فهرست بهترین فیلم های Will Smith ویل اسمیت

معرفی Will Smith

می شود صحبت در مورد آن سیلی کذایی را متوقف کنیم؟ ویل اسمیت بیش از دو دهه است که یکی از بزرگ ترین ستاره های سینما بوده است و با این حال، یک شب در ماه مارس، در مراسم اهدای جوایز اسکار، اعتبار او به صورت کامل از هم پاشید. از همان شب همه چیز تغییر کرد. اسمیت از مردی که همه برای گرفتن اولین اسکارش صبر نداشتند، به مردی تبدیل شد که برای یک دهه آینده از آن رویداد محروم شد. اینکه آیا همه اینها منصفانه است یا ناعادلانه، بحثی داغ باقی خواهد ماند و به نظر می رسد که ما برای دهه ها در مورد آن سیلی بر سر یکدیگر فریاد خواهیم زد، اما بدون شک درک عمومی از تنوع، جاه طلبی و جذابیت بسیاری از فیلم های اسمیت را تیره و تار کرده است. اما شما نباید دامنه فیلم های اسمیت را انکار کنید. از رپ او در جوانی گرفته تا فرش پرینسِ بل-اِیر و تا فیلم روز استقلال و سلطه اش بر سینما، اسمیت آنقدر سریع به آیدل شما تبدیل شد که به سختی وقت داشتید ثبت کنید که او سینما را تسخیر کرده است و حداقل تا آن سیلی، او دوست داشتنی و جذاب باقی ماند. او حتی توانست در فیلم جوخه انتحار همچنان جذاب باشد، چیزی که تصور می شد غیرممکن باشد. بنابراین ما در انیمه لیست فهرستی از بهترین فیلم های ویل اسمیت تهیه کرده ایم تا با بهترین فیلم های اون آشنا شوید.

 

  1. فیلم King Richard

داستان، نگاهی دارد به زندگی سوپراستارهای تنیس ونوس و سرینا ویلیامز که به واسطه مربیگری پدرشان ریچارد ویلیامز، به آنچه که هستند تبدیل شدند. ریچارد ویلیامز از هر نظر غیرمنطقی است. او سرسخت، اصلاح ناپذیر، نفرت انگیز و آنقدر به فضیلت و قضاوت خود مطمئن است که هرکس با او سر و کار دارد در نهایت می خواهد موهایش را بکند. ویل اسمیت برای همین نقش بهترین بازیگر اسکار سال 2021 شد.

 

  1. فیلم Men in Black

مطمئناً، این مرد یک بازیگر دراماتیک فوق العاده است. اما صادق باشیم: این همان فیلم و شخصیتی است که وقتی کسی از ویل اسمیت نام می برد ذهنتان به سمت آن می رفت. مردان سیاه پوش معجزه ای در میان فیلم های پرفروش است، یک فیلم اکشن علمی تخیلی جذاب، خنده دار و چشم نواز در مورد حمله ی فضایی هاست که ویل اسمیت در آن به خوبی می درخشد و اصلاً آغاز درخشش های او در سینما از همین فیلم بود.

 

  1. فیلم Ali

مرگ محمد علی کلی، بوکسور افسانه ای ممکن است حس تازه ای به این فیلم زندگی نامه ای عمیقاً تکان دهنده داده باشد، اما عظمت اجرای اسمیت در این فیلم هرگز مورد بحث نبوده است. ویل اسمیت دو روی سکه ی آن ورزشکار پویا را در یک کلیت کامل ادغام می کند و بوکسور نمادین را به عنوان بهترین شومن معرفی می کند که به آشفتگی های سیاسی و نژادی که در اطراف او جریان دارد نیز حساس بود و درگیر آنها شده بود.

 

  1. فیلم I Am Legend

در آمریکا ویروسی پخش شده است که انسآنها را از حالت نرمال خود خارج کرده. همه مردم تبدیل به افراد هاری شده اند که انسانیت خود را از دست داده اند. از خصوصیات این موجودات این است که نمی توانند در روشنایی زنده بمانند. در نتیجه شب ها بیرون می آیند و دست به تخریب شهر می زنند. تنها یک نفر در این شهر سالم است. دکتر رابرت نویل (ویل اسمیت) کسی است که هنوز انسان مانده است. او زندگی و ساعت خود را طوری برنامه ریزی کرده است که فقط روزها از خانه بیرون بیاید و هیچ گاه در تاریکی نرود.

 

  1. فیلم Independence Day

فیلم روز استقلال یک فیلم اکشن و علمی تخیلی است. این فیلم بر روی گروه های متفاوتی از مردم تمرکز می کند که در صحرای نوادا پس از یک حمله جهانی توسط یک نژاد قدرتمند فرازمینی گرد هم می آیند. با سایر مردم جهان، آنها در ۴ ژوئیه، روز استقلال آمریکا، یک ضد حمله را آغاز می کنند. روز استقلال که نقطه عطفی مهمی در تاریخ فیلم پرفروش هالیوود در نظر گرفته می شود، در خط مقدم فیلم فاجعه بار و علمی تخیلی بزرگ در اواسط اواخر دهه ۱۹۹۰ قرار داشت.

 

  1. فیلم Six Degrees of Separation

اویزا کیترج، یکی از افراد اجتماعی خیابان پنجم و همسرش که فروشنده آثار هنری هستند، والدین دو فرزند در هاروارد و یک دختر در گروتون هستند. با این حال، دنیای باریکی که کیترج ها در آن زندگی میکنند و موقعیت عمومی آنها به عنوان افراد علاقه مند به هنر، آنها را طعمه آسانی برای پل (ویل اسمیت) می کند. پل که یک کلاهبردار ماهر است، یک شب به طور مرموزی در خانه آنها ظاهر می شود و می خواهد از آنها کلاهبرداری کند.

 

  1. فیلم The Pursuit of Happyness

فیلم در جستجوی خوشبختی، داستان واقعی کریس گاردنر سیاه پوست، خرده فروش اسکنرهای پزشکی در سال ۱۹۸۱ است که به همراه همسرش لیندا و پسر کوچکش، کریستوفر، در سانفرانسیسکو زندگی بسیار سختی دارند. وضع مالی کریس بسیار بد است. او که توانایی پرداخت اجاره خود را ندارد، صاحبخانه اش بیرونش کرده و از این رو لیندا نیز او را ترک میکند. کریس که هم باید پدر خوبی باشد و هم خرج کریستوفر را تأمین کند، دچار مشکل شده است.

 

  1. فیلم Emancipation

در فیلم اکشن و دلهره آور رهاسازی، برده ای به نام پیتر (ویل اسمیت) پس از اینکه تقریباً تا حد مرگ شلاق زده می شود، از مزرعه ای در لوئیزیانا از دست شکارچیان سنگدل فرار کرده و به سمت ایالات متحده شمالی می رود و در آنجا به ارتش اتحادیه می پیوندد. این فیلم بر اساس داستان واقعی یک برده فراری به نام گوردون ساخته شده است. عکس هایی از کمر برهنه او که به شدت از شلاق های یک ناظر شلاق خورده بود، در سراسر جهان در سال ۱۸۶۳ منتشر شد و جنبش لغو ظلم بردگی آمریکا را اثبات کرد.

 

  1. فیلم Hancock

در فیلم هنکاک، ابرقهرمان لاابالی و الکلی لس آنجلسی، جان هنکاک با بازی ویل اسمیت، اگرچه جان بسیاری را نجات می دهد، اما باعث خرابی های بسیاری نیز می شود. تا این که مردی به نام ری امبری، که هنکاک او را نجات داده تصمیم می گیرد که تغییری در ظاهر، رفتار و کلاً روابط عمومی این ابرقهرمان به وجود بیاورد. روی مخ ترین فیلم اسمیت، او را در نقش یک ابرقهرمان نشان می دهد که یک احمق نیز هست و این بازیگر به خوبی این خصوصیت را به شما منتقل می کند.

علاقمندان میتوانند جهت دانلود بهترین فیلم های ویل اسمیت به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان