برترین فیلم های 2023 که منتظرشان هستیم

برترین فیلم های 2023

در این مقاله به معرفی بهترین فیلم هایی که درسال 2023 منتشر میشن میپردازیم. و برای هر فیلم هم جداگانه توضیح و معرفی منتشر شده که امیدوارم لذت ببرید

  1. Babylon

فیلم سینمایی بابیلون (Babylon) محصول سال 2022 آمریکا، یک فیلم کمدی-درام دوره حماسی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل (Damien Chazelle) کارگردان فیلمهایی همچون لالالند (La La Land)، فرست من (First Man) و گرند پیانو (Grand Piano) است. در این فیلم گروهی از بازیگران مشهور همچون برد پیت (Brad Pitt) ، مارگو رابی (Margot Robbie)، دیگو کالوا (Diego Calva)، ژان اسمارت (Jean Smart)، جووان آدپو (Jovan Adepo) و لی جون لی (Li Jun Li) حضور دارند. از دیگر ستاره های مطرح این فیلم می توان به سامارا ویوینگ، کاترین واترستون و توبی مگوایر اشاره کرد.

 

2. Indiana Jones and the Dial of Destiny

بازگشت قهرمان افسانه‌ای، ایندیانا جونز، را در قسمت پنجم این سری فیلم‌های دوست داشتنی با عنوان Indiana Jones and the Dial of Destiny تجربه کنید. ایندی که خود را در دوره جدیدی می بیند و به دوران بازنشستگی نزدیک می شود، با دنیایی که به نظر می رسد از او پیشی گرفته، دست و پنجه نرم می کند.

 

3. A Man Called Otto

فیلم مردی به نام اتو (A Man Called Otto) یک فیلم کمدی-درام به کارگردانی مارک فورستر (Marc Forster)، کارگردان فیلم‌هایی همچون World War Z، Quantum of Solace و Machine Gun Preacher بر اساس فیلمنامه ای از دیوید مگی (David Magee) است. این دومین اقتباس فیلم سینمایی از رمان مردی به نام اوه (A Man Called Ove) در سال 2012 است که توسط فردریک بکمن نوشته شد که یک فیلم سوئدی به همین نام در سال 2015 به نویسندگی و کارگردانی هانس هولم ساخته شده است. اقتباس اصلی سوئدی نامزد دو جایزه اسکار شد و پرفروش‌ترین فیلم خارجی سال 2016 در ایالات متحده بود. در این فیلم تام هنکس (Tom Hanks) در نقش اصلی با ماریانا تروینو (Mariana Trevino)، ریچل کلر (Rachel Keller) و مانوئل گارسیا رولفو (Manuel Garcia-Rulfo) همبازی خواهد شد.

 

4. Operation Fortune: Ruse de guerre

مامور ویژه و جاسوس نخبه، اورسون فورچون (فورچون معنای شانس هم می‌دهد)، تیمی از ماموران مخفی را رهبری می کند تا نظم جهان را حفظ کنند. جیسون استاتهام (Jason Statham) نقش این مأمور را بر عهده دارد و توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام «فایو آیز» استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد. او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند. فورچون و گروهش بزرگترین ستاره سینمای هالیوود دنی فرانچسکو (جاش هارتنت) را به خدمت می گیرند تا در ماموریت مخفی برای نجات جهان به آنها کمک کند… بقیه‌ی داستان هم که باب طبع گای‌ ریچی خواهد بود…

 

5. Avatar: The Way of Water

فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) یک فیلم علمی-تخیلی و حماسی آمریکایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی جیمز کامرون (کاگردان ترمیناتور 2 و تایتانیک و فیلم اول آواتار) و تهیه‌کنندگی خود او به همراه جان لاندو، بر اساس فیلمنامه‌ای است که خود کامرون با همکاری ریک یافا و آماندا سیلور از روی داستانی که این سه نفر به همراه جاش فریدمن و شین سالرنو نوشته‌اند، به عنوان دنباله آواتار (2009) اقتباس شده است.

