاناتی که در نهایت سرنوشت او را رقم می زنند. مشکل این است که او در ریاضیات بد است و نمی داند برای آینده اش چه می خواهد. وقتی روز امتحان فرا می رسد، دان بی بیش از حد استرس می گیرد و فرار می کند. او به تنهایی روی یک نیمکت می نشیند و برای زندگی متفاوتی دعا می کند، که ناگهان صدای طبل هایی را می شنود که از یک گودال آب می آید. او آن را بررسی می کند و در آن می افتد و به یکباره خود را در دوره چوسون می یابد. در آنجا، او توسط پادشاه استخدام می شود تا او را در ریاضیات و چیزهای دیگر، آموزش دهد.

 

  1. سریال Familiar Wife (2018)

چا جو هیوک (جی سونگ) مردی متاهل است که دو فرزند دارد. مشکل این است که او از همسرش متنفر است و نگاهی منفی به زندگی دارد. با این حال، زندگی جو هیوک پس از بازدید از باجه عوارض و قرار دادن 1000 وون در آن تغییر می کند. او کنترل ماشینش را در حالی که خودش رانندگی می کند از دست می دهد و در گذشته ای قبل از ازدواج از خواب بیدار می شود. او مدت کوتاهی پس از سفر در زمان به این طرف و آن طرف می آموزد که اگر بخواهد می تواند آن را تغییر دهد.

 

  1. سریال Queen and I (2012)

ملکه و من به دلیل داستان جذابش به عنوان یک درام تاریخی شناخته می شود. این سریال دو قهرمان داستان، کیم بونگ-دو (جی هیون وو) و چوی هی-جین (یو این-نا) را در جدول زمانی خودشان دنبال می کند. هی جین یک هنرپیشه در کره امروزی است، در حالی که بونگ دو محققی از سلسله چوسون است. پس از اینکه یک روز تقریباً ترور می شود، بونگ دو سر صحنه فیلم هی جین در کره امروزی پرتاب می شود و به زودی می فهمد که می تواند در زمان سفر کند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)