معرفی برترین انیمه های ترسناک و روانشناختی

در این پست به معرفی برترین انیمه های ترسناک و روانشناختی و برترین انیمه های ترسناک میپردازیم

همانطور که لفظ شاهکار و افتضاح واقعی در مورد سریال ها و فیلم های تلویزیونی ترسناک مصداق دارد، همین مسئله را می توان در مورد انیمه نیز به کار برد. خوشبختانه، وحشت ژانری است که در آن، انیمه ها دست بالا را دارند. فرقی نمی کند هالووین نزدیک باشد یا اینکه شما فقط در حال و هوای چیزهای عجیب و غریب باشید؛ ما در اینجا هیجان انگیزترین و محبوب ترین انیمه های ترسناک و مهیج موجود را گردآوری کرده ایم. آماده باشید، زیرا در شرف غرق شدن در دریای بهترین انیمه های ترسناک تمام دوران هستید.

  1. Perfect Blue

اگر به دنبال یک ترسناک روانشناختی هستید، احتمالا هیچ انیمه ای بهتر از پرفکت بلو وجود ندارد. این انیمه به کارگردانی معروف ساتوشی کن به کاوش در اعماق و دسیسه های ذهن انسان می پردازد.

انیمه آبی تمام عیار، یا انیمه پرفکت بلو، یک انیمه سینمایی در ژانر تریلر (مهیج) روان شناختی به کارگردانی ساتوشی کن است. این فیلم محصول سال ۱۹۹۷ کشور ژاپن است که توسط استودیو مدهاوس ساخته شده است. فیلم Perfect Blue داستان دختری جوان به اسم میما کریگوی را روایت می کند. کسی که اگرچه به عنوان خواننده ی اصلی یک گروه موسیقی پاپ هواداران زیادی دارد، اما تصمیم می گیرد خوانندگی را ترک کند و وارد دنیای بازیگری شود. ورود او به این عرصه اتفاقات عجیب و ترسناکی را برایش رقم میزند… از این انیمه به عنوان تاریک ترین انیمه تاریخ سینما یاد می شود.

 

  1. Kenpuu Denki Berserk

انیمه برزرک (کنپو دنکی برزرک) شناخته می شود، یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی است که با الهام از سری مانگایی به همین نام اثر کنتارو میورای فقید و به کار گردانی نائوهیتو تاکاهاشی ساخته شده است. این انیمه داستان گاتس را روایت می کند که پس از سه سال، به یکی از فرماندهان گروه هاوک تبدیل شده. در میدان نبرد، قدرت رزمی او بعد از گریفیث در رتبه دوم قرار دارد، زیرا او به تنهایی با گروه های بزرگی از دشمن مقابله می کند. با قدرت فوق العاده گاتس و رهبری گریفیث، گروه هاوک بر هر نبردی که در آن شرکت می کنند تسلط دارند. اما چیزی تهدیدآمیز در سایه ها کمین کرده و زندگی گاتس را برای همیشه تغییر می دهد.

 

  1. Mononoke

Mononoke یک انیمه ترسناک هنری عجیب محصول سال 2007 است که بسیاری از مردم قبلا آن را فراموش کرده اند.

انیمه شاهزاده مونونوکه، یک فیلم محصول سال 1997 در سبک حماسی و ترسناک ژاپنی، به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی بزرگ و Studio Ghibli است. انیمه پرنسس مونونوکه در اواخر دوره موروماچی ژاپن همراه با عناصر خیال روایت می شود. داستان فیلم، درباره جنگجویی جوان به نام آشیتاکا است که درگیر نبردی میان ایزدان جنگل و انسان هایی می شود که خواهان استفاده از قدرت ها و منابع آن ها هستند.

 

  1. Devilman: Crybaby

انیمه دویلمن کرایبیبی یک انیمه 10 قسمتی ONA محصول سال 2018 است که بر اساس مجموعه مانگای گو ناگای به اسم Devilman ساخته شده است. این انیمه توسط استودیو Science SARU تولید و توسط Netflix منتشر شده است. این انیمه داستان فودو آکیرا و دوستش آسوکا ریو را دنبال می کند و ما را با نژاد باستانی شیاطین روبرو می کند که به دنبال نابودی بشریت هستند. ریو با اعتقاد به اینکه تنها راه شکست شیاطین بدست آوردن قدرت آنهاست، پیشنهاد می کند که آکیرا با یک دیو متحد و ترکیب شود. با انجام این کار آکیرا تبدیل به شیطان می شود و قدرت یک شیطان را به دست می آورد اما روح یک انسان را حفظ می کند.

 

  1. Serial Experiments Lain

انیمه تجربیات سریالی لین، یک انیمه 13 قسمتی ژاپنی محصول سال 1998 به کارگردانی ریوتارو ناکامورا و تولید استودیو Triangle Staff است. داستان آن درباره زندگی ایواکورا ‏لین است؛ دختری نوجوان که در حومۀ ژاپن زندگی می کند و با وایرد، شبکه رایانه ای مشابه با اینترنت، آشنا می شود اما درگیر اتفاقات وجشتناکی می شود. لین دارای تصویرسازی آوانگارد و سورئال است و به موضوعات فلسفی مانند واقعیت، هویت انسانی و ارتباطات می پردازد.

 

  1. Tokyo Ghoul

یک تهدید شوم در سایه‌های توکیو در حال خزیدن است: غول های گوشت خوار که شبیه انسان به نظر می رسند، در میان انسان ها حضور دارند. کانکی کن، دانشجوی کالج، در دنیای کتاب ها سیر می‌کند و از اخبار بحران رو به رشد اجتناب می‌کند. با این حال، ظاهر یک زن جذاب به نام کامیشیرو ریزه و درخواست قرارش، تنهایی او را در هم می شکند. وقتی کانکی، ریزه را به خانه اش می‌رساند، متوجه می شود که آن زن آنقدر ها هم مهربان نیست و او را با نیتی شوم تا آن مسیر کشانده. کانکی پس از درگیری تراژیک با ریزه و بیهوشی خود را در بیمارستان میابد و متوجه می شود که با پیوند اعضای ریزه که حالا مرده، جان سالم به در برده است. از آن به بعد بدن کانکی شروع به تغییرات وحشتناکی می‌کند و به دورگه ای از انسان و غول تبدیل می شود.

 

  1. Koutetsujou no Kabaneri

انیمه کابانری از قلعه آهنی یک مجموعه 12 قسمتی انیمه ژاپنی به همراه سه سینمایی محصول سال 2016 استودیوی ویت (سازندهٔ آثاری همچون حمله به تایتان) است. انیمه داستان ایکوما پسری جوان را دنبال می کند که در ایستگاه آراگانه زندگی می کند و به ساخت موتورهای آهنی و بخار مشغول است. او و بهترین دوستش تاکومی به منظور شکست کابانه ها (موجوداتی شبیه به زامبی)، موفق به توسعه سلاحی به نام سورانوکی زتسو می شوند. پس از این ماجرا همه به او امیدوار می شوند، اما ایکوما تنها به روزی فکر می کند که در آن پیروز خواهد شد…

 

  1. Shiki

انیمه شیکی، یک مجموعه انیمه ترسناک 22 قسمتی محصول سال 2010 استودیو Daume و اقتباسی از رمان و مانگایی به همین نام است. زندگی در شهر کوچک سوتوبا، یک مکان ساده که در آن همه، همدیگر را می شناسند، بی نظیر و بی تکلف است. با این حال، زمانی که شیمیزو مگومی، یک دختر جوان با آرزوهای زیاد، به طور غیرمنتظره ای از یک بیماری ناشناس فوت می کند، یک تراژدی اتفاق می افتد. در طول ماه های گرم تابستان، در حالی که مرگ های غیرقابل توضیح بیشتری در اطراف شهر رخ می دهد، پزشک شهر – توشیو اوزاکی – مشکوک می شود که چیزی شوم تر از یک بیماری صرف در حال بازی دادن مردم شهر است.