 

6. Creed III

با گذشت 5 سال از وقایع فیلم Creed II و با احاطه بر دنیای بوکس، آدونیس کرید، هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود موفق بوده‌است. هنگامی که دوست دوران کودکی و اعجوبه سابق بوکس، دام اندرسون، پس از گذراندن یک دوره محکومیت طولانی در زندان دوباره برمی‌گردد، مشتاق است ثابت کند که سزاوار قهرمانی رینگ بوکس است و این رویارویی بین دوستان سابق چیزی بیش از یک کل‌کل قدیمی است. برای تسویه حساب، دانی باید آینده خود را در خط مقدم مبارزه با دام قرار دهد – مبارزی که چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

7. Plane

در فیلم Plane 2023، خلبان برودی تورنس (جرارد باتلر) با فرودی خطرناک در جزیره‌ای جنگ‌زده، مسافرانش را از یک صاعقه نجات می‌دهد، اما آن فرود قهرمانانه تنها یک‌نتیجه دارد؛ او متوجه می‌شود که آن فرود ترسناک، فقط شروع جنگ برای بقا بوده است. هنگامی که اکثر مسافران توسط شورشیان خطرناک گروگان گرفته می شوند، تورنس به تکاپو می‌افتد و تنها کسی که می تواند برای کمک روی او حساب کند، لوئیس گاسپار (مایک کولتر)، یک متهم به قتل است که توسط FBI با آن پرواز تجاری منتقل می شده است. برای نجات مسافران، تورنس به کمک گاسپار نیاز خواهد داشت و می‌آموزد که گاسپار فراتر از آن چیزیست که به چشم می‌آید.

 

8. Inside

فیلم سینمایی درون، دزد آثار هنری نمو را دنبال می کند که آخرین دزدی او با بدترین سناریوی ممکن پیش می‌رود. او در یک پنت‌هاوس با فناوری پیشرفته در نیویورک گرفتار می‌شود. بدون هیچ راه آسانی برای نجات، او به چیزی جز ذهنش نمی‌تواند تکیه کند. ایده این فیلم از ایده کاتسوپیس به همراه بن هاپکینز، که نویسنده فیلم رو به اکران لیمونوف: تصنیف ادی نیز هست، گرفته شده و فیلمنامه آن به نگارش در آمده است.

 

9. Scream 6

سینمایی جیغ 6 یا Scream 6 یا Scream VI، فیلم بعدی این مجموعه نمادین، به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت از گروه رادیو سکوت، اولین فیلم «جیغ» بدون دختر نمادین این فرانچایز نو کمپبل (Neve Adrianne Campbell) است، اما این همه‌ی داستان نیست. در حالی که شخصیت‌ها در سایر قسمتهای این مجموعه به خارج از محدوده شهر وودزبورو خیالی سفر کرده اند، این بار، گوست‌فیس از این هم فراتر می رود: او می خواهد یک گاز خونین از سیب های شهر نیویورک بزند.

 

10. Shazam! Fury of the Gods

شزم هم میتونیم از برترین فیلم های 2023 بدونیم، از اون دسته فیلم هایی که منتظرشون هستم و از دیدن قسمت اولش واقعا لذت بردم. اما حیف که دیر به دیر میان قسمت های بعدی فیلم ها…

نوجوانی به نام بیلی بتسون که یتیم است در جستجوی مادرش است، در این زمان خانواده‌ای سرپرستی‌اش را قبول و او را به یک خانه گروهی خانوادگی میبرند و آنجا با فردی فریمن که پسری همسن خودش است آشنا میشود. بعد از مدتی خیلی کوتاه توسط جادوگر بزرگ به غاری احضار میشود و در آنجا قدرت شزم را پیدا میکند. موازی با این ماجرا دکتر سیوانا ابرقدرت‌های شیطانی که از هفت گناه کبیره گرفته شده را بدست می‌آورد و ابر شرور داستان لقب میگیرد.

 

11. شصت و پنج 65

پس از یک سقوط فاجعه بار در یک سیاره ناشناخته، خلبان میلز به سرعت متوجه می شود که روی زمین گیر افتاده است … البته زمینِ 65 میلیون سال پیش. اکنون، تنها با یک شانس برای نجات، کاپیتان میلز (Adam Driver) و تنها بازمانده دیگر سفینه، کوآ (Ariana Greenblatt)، باید راه خود را میان یک قلمروی ناشناخته و مملو از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ (از جمله دایناسورها) در یک مبارزه حماسی برای بقا، باز کنند.

