آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

در  این آخر هفته انیمه لیست باری دیگر برای کمک به گدراندن زمان هرچه بهتر شما لیستی از انیمه‌های مناسب زمان آرادتان آماده کزده.  با انیمه لیست برای آخر هفته انیمه‌ای, هفته دوم مهر همراه باشید.

Devilman: Crybaby

شیاطین‌ها بدون یک میزبان زنده نمی‌توانند شکل مادی بگیرند. با این حال، اگر اراده یک فرد به اندازه کافی قوی باشد، می‌تواند بر ذات شیطان غلبه کند و قدرت آنان را به دست آورد و تبدیل به یک Devilman شود.

آکیرا فودو، پسرکی ضعیف و بی‌ادعاست، که همیشه قلبی مهربان داشته است. بنابراین وقتی دوست دوران کودکی‌اش، ریو آسکا، از او می‌خواهد تا به کشف دیوها کمک کند، آکیرا بدون تردید قبول می‌کند. اما در عین شگفتی آکیرا، مکانی که به آنجا می‌روند، ساباث است: یک مهمانی بی‌اخلاق پر از فساد و انحطاط. در میان خونریزی و مرگ، شیاطین بدن مهمانان را تسخیر کرده و آنها را به موجودات زشت و وحشتناک تبدیل می‌کنند و شروع به ویرانی می‌کنند. در یک تلاش بی‌پروا برای نجات بهترین دوستش، آکیرا ناخواسته با شیطان آمن ترکیب می‌شود و تبدیل به یک Devilman می‌شود و قدرتی برای شکست دادن شیاطین باقی‌مانده به دست می‌آورد.

اگرچه این شراکت قدرت زیادی به او می‌دهد، اما بخشی اولیه و سیری‌ناپذیر از آکیرا را بیدار می‌کند. با بدنی از یک شیطان اما همان قلب احساسی، آکیرا در کنار ریو کار می‌کند تا کسانی را که به بشریت و عزیزانش آسیب می‌زنند، نابود کند.

!Angel Beats

مرگ یکی  از رازهایی است که از آغاز زمان، انسانیت را در تاریکی نگه داشته. با این حال، این سوال که پس از مرگ روح چه اتفاقی می‌افتد به زودی برای یوزورو اوتوناشی 17 ساله پاسخ داده می‌شود. بیدار شدن بدون هیچ خاطره‌ای در یک بعد بین زندگی و مرگ، او حقیقت نگران‌کننده‌ای درباره زندگی پس از مرگ کشف می‌کند.

این بعد به شکل یک دبیرستان است و برای پناه دادن به کسانی که مرگ‌های ناخواسته‌ای داشته‌اند طراحی شده است. ساکنان این مدرسه که در زندگی زمینی خود احساس ظلم کرده‌اند، تصمیم گرفته‌اند جبهه نبرد زندگی پس از مرگ را تشکیل دهند یک گروه سرکش که مصمم به مقابله با رئیس شورای دانشجویی خداگونه خود، کاناده “فرشته” تاکیبانا است. رهبر این گروه، یوری ناکامورا، اوتوناشی را برای مبارزه علیه فرشته جذب می‌کند تا کنترل زندگی خود را به دست بگیرد. اما با سوال درباره اخلاق پشت اقداماتشان، اوتوناشی قدمی به عقب برمی‌دارد تا طرف مقابل سرنوشت مشترکشان را درک کند.

Suzume no Tojimari

در راه مدرسه یک روز، سوزومه ایواتو با سوتا موناكاتا، جوانی که به دنبال مناطق متروکه است، برخورد می‌کند. دختر دبیرستانی سوتا را به یک خرابه نزدیک هدایت می‌کند، اما از روی کنجکاوی خود او نیز تصمیم می‌گیرد به همان مقصد برود.

زمانی که به آنجا می‌رسد، سوزومه درب ایزوله‌ای را کشف می‌کند که جهانی خواب‌گونه در آن قرار دارد جایی که می‌تواند ببیند و احساس کند، اما نمی‌تواند وارد آن شود. سنگ عجیبی در نزدیکی زمین قرار دارد، اما هنگامی که سوزومه آن را بلند می‌کند، به موجودی شبیه گربه تبدیل شده و فرار می‌کند. ناگهان ترسان شده، او به سمت مدرسه‌اش برمی‌گردد، غافل از اینکه عمل او در باز گذاشتن درب پیامدهایی خواهد داشت.

با آزاد شدن “سنگ کلیدی”، شر موجود در جهان دیگر اکنون می‌تواند آزادانه فرار کرده و در سراسر ژاپن ویرانی ایجاد کند. برای اصلاح اشتباه خطرناک خود، سوزومه به سوتا ملحق می‌شود که هدف واقعی‌اش جلوگیری از فاسد شدن شر است تا همه درب‌های باز را پیدا کرده و قفل کند قبل از اینکه کشور نابود شود.

Related posts

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای

مانگاهایی که به اقتباس انیمه آن نیاز داریم! – پارت دو