 

  1. Another

انیمه دیگری، مجموعه انیمه ای 12 قسمتی در ژانر ترسناک، محصول سال 2012 استودیو P.A. Works است و داستان آن از این قرار است: در کلاس سوم ج دبیرستان یومیاما شمالی، دانش آموز انتقالی ساکاکیبارا ‏ کوئیچی پس از گرفتن مرخصی استعلاجی بعد از یک ماه به مدرسه بازمی گردد. در میان همکلاسی های جدیدش، او به طور غیرقابل توضیحی به سمت می میساکی کشیده می شود – دختری محجوب با چشمبندی که او را در زمان غیبتش در بیمارستان ملاقات کرده اما هیچ یک از همکلاسی هایش وجود او را تصدیق نمی کنند. آنها به او هشدار می دهند که خود را با چیزهایی که وجود ندارند درگیر نکنند. در مقابل احتیاط آنها، کوئیچی با می دوست می شود و به زودی متوجه حقیقت شوم پشت دلهره دوستانش می شود.

 

  1. Tasogare Otome x Amnesia

انیمه تاسوگاره اوتومه آمونسیا یک مجموعه انیمه 12 قسمتی به همراه یک قسمت ویژه محصول سال 2012 استودیو سیلورلینک است. داستان انیمه در آکادمی خصوصی سیکیو اتفاق می افتد: مدرسه ای بسیار قدیمی با چندین ساختمان که هر کدام در مقاطع مختلف تاریخ بدون توجه به معماری موجود ساخته شده اند. بسیاری از آنها روی هم قرار می گیرند و با یکدیگر مخلوط می شوند و در نتیجه ساختاری هزارتو مانندی به صورت ناخواسته ایجاد می کنند که در آن افراد ناآشنا می توانند به راحتی راه خود را گم کنند. مدرسه بر روی یک زیارتگاه قدیمی ساخته شد، جایی که یوکو در آن درگذشته است. از آنجایی که بدن و حسرتش به مدرسه گره خورده است، حتی اگر بخواهد نمی تواند محوطه مدرسه را ترک کند.

 

  1. Elfen Lied

انیمه الفن لید یک انیمه ترسناک 13 قسمتی محصول سال 2004 استودیو Arms است. داستان انیمه Elfen Lied درباره موجوداتی فراانسانی به نام دیکلونیوس است. که لقب انسان های دو شاخ را دارند. و نوعی از انسانهای جدید هستند. هنوز مشخص نیست چگونه به وجود آمده اند ولی شاید یک نوع جهش ژنتیکی داشته باشد که آن ها داری قدرت های خاصی هستند و حتی میتوانند خود را نامرئی کنند و این توانایی ها آنها را برای انسانها خطرناک ساخته و انسانها آنان را زندانی کردند اما در یک روز یکی از آنها از زندان فرار می کند…

 

  1. Paranoia Agent

انیمه Mousou Dairinin، عامل پارانویا یا پارانویا ایجنت، یک انیمه رازآلود و ترسناک 13 قسمتی محصول سال 2004 استودیو Madhouse است و داستان یک پسر بچه دبستانی ملقب به شونن بت را روایت می کند که با چوب بیسبال طلایی و خمیده ی خود به افراد مختلف حمله می کند. دو بازرس پلیس مامور بررسی این پرونده شده تا بتوانند مانع از انجام حملات بیشتری از جانب این بچه شوند. اما به زودی آن ها متوجه خواهند شد که این پرونده فراتر از آن چیزی است که آن ها تصورش را می کردند.

 

  1. Gakkougurashi

انیمه زندگی-مدرسه یا Gakkougurashi یک انیمه 12 قسمتی در ژانر وحشت و روانشناختی محصول سال 2012 استودیو Lerche در اقتباس مانگایی به همین نام است. تاکیا یوکی، سنپای بیخیال دبیرستانی، هر روز مشتاقانه منتظر انجمن زندگی در مدرسه است. این باشگاه متشکل از رئیس واکاسا یوری، ابیسوزاوا ‏کورومی ورزشکار، نائوکی ‏میکی با بلوغ فکری، معلم ناظر ساکورا ‏مگومی و سگ انجمن تارومارو است، این انجمن به خود می بالد که از زندگی در مدرسه بهترین استفاده را می برد. تنها یک قانون وجود دارد که اعضای باشگاه باید از آن پیروی کنند: همه اعضا باید تمام زندگی خود را در محوطه مدرسه بگذرانند. گاکوگوراشی! ماجراهای انجمن زندگی مدرسه را دنبال می کند زیرا آنها استقلال و خودمختاری را از طریق زندگی پرهیجان خود در دبیرستان خصوصی ماگوریگائوکا ترویج می کنند.

 

  1. Higurashi no Naku Koro ni

این انیمیشن در سال 2006 شروع شد اما هنوز هم به عنوان یکی از بهترین انیمه های ترسناکی است که می توانید در بازار پیدا کنید.

انیمه هیگوراشی نو ناکو کورو نی، یک مجموعه انیمه ترسناک در 6 فصل و مجموعاً 98 قسمت، محصول Studio Deen است. پس از نقل مکان به شهر آرام هینامیزاوا، مبارا کیچی روزهای شادی را در مدرسه با دوستانش می گذراند. اما این تنها ظاهر ماجراست. در یک روز سرنوشت ساز، خبر قتلی که در هینامیزاوا وقوع یافته، به گوش کیچی می رسد. از آن روز به بعد، وقایع ترسناکی برای او اتفاق افتاده و می فهمد حتی نزدیک ترین دوستانش نیز شاید آن چیزی نباشند که ظاهرشان نشان می دهد.

 

  1. Danganronpa

برترین انیمه های ترسناک

انیمه دانگانرونپا یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی محصول استودیو لرچه است که بر اساس ویژوال ناولSpike Chunsoft در سال 2013 ساخته شده است. این سریال عمدتاً داستان ترسناک گروه های مختلفی از دانش آموزان ظاهراً دبیرستانی را روایت می کند که توسط یک خرس عروسکی رباتیک به نام مونوکوما مجبور به قتل یکدیگر می شوند.

 

  1. Ghost Hunt

انیمه شکار روح، یک مجموعه انیمه 25 قسمتی محصول سال 2015 استودیو J.C.Staff بر اساس لایت ناولی به همین نام است. زمانی که تانیاما ‏مای و دوستانش در مدرسه هستند، دوست دارند داستان ارواح را برای هم تعریف کنند. ظاهراً یک ساختمان متروکه در محوطه مدرسه وجود دارد که منبع بسیاری از داستان های ارواح است. در طول داستان، آنها با یک پسر مرموز رودررو می شوند و معلوم می شود که این فرد شیبویا کازویا، یک جوان 17 ساله است که رئیس شرکت تحقیقات روانی شیبویا است و مدیر مدرسه او را برای بررسی داستان های اطراف ساختمان متروکه مدرسه فراخوانده است. در طی فعل و انفعالاتی کازویا به زور مای را استخدام می کند تا هزینه دوربین را بپردازد و دستیار آسیب دیده خود را جایگزین کند. از آن نقطه به بعد، مای شروع به یادگیری دنیای ماوراء الطبیعه و حرفه شکار ارواح می کند.

 

  1. Jigoku Shoujo Futakomori

برترین انیمه های ترسناک

انیمه دختر جهنمی یا انیمه Jigoku Shoujo، یک مجموعه ترسناک در سه فصل است که از سال 2005 توسط Studio Deen ساخته شده؛ داستان انیمه حول محور انما ‏آی و همراهانش می چرخد که به ارائه خدمات انتقام جویی خود از کسانی که به دیگران ظلم کرده اند، ادامه می دهند و بهای آن مانند همیشه سنگین است، برای ارسال مجرم به جهنم، فرد انتقام جو نیز به ورطه فرستاده می شود. همانطور که روح پس از روح را به سمت تاریکی قبضه می کنند، یک نیروی شوم جدید آنها را تماشا می کند: دختر کوچکی به نام کیکوری. در حالی که آی به وظایف خود ادامه می دهد، به دلیل اتفاقات وحشتناکی که در اطراف او رخ می دهد، با پسری به نام تاکوما کوربایاشی آشنا می شود که به “کودک شیطان” معروف است.

 

  1. Shinsekai Yori

انیمه Shinsekai Yori‏ یا از دنیای نو، یک مجموعه انیمه ترسناک 25 قسمتی، محصول سال 2013 استودیو انیمه سازی A-1 Pictures است. در شهر کامیسو 66، واتانابه ‏ساکی 12 ساله به تازگی با قدرت های روانی خود بیدار شده است و از پیوستن دوباره به دوستانش آسوده می شود، آساهینا ‏ساتوروی بدجنس، ایتو ‏مامورو خجالتی، آکیزوکی ‏ماریای شاد و آئونوما شون که مرموز است و ساکی او را دوست دارد، در آکادمی سیج، مدرسه ای ویژه برای روانشناسی با هم هستند. با این حال، زمانی که ساکی شروع به زیر سوال بردن سرنوشت کسانی می کند که قادر به هوشیاری خود نیستند، ناراحتی به وجود می آید و بچه ها شروع به درگیر شدن با مسائل سری می کنند.

 

  1. Mieruko-chan

انیمه میروکو-چان یک مجموعه انیمه 12 قسمتی محصول سال 2021 استودیو Passione در ژانر وحشت است و داستان یک دانش آموز دبیرستانی به اسم یوتسویا میکو را روایت می کند که ناگهان به شدت پذیرای ارواح مردگان و دیگران شده است، پیش از این، میکو از روزهای آرام دبیرستان لذت می برد، و فیلم های ترسناک آخر شب فقط به عنوان نوعی سرگرمی او عمل می کردند. اما از یک روز سرنوشت ساز، او تنها کسی است که از هیولاهای نامرئی که آزادانه در میان انسان ها راه می روند آگاه می شود.

 

  1. Blood+

برترین انیمه های ترسناک

انیمه بلاد پلاس یک مجموعه انیمه 50 قسمتی، محصول سال 2005 و 2006 استودیو Production I.G در ژانر ترسناک و اکشن است. اوتوناشی ‏سایا یک دختر به ظاهر معمولی است که با خانواده ناتنی خود در شهر اوکیناوا زندگی روزمره ای دارد. در واقع، تنها ویژگی او کم خونی و ناتوانی در به یاد آوردن زندگی قبل از سال گذشته خود است. با این حال، گذشته فراموش شده سایا به سرعت به او باز می گردد – یک شب، او در مدرسه توسط موجودی که از خون انسان تغذیه می کند مورد حمله قرار می گیرد. درست زمانی که به نظر می رسد همه امیدها از دست رفته است، مردی مرموز به نام هاجی ظاهر می شود و موقتاً این موجود را دفع می کند. اما وقتی نجات دهنده او را مجبور به نوشیدن خون او می کند، سایا ناگهان وارد حالت خلسه می شود و هیولا را به راحتی می کشد و از خون خود به عنوان کاتالیزور استفاده می کند.

 

  1. Ajin

برترین انیمه های ترسناک

نسخه انیمه این مانگای فوق‌العاده خزنده به تازگی در سال 2016 پخش شد.

انیمه آجین یک مجموعه انیمه در ژانر وحشت و رازآلود 13 قسمتی، محصول سال 2016 استودیو Polygon Pictures و بر اساس مانگایی به همین نام است. انسان های اسرارآمیز جاودانه معروف به “آجین” برای اولین بار 17 سال پیش در آفریقا ظاهر شدند. پس از کشف، آنها به عنوان تهدیدی برای بشر شناخته شدند، زیرا ممکن است از قدرت خود برای شر استفاده کنند و اینکه قادر به نابودی آن ها نبودند. از آن زمان، هرگاه یک آجین در جامعه پیدا شود، باید بلافاصله دستگیر و بازداشت شوند. ناگای ‏کی که سخت درس می خواند تا دکتر شود، یک دبیرستانی است که اطلاعات کمی در مورد آجین دارد، فقط دیده است که آنها هر از چند گاهی در اخبار ظاهر می شوند. به دانش آموزان آموزش داده می شود که این موجودات انسان محسوب نمی شوند، اما کی در کلاس توجه زیادی نمی کند.

 

  1. Corpse Princess

انیمه شیکابانه هیمه (Shikabane Hime) یک مجموعه انیمه دو فصلی (مجموعاً 25 قسمت) در ژانر ترسناک و اکشن، محصول استودیوهای Gainax و feel است. کاگامی ‏اوری که با یتیمان دیگر در معبد زندگی می کند، با اجساد غریبه نیست. اما وقتی می بیند که حامی یتیم خانه اش، تاگامی کیسی، جسد زخمی دختری به نام هوشیمورا ‏ماکینا را احیا می کند، به شدت شوکه می شود. او که شیفته شرایط اسرارآمیز ماکینا شده است، متوجه می شود که آن دختر یک شیکابانه هیمه (پرنسس جسد) است؛ یک جسد مرده که وظیفه دارد دیگرانی مانند او را که تهدیدی برای جامعه هستند حذف کند. همانطور که اوری به زندگی ادامه می دهد درگیر شرایط عجیب با آن دختر می شود.