 

12. John Wick: Chapter 4

یکی دیگه از برترین فیلم های 2023 که شخصا به شدت منتظر اومدنش هستم: جان ویک 4

جان ویک (کیانو ریوز) راهی را برای شکست دادن رده بالایی ها کشف می کند. اما قبل از اینکه ویک بتواند آزادی خود را به دست آورد، باید با یک دشمن جدید با نفوذ قدرتمند در سراسر جهان و نیروهایی که دوستان قدیمی را به دشمن تبدیل می کنند، روبرو شود.

 

13. Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

بارد ادگین و شریک او در جرم یعنی هولگا یک مک گافین جادویی را برای شخصی می‌دزدند و اینکه مشخص می‌شود آن شخص شیطان است و اکنون می تواند بزرگترین شری را که دنیا به خود دیده، آزاد کند. (با توجه به اینکه این داستان در فائرون اتفاق می افتد، جایی که شاهد خشم خدایان متعدد در رویدادهایی با عنوان های “شکاف” یا “فاجعه” بوده است؛ این داستان یک اغراق بزرگ است). حال، ادگین و هولگا با هم متحد می‌شوند تا محشر کبرایی که به طور تصادفی بر پا کرده اند را به کمک جادوگر سایمون، دروید دوریک و پالادین زنک، راست و ریس کنند. شننیگان‌ها شامل چندین اژدها، جادوگران سرخِ تای و ارباب نوروینتر فورج فیتزویلیام می‌شوند.

 

14. Spider-Man: Across the Spider-Verse

هنگامی که مایلز مورالس به طور غیرمنتظره‌ای توسط بهترین دوست و کراشش، گوئن استیسی به ماموریتی برای نجات همه جهان‌ها و ابعاد مردم عنکبوتی از شر یک شرور جدید و مرموز که می‌تواند فاجعه‌ای وحشتناک ایجاد کند، دعوت می‌شود، برای این چالش اعلام آمادگی می‌کند. او و گوئن با هم در چند جهان سفر می کنند و با محافظان آن ملاقات می کنند (گروهی از مردم عنکبوتی که به عنوان نیروی عنکبوتی شناخته می شوند). با این حال، مایلز خود را در تضاد با نیروی عنکبوتی و گوئن در مورد نحوه مدیریت این تهدید می بیند.

 

15. Fast X

برترین فیلم های 2023

سینمایی فست ایکس یا سریع و خشن ۱۰ یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی لویی لتریر و نویسندگی جاستین لین و دن مازیو است که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. این فیلم دنباله‌ای بر اف۹ (۲۰۲۱) است و دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم بلند از مجموعهٔ سریع و خشمگین به‌شمار می‌رود. در این فیلم وین دیزل در نقش دومینیک تورتو، در کنار جیسون استاتهام، میشل رودریگز، جان سینا، جیسون موموآ، بری لارسون، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، اسکات ایستوود، مایکل روکر، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، کاردی بی، هلن میرن، ریتا مورنو، و شارلیز ترون ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم 29 اردیبهشت 1401 در آمریکا اکران می‌شود

 

16. Ant-Man and the Wasp: Quantumania

سینمایی Ant-Man and the Wasp: Quantumania یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کمیک‌ های مارول ساخته شده و شخصیت‌های اسکات لانگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ پیم (واسپ) را روی پرده می‌برد. این فیلم که توسط استودیو مارول تولید و به دست استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع خواهد شد، قرار است دنباله ای بر فیلم Ant-Man (2015) و Ant-Man and the Wasp (2018) و سی و یکمین فیلم از دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 2 یا به صورت دقیق‌تر فیلم مرد مورچه ای 3 به کارگردانی پیتون رید و نویسندگی جف لاونس ساخته شده و پل راد (Paul Rudd) در نقش اسکات لنگ و اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش هوپ ون داین در کنار مایکل داگلاس (Michael Douglas)، میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، کاترین نیوتن (Kathryn Newton)، جاناتان میجرز (Jonathan Majors)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و رندال پارک (Randall Park) بازی می‌کنند.

