معرفی و دانلود آندرریتدترین انیمه های سینمایی

آندرریتد ترین فیلم های انیمه

انیمه یک رسانه داستان سرایی قدرتمند است. این رسانه می تواند پیام ها را به روش های منحصربه فردی که فیلم های لایو اکشن نمی توانستند، به بینندگان منتقل کند. از دهه 1980، انیمه به یک سرگرمی اصلی در ژاپن تبدیل شد و در نتیجه به لطف اینترنت در سراسر جهان محبوب شد. بسیاری عاشق داستان های دل انگیز استودیو جیبلی شده اند که از انیمیشن های جذابی که با دست طراحی شده ، اشباع شده اند. دروازه دیگر سیل طرفداری به سوی فیلم های انیمه از طریق معرفی ژانر سایبرپانک با فیلم هایی مانند آکیرا (1988) و شبح در پوسته (1995) بود. بسیاری از بهترین فیلم های انیمه دست کم گرفته شده در هر نسل وجود دارند که به فهرست بندی برخی از این جواهرات پنهان توسط انیمه لیست کمک کرده، فیلم هایی که علیرغم ستایش بسیار توسط منتقدین، مورد توجه عموم قرار نگرفتند.

 

  1. فیلم A Silent Voice

فیلمی دیگری از استودیوی شگفت انگیز کیوتو. فیلم صدای خاموش با داستان منحصربه فرد خود با محوریت یک قلدر سابق در مدرسه و تلاش او برای گذشتن از بچه بازی های گذشته اش در میان چشمان عموم، از چیزی دریغ نمی کند. این داستان قدرتمند به بررسی موضوعاتی می پردازد که معمولاً در انیمه های رایج مورد بحث قرار نمی گیرند، مانند جامعه ناشنوایان و همچنین مسائل مربوط به افسردگی و خودکشی.

 

  1. فیلم Millennium Actress

داستان چیوکو فوجی وارا، بازیگر سرشناسی که زندگی پر از رمز و راز داشته است، در انیمه سینمایی زیبا و تکان دهنده بازیگر هزاره روایت می شود. جنیا تاچیبانای مستندساز که ماموریت دارد تا بیشتر درباره زندگی این بازیگر افسانه ای اکتشاف کند، قهرمان فیلم است. همانطور که او با چیوکو صحبت می کند، زندگی ستاره در کلاژی از فلاش بک ها جلوی چشم مخاطب می گذرد که مرزهای بین حال و گذشته در مورد او را محو می کند.

 

  1. فیلم In This Corner of the World

با سفری دوست داشتنی به یک روستای ساحلی ژاپنی  به نام کوره در طول جنگ جهانی دوم، فیلم در این گوشه از جهان به یک فیلم انیمه جذاب تبدیل شده است. سوزو، قهرمان داستان، زن جوانی است که پس از ازدواج با مردی اهل کوره، مجبور می شود روستای خود را ترک کند و زندگی جدیدی را با شوهرش آغاز کند. سوزو مثبت اندیش و با انگیزه است تا از شرایطش با وجود مشکلاتی که با آن روبه رو شده است حداکثر استفاده را ببرد. هنگامی که سوزو به زندگی جدید خود و جامعه اطراف علاقمند می شود، خود را در مرکز تأثیرات جنگ بر کوره می بیند و مجبور می شود برای نجات افرادی که به آنها اهمیت می دهد تصمیمات سختی بگیرد.

 

  1. فیلم Vampire Hunter D: Bloodlust

بدون شک Bloodlust با توجه به تقاضای طرفداران برای ساخت ادامه Vampire Hunter D (1985) طرفداران انیمه اصلی را راضی می کند. این دنباله سوررئالیستی توجه همه را به خود جلب می کند و کاری می کند تا قوه تخیل خود را در این انیمه سینماییِ پر از مکیدن خون و هیولا صیقل دهند. داستان این سینمایی حول محور یک نیمه خون آشام و نیمه انسان، یعنی دی می گذرد و ماجراهای خونین این شکارچی را به روی پرده می آورد و مملو از اهریمنان شیطانی، رویدادهای ماوراء طبیعی و عاشقانه های غم انگیز گوتیک است.