 

  1. High School of the Dead

انیمه دبیرستان مردگان، یه مجموعه انیمه ترسناک و اچی 12 قسمتی است که توسط استودیو Madhouse از روی مانگایی به همین نام در سال 2010 ساخته شده است. داستان انیمه ناگهانی اتفاق می افتد: مردگان شروع به برخاستن می کنند و ژاپن در هرج و مرج کامل غرق می شود. هنگامی که این هیولاها شروع به یورش به یک دبیرستان می کنند، تاکاشی کیمورو مجبور می شود بهترین دوست خود را که آلوده شده بکشد. با عهد برای محافظت از میاموتو ری، دوست دختر پسری که او به تازگی کشته، به سختی از دام مرگ خود در یک مدرسه فرار می کنند، اما جامعه ای که قبلاً سقوط کرده به استقبالشان می آید.

 

  1. Umineko no Naku Koro ni

برترین انیمه های ترسناک

انیمه Umineko no Naku Koro ni یک مجموعه انیمه 26 قسمتی محصول سال 2009 Studio Deen در ژانر ترسناک و رازآلود است. رئیس یک خانواده ی پولدار به نام اوشیرومیا کینزو که در جزیره روکنجیما زندگی می کند و جزیره مال اوست در حال مرگ است و ۸ نفر از اعضای خانواده اش به جزیره می آیند تا در مورد تقسیم اموال او بعد از مرگش بحث کنند. در جزیره سه نفر دیگر از اعضای خانواده، پنج خدمتکار و دکتر خصوصی او نیز هستند. بعد از ورود هشت عضو خانواده جزیره دچار طوفان می شود و افراد به طور مرموزی کشته می شوند.

 

  1. Gantz

انیمه گانتز یک مجموعه انیمه 13 قسمتی در ژانر ترسناک و اچی و علمی تخیلی محصول سال 2004 استودیو Gonzo در اقتباس از مانگایی به همین نام است. فکر کردی زندگیت بد بود؟ گاهی اوقات مرگ بدتر است. هیچ رستگاری، آرامش و خدایی در انتظار پذیرش تو نخواهد بود. اما صبر کن، یک خدا؟ شاید در مورد آن توپ سیاه بزرگی که با شما در اتاق گیر کرده صحبت می کنید. اکنون شما در یک بازی پرتاب می شوید و برای شانس زنده ماندن با بیگانگان سبز و هیولاهای ربات مبارزه می کنید. وقتی کورونو کی کشته می شود، خود را گرفتار چنین بازی ای می بیند – آزمونی برای مهارت ها، اخلاقیات و اراده اش برای زنده ماندن. زندگی او مال خودش نیست. مرگ او بارها و بارها پایمال می شود. اگر گوش ندهد چه اتفاقی می افتد؟ خدا می داند.

 

  1. Deadman Wonderland

انیمه ددمن واندرلند، یک مجموعه انیمه 12 قسمتی در ژانر اکشن، علمی تخیلی و ترسناک محصول سال 2011 استودیو Manglobe است. یک زمین لرزه مهیب در ژاپن رخ می دهد و بیشتر قسمت های توکیو را ویران می سازد و سه چهارم آن را به اعماق اقیانوس می برد. ده سال بعد، ماجرا با پسری به نام گانتا ایگاراشی، یک دانش آموز به نظر معمولی آغاز می شود. گانتا به عنوان یکی از بازماندگان زمین لرزه هیچ حافظه ای از آن فاجعه نداشته و زندگی عادی را سپری می کند. همه این ها در روزی که فردی عجیب با لباس و زره ای پوشیده از خون و قرمز رنگ، بر جلوی پنجره کلاس درس او پدیدار می شود، دست خوش تغییر می گردد.