 

17. Mission: Impossible – Dead Reckoning – Part One

سینمایی Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One یک فیلم اکشن و جاسوسی رو به اکران آمریکایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که در سال 2023 اکران خواهد شد. روزشمار مرگ دنباله‌ای بر فیلم مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت (۲۰۱۸) است و در مجموع هفتمین فیلم از مجموعه فیلم های مأموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود. بعد از فیلم ملت سرکش و فال‌اوت، این سومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که بیش‌تر از یک فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده‌است. تام کروز در نقش ایتن هانت نقش خودش را دوباره تکرار می‌کند و ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی نیز دیگر بازیگران فیلم هستند.

 

18. Oppenheimer

برترین فیلم های 2023

اوپنهایمر که به عنوان “پدر بمب اتمی” شناخته می شود، مدیر آزمایشگاه لوس آلاموس بوده و “پروژه منهتن” را رهبری می کرده که اولین بار سلاح های هسته ای را برای جنگ جهانی دوم تولید کرد. او همچنین بر آزمایش ترینیتی نظارت داشت که در آن اولین بمب اتمی با موفقیت در نیومکزیکو منفجر شد.

اوپنهایمر در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (جمعه، 30 تير 1402)  به روی پرده سینما خواهد رفت

 

19. The Hunger Games 5

کوریولانوس اسنو (تام بلیت) 18 ساله، سال ها قبل از اینکه حاکم ظالم پانم شود، آخرین امید برای تبار محو شده اش است، خانواده ای که زمانی پر از غرور بوده و پس از جنگ از پارلمان خلع شده اند. با نزدیک شدن به دهمین دوره بازی های گرسنگی، اسنوی جوان وقتی به مربیگری لوسی گری بیرد (راشل زگلر)، دختری از منطقه فقیر 12 منصوب می شود، پر از دلهره و آشوب می شود. در مراسم درو، پس از اینکه لوسی گری تمام توجه پانم را با آواز خواندن سرکشانه اش جلب می کند، اسنو فکر می کند که ممکن است بتواند شانس را به نفع آنها تغییر دهد. رقابت اسنو و لوسی گری با زمان خود برای زنده ماندن، با متحد کردن غرایزشان برای نمایش و ذکاوت سیاسی جدید همراه است و در نهایت نشان می دهد که چه کسی یک پرنده آوازخوان است و چه کسی یک مار.

 

20. The Equalizer 3

برای کسانی که فیلم اول را نادیده گرفته اند، دنزل نقش رابرت مک‌کال (به اختصار مک)، یک تفنگدار سابق و مامور اطلاعاتی را بازی می کند که به یک زندگی عادی بازنشسته شده، اما دوباره وسوسه شده است تا برخی از اشتباهات جهان را اصلاح کند – یا به عبارت خود فیلم آنها را برابر کند، البته گمان می کنم. در فیلم The Equalizer 2، مجموعه ای از داستان های فرعی در نهایت جای خود را به داستانی می دهند که در آن مک‌کال قصد انتقام قتل یک دوست عزیز را دارد.

فیلم The Equalizer 3 دنباله ای بر فیلم The Equalizer 2 است که بر اساس سریال تلویزیونی به همین نام ساخته شده است. در این فیلم دنزل واشنگتن و داکوتا فانینگ، برای اولین بار پس از فیلم Man on Fire در سال 2004، دوباره  با هم روی پرده می‌آیند. این فیلم داستان تفنگدار بازنشسته ایالات متحده و افسر سابق DIA رابرت مک‌کال را روایت می کند. این فیلم پنجمین همکاری واشنگتن و فوکوا پس از فیلم های Training Day،The Equalizer ، The Magnificent Seven (2016) و The Equalizer 2 (2018) است. این فیلم قرار است در تاریخ 1 سپتامبر 2023 (جمعه 10 شهريور 1402) توسط Sony Pictures Releasing اکران شود.

 

21. Dune: Part Two

برترین فیلم های 2023

سینمایی تلماسه یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی و حماسی به کارگردانی دنی ویلنوو است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شده است. بعد از فیلم تلماسه (۱۹۸۴) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است و ویلنوو فیلم نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت به ‏نگارش درآورده است.‏تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک کینلی هندرسون، زندایا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن، شارون دانکن-بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم ستارگان فیلم هستند.

داستان فیلم در آینده ای دور و در سیاره ای به نام آراکیس رخ می دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تلماسه مشهور شده است. این سیاره که تنها منبع ماده ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین نژاد مختلف می شود.

 

22. Barbie 2023

برترین فیلم های 2023

فیلم Barbie یک فیلم کمدی رو به اکران آمریکایی در ژانر فانتزی رمانتیک است که بر اساس محصول اسباب بازی باربی از شرکت متل ساخته شده است. مارگو رابی (Margot Robbie) نقش شخصیت اصلی یعنی باربی را ایفا می کند و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نقش کن را بازی می کند، آمریکا فررا (America Ferrera)، سیمو لیو (Simu Liu)، کیت مک کینون (Kate McKinnon)، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، اما مکی (Emma Mackey)، ویل فرل (Will Ferrell) (مشخص شده که نقش رئیس متل را بازی می کند)، ایسا رای، مایکل سرا و هری نف در نقش های مکمل ایفای نقش می کند. این اولین فیلم لایو اکشن ساخته شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه ای از فیلم های انیمیشن ویدئویی ‏و مجموعه های تلویزیونی است. گرتا گرویگ این فیلم را بر اساس فیلم نامه ای که آن را با نوآ بامباک نوشته، کارگردانی کرده است.

این خبر مربوط به شصتمین سالگرد خلق این عروسک بلوند معروف بود.  فیلم باربی در تاریخ 21 جولای 2023 ‏‏(جمعه 30 تير 1402) در سینماها اکران خواهد شد.

 

23. Guardians of the Galaxy Vol. 3

برترین فیلم های 2023

سینمایی محافظان کهکشان بخش 3 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس، نگهبانان کهکشان (تولید شده توسط استودیو مارول، و توزیع‌شده توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز) ساخته شده و دنباله ای است بر فیلم های Guardians of the Galaxy (2014) و Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017).

تریلر فیلم سوم نگهبانان کهکشان نوید بازگشت قهرمانان محبوبی مانند ‏Star-Lord، ‏Gamora، ‏Groot، ‏Rocket Raccoon‏ و ‏Drax the Destroyer‏ را می دهد، اما چهره های جدیدی را نیز به مخاطبان معرفی ‏می کند. ماریا باکالووا در نقش ‏Cosmo the Spacedog‏ به بازیگران می‌پیوندد و ‏Chukwudi Iwuji‏ نقش ‏آخرین دشمن کیهانی نگهبانان، ‏The High Evolutionary‏ را بازی می‌کند.‏

Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است در 5 می 2023 (جمعه 15 ارديبهشت 1402) به عنوان بخشی از فاز پنجم استودیو مارول در ایالات متحده منتشر شود

 

24. The Expendables 4

فیلم The Expendables 4 یک درگیری هسته ای بین روسیه و ایالات متحده را نشان می دهد که در آن بی مصرف ها درگیر ماجرا می شوند. تیم بارنی راس برای یک ماموریت دیگر بازمی گردد. Dolph Lundgren فاش کرد که چه چیزی این فیلم جدید را از سه فیلم قبلی متفاوت می کند اما در نهایت گفت: اما Expendables یک مدرسه قدیمی است.

سینمایی ‏The Expendables 4‎‏ ‏توسط اسکات واگ کارگردانی شده است و قرار است در تاریخ 31 شهریور 1402 اکران شود

 

25. The Marvels

برترین فیلم های 2023

پس از اتفاقات فیلم خانم مارول (2022)، کارول دانورز، کامالا خان و مونیکا رامبو هر بار که از قدرت خود استفاده می کنند، شروع به تعویض مکان های خود با یکدیگر می کنند و باید با هم متحد شوند تا دلیل آن را بفهمند.

فیلم سینمایی The Marvels  یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کامیک های مارول ساخته شده و شخصیت های کارول دانورز (Carol Danvers) یا کاپیتان مارول (Captain Marvel)، کامالا خان (Kamala Khan) یا خانم مارول (Ms. Marvel) و مونیکا رامبو (Monica Rambeau) را به نمایش می گذارد. این فیلم که توسط استودیوی مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است و قرار است دنباله ای بر کاپیتان مارول (2019)، ادامه مجموعه دیزنی + خانم مارول (2022) و سی و سومین فیلم در دنیای سینمایی مارول MCU‎ باشد. این فیلم را نیا داکوستا بر اساس فیلمنامه ای که با مگان مک دانل، الیسا کاراسیک و زب ولز نوشته است، کارگردانی کرده است. بری لارسون در نقش کارول دانورز، ایمان ولانی در نقش کامالا خان و تیونا پریس در نقش مونیکا رامبو در کنار ساموئل ال جکسون بازی می کنند. در فیلم The Marvels، دانورز، خان و رامبو هر بار که از قدرت خود استفاده می کنند جای خود را با یکدیگر عوض می کنند و باید با هم متحد شوند.

فیلم مارولز قرار است در 28 ژوئیه 2023 (جمعه 6 مرداد 1402) به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU در ایالات متحده منتشر شود

 

26. Extraction 2

پس از پایان فیلمبرداری در آوریل سال گذشته، فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی، این فیلم اکشن با اکتان بالا در سال 2020، اکنون یک پنجره اکران دیگر دارد. فیلم استخراج 2 قرار است در سال 2023 وارد نتفلیکس شود؛ پس در سال 2023، هر لحظه بعد از انتشار در نتفلیکس باید آماده دانلود فیلم استخراج 2 باشیم.‎

فیلم آزاد سازی یا استخراج بر اساس رمان گرافیکی ‏City of Ande Parks، در فیلم ‏Extraction‏ همسورث در ‏نقش تایلر راک بازی ‏خواهد کرد، یک مامور سابق نیروهای ویژه استرالیایی که به مزدور تبدیل شد و وظیفه ‏نجات پسر ربوده شده ‏‏یک جنایتکار را بر عهده داشت. در حالی که او توانست پسر را نجات دهد، به نظر می ‏رسید که پایان آن فیلم ‏پایان زندگی راک باشد، اگرچه یک تریلر در رویداد ‏TUDUM‏ سال گذشته نشان داد که ‏او قرار است یک روز ‏دیگر به مبارزه در مسیر این راه اکشن و پر مخاطره ادامه دهد.‏

 

27. The Covenant

فیلم میثاق یا پیمان، یک فیلم اکشن و مهیج جنگی رو به اکران به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی گای ‏ریچی که قرار است در آوریل ۲۰۲۳ منتشر شود! گای ریچی یک کارگردان فوق العاده عجیب است، با فیلم هایی از رده کلاسیک و برجسته گرفته تا انبوهی از فیلم های زباله مطلق. معمولاً فیلم های هیت او شامل گانگسترها و اربابان جنایتکار تندخو می شود، و فیلم های آشغالش شامل چیزهای دیگر. با این حال، او با فیلم رو به اکران میثاقِ گای ریچی که اخیراً یک تریلر از آن منتشر شده و جیک جیلنهال و دار سلیم را در آن بازی می کند، او دوباره از خانه اش خارج شده و فیلم دیگری برای ما ساخته که امیدواریم خوب از کار در بیاید.

 

28. Aquaman And The Lost Kingdom

داستان احتمالی فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

گزارش ها در مورد فیلم آکوامن 2 حاکی از آن هستند که داستان فقط در مورد یافتن پادشاهی گمشده نیست، بلکه فیلم آکوآمن و پادشاهی گمشده، راوی جنگی است که آتلانتیس قرار است در جهان روی آب به راه بیاندازد. این فیلم داستانی در مورد جنگی خواهد بود که درآستانه وقوع است و انگار همه چیز هیجان انگیزتر شده است زیرا طبق شایعات، بن افلک در نقش بتمن نیز در این فیلم نقشی خواهد داشت. در فیلم Aquaman And The Lost Kingdom، آرتور کری و اورم با نام مستعار Ocean Master در جستجوی پادشاهی فراموش شده با هم متحد می شوند. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود زیرا حتی بتمن (بن افلک) نیز ظاهر در صحنه حاضر خواهد شد که حضور او به این معنی است که جهان سطح آب نیز درگیر ماجراست و این موضوع به این واقعیت اشاره دارد که ممکن است داستان آتلانتیس و دنیای سطح همچون هم گل و بلبل نباشد و مسائل قریب الوقوع آلودگی محیط زیست و طمع انسان ها ممکن است دردسرساز شوند.

 

29. The Ritual Killer

برترین فیلم های 2023

مورگان فریمن و کول هاسر یک قاتل برای دستگیری دارند. چندی پیش، Screen Media Films اولین تریلر فیلم رو به اکران The Ritual Killer را به طور انحصاری منتشر کرد که فریمن 85 ساله و هاسر 47 ساله را به عنوان یک کارآگاه و یک انسان شناس نشان می دهد که باید برای حل معمای قتل های یک قاتل زنجیره ای با یکدیگر همکاری کنند.پس از بررسی صحنه جنایت، این زوج متوجه می شوند که قاتل در حال انجام یک سری قتل های آیینی به نام «موتی» است و احتمالاً توسط فردی که به دنبال قدرت است، ارتکاب می یابد، همانطور که ماکلز در تریلر می گوید.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان

24 نظرات

حسین مارس 15, 2023 - 1:12 ق.ظ
اگه جان‌ویک و اکولایزر رو قاطی کنیم یه چی درست میشه عین فیلم nobody محصول سال ۲۰۲۱ پیشنهادش می‌دم سرگرم کنندس
مجید مارس 15, 2023 - 1:08 ق.ظ
من با Babylon خیلی موافق نیستم برا اول لیست کلا رتبه بندیتون خیلی جالب نیست
Alireza مارس 15, 2023 - 1:08 ق.ظ
بر اساس رتبه یا ... نیست. صرفا معرفیه
ممدم. اَ. ست مارس 15, 2023 - 1:07 ق.ظ
به امید پنجمی!
شیرین مارس 15, 2023 - 1:07 ق.ظ
به نظرم فیلم ها همشون تاپ بودن بهترین سایت ایرانی هستید
پیمان مارس 15, 2023 - 1:07 ق.ظ
اتو باحال بود
Tilo مارس 15, 2023 - 1:07 ق.ظ
عالییی
Unhown مارس 15, 2023 - 1:07 ق.ظ
ليستش خوب بود ولي نظرتون درمورد چهارمي چيه
محمد مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
آخ آخ امسال چه سالی بشه مخصوصا برا منی که عاشق ژانر اکشن هستم :)
Ahq مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
لیست مفیدی بود
علی مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
واقعا تیم انیمه لیست عالیه با اینکه زیرنویس فردای انیمه میاد پر قدرت میرن جلو پرچمتون بالاس
vegebandbluelock مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
Avatar: The Way of Water شاهکاری در مورد خانواده، حفاظت، عشق. فیلم شگفت انگیز، جلوه های درخشان و خط داستانی. بسیار زیبا.
hosein مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
سایتتون عالیه واقعا شاهکار
Mmbruh مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
فوق العاده بود ادامه بدید🔥
پریسا مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
خیلی دوس داشتم این مطلبو اخه من فیلم ببین نیسم نمیدونم چی میاد یا چی خوبه که ببینم ولی خدایی نمیدونم چرا از اواتار خوشم نمیاد ☹
A.R.F.R مارس 15, 2023 - 1:06 ق.ظ
عالی واقعا دنبال این بودم عید چی نگاه کنم دمت تون گرم.
Denji مارس 15, 2023 - 1:05 ق.ظ
خب یه پلی لیست جدید گیرم اومده که بشینم ببینم
مانی مارس 15, 2023 - 1:05 ق.ظ
فیلم شزم و جان ویک اسپایدر من علیه
حسین مارس 15, 2023 - 1:05 ق.ظ
واقعا منتظر اوپنهایمرم امیدوارم مثل کارای قبلی نولان خفن در بیاد
Racoon مارس 15, 2023 - 1:04 ق.ظ
لیست خوبی بود ولی هنوز جا داشت فیلم های بیشتری هم تو لیست باشه ولی بازم من که واسشون خیلی هایپم:))
متین مارس 15, 2023 - 1:04 ق.ظ
خیلی سایتتون خوبه عالی هستین
Arashi مارس 15, 2023 - 1:04 ق.ظ
عالی بود ممنون از مقاله زیباتون
seyed nasrin baz مارس 15, 2023 - 1:10 ق.ظ
seyed awli bood film hay khoobi bood
تورین سپر بلوط مارس 15, 2023 - 1:04 ق.ظ
کسی چهارمی رو دیده؟ نظرتونو میشه بگید؟
Add Comment