معرفی انیمه Usagi Drop اوساگی دراپ

معرفی انیمه Usagi Drop یا Bunny Drop

اوساگی دراپ یک انیمه محبوب ژاپنی در ژانر ‏زندگی روزمره‏ است و زندگی پسری سی و اندی ساله را به تصویر ‏می کشد که می خواهد دختری کوچک و تنها را بزرگ کند. ‏

در ابتدا مانگای Usagi Drop اثر اونیتا یومی از اکتبر 2005 تا آوریل 2011 در مجله ماهانه Feel Young به صورت سریالی منتشر شد و پس از آن یک انیمه اقتباسی در 11 قسمت، توسط استودیو Production I.G ساخته و در بازه زمانی بین ژوئیه تا سپتامبر 2011 پخش شد در ژاپن پخش شد.

خلاصه داستان انیمه اوساگی دراپ

وقتی کاواچی ‏دایکیچی 30 ساله برای مراسم خاکسپاری پدربزرگش به خانه باز می گردد، از وجود کاگا رین، دختر شش ساله نامشروع پدربزرگش از مادری ناشناس مطلع می شود. آن دختر کوچک مایه شرم همه اقوامش است و با او مانند یک طردشده رفتار می شود.دایکیچی که از رفتارهای آنها به ستوه آمده، با وجود اینکه مجرد است و هیچ تجربه ای در تربیت فرزند ندارد، تصمیم می گیرد خودش از رین مراقبت کند. وقتی رین بخشی از زندگی او می شود، دایکیچی سختی های تک والدبودن را تجربه می کند. پس از مدتی، او با مادر مجردِ همکلاسی پسر رین در مهد کودک، یعنی نیتانی ‏کوئوکی دوست می شود و از او در مورد بزرگ کردن رین مشاوره می گیرد.

آنچه که انیمه Usagi Drop برای شما به ارمغان خواهد آورد

نه اینکه محتوای انیمه Usagi Drop حاوی خشونت یا رابطه جنسی باشد، اما اغلب به طور بی رحمانه و صادقانه ای جر خوردن و پاره شدن یک پدر را به تصویر می کشد، این انیمه زیبا در صورت همزاد پنداری تأثیری شگرف روی شما می گذارد و شما قرار است با تماشای آن در نقش ذهنیتان به عنوان والدین رشد کنید. این انیمه ناامیدی، خستگی، پارانویا، از خودگذشتگی را نشان می دهد.

انیمه Usagi Drop یک سریال درخشان در ژانر برشی از زندگی است که ضربه ای نمی زند. شما برای شخصیت ها احساس همدردی می کنید و با مبارزات روزانه آنها برای تداوم زندگی همدردی می کنید. علاوه بر این، این انیمه گاهی قلب و روح شما را لمس می کند و گاهی خنده دار است؛ اما هرگز احساس نمی کنید که می خواهد احساساتتان را دستکاری کند و تمام موقعیت هایی که با آن مواجه می شوید واقعی و صادقانه به نظر می رسند.

اوساگی دراپ یک انیمه عالی است و من به آن نمره بسیار بالایی می دهم. آن را دوست داشتم، و قطعا توصیه می کنم آن را تماشا کنید.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)