 

  1. فیلم Only Yesterday

اگرچه این فیلم مورد علاقه منتقدان و طرفداران انیمه است، اما به طور شگفت انگیزی اصلاً در میان نام هایی که در مورد بهترین فیلم های استودیو جیبلی می آیند، نیست. مانند بسیاری از فیلم های استودیو جیبلی، این انیمه سال 1991، داستانی صادقانه از لحاظ احساسی درباره بزرگ شدن در ژاپن است که رشد شخصیتی چشمگیر را نشان می دهد و بینندگان را با یک نتیجه اخلاقی ارزشمند تنها می گذارد.

 

  1. فیلم Redline

ردلاین پر اکشن و هیجان انگیز، داستان جی پی، یک راننده اتومبیل مسابقه ای بی پروا و شجاع را روایت می کند که قصد دارد در خطرناک ترین و غیرقانونی ترین مسابقه جهان شرکت کند. جی پی چیزی بیش از یک راننده است. او یک کله دنده ای واقعی است که عاشق وسایل نقلیه سریع و مسابقه است. این فیلم با سبک انیمیشن رنگارنگ و واقع گرایانه و سکانس های پر از رقابت و پرمخاطب، برای همه کسانی که از اکشن و مسابقه سریع لذت می برند، یک هدیه بصری محسوب می شود.

 

  1. فیلم Night is Short, Walk on Girl

فیلم شب کوتاه، دختر پیاده، اساساً یک داستان جذاب است که شامل خوردن الکل و کتاب یابی است. با این حال، خلاصه کردن این فیلم فوق العاده به این شکل، واقعاً اجحاف است. این فیلم با داشتن خالق اصلی آثار جذاب دیگر مانند The Tatami Galaxy و Devilman Crybaby، در سبک انیمیشن خود جاه طلبانه است و سرشار از جزئیات بسیار زیادی است که مخاطبان باید به آن توجه کنند. ناگفته نماند که شامل چندین خط داستانی به ظاهر نامرتبط و آزمایش خلاقانه ژانرهای مختلف است.

 

  1. فیلم Memories

طرفدار ساتوشی کُن و زیرژانر تیره تر از سیاه هستید؟ پس باید به این فیلم گلچین علمی تخیلی نگاهی بیندازید. این فیلم متشکل از سه داستان مجزا، در مدت 113 دقیقه داستان هایی را برای همه و هرکسی که تازه وارد شگفتی های انیمه شده را در خود دارد. انتظارات زیادی از آثار کُن یا همان دیوید لینچِ دنیای انیمه می رود، اولین داستان این فیلم یعنی رز مغناطیسی، قطعه ای بسیار زیبا درباره دلشکستگی هاست، همراه با لرزهای وحشتناک و تعلیقات شگفت انگیز.

 

  1. فیلم Colorful

انیمه سینمایی رنگارنگ یک انیمه با طراوت اصیل و نشاط آور در مورد روح گمشده ای است که  فرصتی دوباره در دنیایی غریب و آشنا به او داده می شود. در این فیلمِ از لحاظ بصری خیره کننده، پسری 14 ساله تبدیل به ظرف روحی می شود که برای بررسی راز زندگی قبلی خود دوباره متولد شده است. پیش فرض فیلم مبنی بر این است که به روحی برای بار دوم زندگی اعطا می شود، موضوعی که قابل تامل و از لحاظ احساسی عمیق است و این موارد کاملاً در داستان این شخصیت جوان به تصویر کشیده شده است.

علاقمندان می توانند جهت دانلود دست کم گرفته شده ترین فیلم های انیمه به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها با زیرنویس فارسی اختصاصی لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)