 

  1. Tokyo Majin Gakuen Kenpucho: Tou

انیمه توکیو ماجین، یک مجموعه انیمه دو فصلی در ژانر اکشن و ترسناک، محصول استودیوهای AIC Spirits و  BeSTACK ساخته شده از روی یک مانگا به همین نام است. داستان پنج دانش آموز را دنبال می کند: تاتسوما، کیویچی، آئوی، ساکورای و دایگو که هرگز واقعاً با یکدیگر صحبت نکرده اند و حالا در مبارزه خود برای محافظت از شهر گرد هم میایند. در طول بهار سال آخر دبیرستان، تاتسومای آرام به آکادمی ماگامی در شینجوکو منتقل می شود. وضعیت “بیگانه” پسر مرموز و مهارت های عمیق او در هنرهای رزمی به سرعت باعث دوستی کیویچی خلافکار با او می شود. از طریق یک ارتباط عجیب و غریب و یک چالش تصادفی، او همچنین با یویا دایگو از باشگاه کشتی، کاپیتان باشگاه تیراندازی با کمان دختران، کوماکی ساکورای و آئوی میساتو، رئیس شورای دانش آموزی آشنا می شود. شیطان در سایه های توکیو شروع به خزیدن می کند…

 

  1. Satsuriku no Tenshi

انیمه Satsuriku no Tenshi یا فرشتگان مرگ یک مجموعه انیمه 16 قسمتی در ژانر ترسناک، محصول استودیو J.C.Staff در سال 2018 است. داستان انیمه حول محور ریچل 13 ساله می چرخد که خود را حبس شده در انبار یک ساختمان دورافتاده پیدا میکند. بدون داشتن هیچ حافظه ای از گذشته و حتی بدون هیچ سرنخی از محل وجودش، او سرگردان و گمشده ساختمان را میگردد. حیم جستجو، به مردی که کاملا بند پیچی شده بر میخورد. مرد که سلاحی مانند شینگامی ها دارد خود را زک معرفی میکند. پیوند عجیبی بین آنها بوجود می آید که غیر عادی بودن و قول هایی دیوانه وار باعث تحکم آن میشود…

 

  1. Mnemosyne: Mnemosyne no Musume-tachi

انیمه منه موزینه یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۶ قسمتی در ژانر معمایی و ترسناک به نویسندگی هیروشی اونوگی و کارگردانی شیگرو اوئدا است که توسط استودیوهای زیبک و گنکو تهیه شده است و دارای خصوصیاتی از قبیل گروتسک و تصاویر اروتیک است. داستان مجموعه در آینده ای نزدیک و در شهر توکیو اتفاق می افتد، و شخصیت اصلی داستان یک کارآگاه خصوصی نامیرا به نام رین آسوگی است. از روی این مجموعه یک سری لایت نوول و مانگا نیز ساخته و عرضه شده است.

 

  1. Sankarea

انیمه سانکارِئا یک مجموعه انیمه 12 قسمتی در ژانر کمدی، ترسناک و فانتزی، محصول سال 2012 Studio Deen است. داستان درباره یک پسر دبیرستانی ۱۵ ساله به نام چیهیرو فورویا است که عاشق زندگی پس از مرگ و مرده های متحرک است. حتی آرزوی او بوسیدن یک دختر زامبی بوده است. او فقط فیلم های مرتبط با زامبی نگاه می کند یا بازی های ویدئویی زامبی ای را بازی می کند و خلاصه از هر چیزی که به زامبی مربوط باشد دریغ نمی کند. پس از مرگ گربه اش، او سعی می کند با توسل به کتبیه ای قدیمی که در آن طرز تهیه یک معجون برای زنده کردن مردگان آمده، گربه خود را زنده کند.

 

  1. Boogiepop wa Warawanai

انیمه Boogiepop wa Warawanai یک مجموعه انیمه 18 قسمتی در ژانر آوانگارد، ترسناک و رازآلود، محصول سال 2019 استودیو Madhouse است. افسانه ای شهری وجود دارد که میگوید، یک شینیگامی وجود دارد که می تواند افراد را از شر تحمل رنج و دردشان رها کند. این خدای مرگ نامش بوگِی پوپ است و افسانه ها حقیقت دارند. زمانی که هرج ومرجی ناشی از ناپدید شدن دانش آموزان دختر در آکادمی شینایو به وقوع می پیوندد، پلیس و دانشکده فرض را بر فراری بودن دسته ای از دانش آموزان می پندارند. با این حال عده ای از دانش آموزان بهتر میدانند که پای چیزی مرموز و پلید در میان است.

Related posts

نقد و بررسی فیلم چینی Polar Rescue نجات قطبی

نقد و بررسی سریال کره ای Moving‏ متحرک

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان