Will Trent – معرفی، نقد و بررسی فصل دوم سریال ویل ترنت

کمی پاپ کورن بخرید و روی مبل های خود لم دهید که فصل دوم سریال ویل ترنت، نمایش مورد انتظار خود را به سبکی جدید و خاص، آغاز می کند. طرفدارانی که تشنه ماجراجویی های بیشتر با کارآگاه دمدمی مزاج یعنی رامون رودریگز هستند، از این نمایش خوب که وقت خود را برای بازگشت به مناظر جورجیا با حال و هوای سریال تلف نمی کند، ناامید نخواهند شد. ما با یک درس زبان اسپانیایی با ویل آشنا می شویم، او با جدیت عبارات اسپانیایی ابتدایی را در تلاش برای ارتباط با میراث تازه کشف شده پورتوریکویی خود به زبان می آورد. این یک شروع دوست داشتنی است که عزم ترنت برای کشف این بخش از خودش را برجسته می کند. اما قبل از اینکه ویل بتواند خیلی پیش برود، ندای وظیفه را می شنود و به معمای اصلی فصل جدید می کشاند: یک بمب گذاری مرگبار در ماشین! این یک مقدمه پرتنش است که ما را مستقیماً به دنیای جنایت آمیز سریال می کشاند. خود بمب گذاری به سرعت به یک حلقه اخاذی خطرناک تبدیل می شود که خانواده های زندانی را هدف قرار می دهد و ویل و تیمش را در یک مسابقه با زمان برای متوقف کردن فاجعه نشان می دهد. در طول مسیر، ما تمام آن لحظات شخصیتی عالی را دریافت می کنیم که واقعاً ویل ترنت را متمایز می کند. انجی راه خود را برای بازگشت به حرفه ی خود برنامه ریزی می کند و آماندا حکمت بینش خود را به رخ می کشد. این یک معرفی مجدد ماهرانه است که توسط روابط مرکزی نمایش به هم پیوند خورده است. با انیمه لیست همراه باشید.

آغاز فصل دوم سریال ویل ترنت با یک بمب

پس از آن مقدمه جذاب با محوریت رشد شخصی ویل، سریال وقت خود را تلف نمی کند و ما را به معمای اصلی قسمت اول پرتاب می کند. اولین نمایش با یک خودروی بمب گذاری شده آغاز می شود که پلیس آتلانتا را درگیر می کند. زمانی که یک سرنخ تصادفی، غرایز غیر متعارف ویل را به لرزه در می آورد، صحنه ی پرتنش جذاب تر می شود. نظریه او مبنی بر اینکه لستر، حسابدار ساکت، هدف واقعی است، به زودی درست زمانی که یک بازی مرگبار گربه و موش در جریان است، ثابت می شود. این یک شروع امیدوارکننده است، با تکیه بر استعداد ویل برای استنتاج های غیرمنتظره داستان پیش می رود. لستر ملایم ظاهراً آنقدرها هم بی آزار نیست و در یک حلقه اخاذی خطرناک درگیر شده است. با توجه به اینکه خانواده های زندانیان برای پرداخت های حمایتی سنگین هدف قرار می گیرند، لستر می گوید که حساب هایش را برای محافظت از پسر زندانی اش خالی می کند. از آنجا، رمز و راز با سرعتی اعتیادآور آشکار می شود و ویل ترنت ما شکوفا می شود و از روش های بازجویی غیرعادی، عملیات ردیابی مخفی و مواد منفجره کشنده پرده برداری می شود.

بررسی شخصیت های سریال Will Trent

 

در میان اکشن های پر تب و تاب سریال ویل ترنت، اولین قسمت فضا را برای تحولات مهم در شخصیت های اصلی ما باز می کند. ویل ترنت در قلب نمایش باقی می ماند و تلاش های او برای کشف بخشی تازه کشف شده از هویت فرهنگی خود واقعاً دوست داشتنی است. تماشای این پسر جرجیایی که با واژگان مبتدی اسپانیایی دست و پنجه نرم می کند، قطعا حال و هوای تازه ای به سریال می دهد. این یک انتخاب خلاقانه و قدرتمند است که نوید داستان سرایی غنی در آینده را می دهد زیرا ویل عمیق تر به میراث پورتوریکویی خود می پردازد. ما همچنین به درون تاریخ عاشقانه بین ویل و آنجی شیرجه می زنیم. آنها سعی می کنند با احتیاط افراد دیگر را ببینند، اگرچه به نظر می رسد هیچ یک کاملاً آماده ترک ارتباط عمیق خود در گذشته نیستند. آنجی مانند همیشه متقاعد کننده باقی می ماند زیرا او آسیب ذهنی طولانی مدت ناشی از مصدومیت های فصل گذشته خود را مدیریت می کند. تاکتیک های مشکوک او که از نظر پزشکی پاک می شوند، مانند اعمال زنی است که هنوز توسط شیاطین درونی هدایت می شود. این شخصیت پیچیده اصالت دارد در حالی که آشکارا به سوی مبارزات آینده گام بر می دارد.

سریال ویل ترنت، همانی است که در فصل اول بود

طرفداران می توانند خیالشان راحت باشد و بدانند که فصل دوم ویل ترنت همان استعداد کارگردانی جسورانه و مهارت بصری را حفظ می کند که فصل اول آن را برجسته کرده بود. ما بلافاصله در فضای باز و تاریک نمایش غوطه ور می شویم که با ترکیبی از نورهای سایه دار و رنگ های اشباع شده ی نامتعارف برجسته شده است. این سبک سینمایی غنی به خوبی با صحنه های انفجاری پرتنش قسمت اول فصل دوم همراه است. این سریال با وجود تمام بدخلقی هایش، آن جریان کمدی عجیب و غریب را همچنان به لطف بازی مغناطیسی رامون رودریگز حفظ می کند. روش ها و رفتارهای نامتعارف ویل مانند شرح جزئیات پرونده در دستگاه ضبط جیبی اش، باعث می شود هر برداشت عجیب و غریب با اخلاق این شخصیت همراه شود. کل گروه بازیگران به طور یکپارچه به نقش های خود بازگشته اند و ارتباط هایی را که فصل گذشته به کمال رسیده بودند، بازسازی کرده اند.

بررسی مضامین سریال Will Trent

علی رغم فرمت پخش هفتگی، یکی از بزرگترین نقاط قوت سریال ویل ترنت، تمایلش برای کشف مسائل پیچیده اجتماعی از دریچه شخصیت های آشفته و عمیقاً انسانی سریال است. به نظر می رسد که فصل دوم نیز این سنت را ادامه دهد و به تنش های دنیای واقعی پیرامون اجرای قانون، بهبود آسیب های روحی، نابرابری سیستماتیک و موارد دیگر می پردازد. یکی از غنی ترین عناصر، خط داستانی شخصیت ویل است که هویت فرهنگی او را به عنوان یک لاتین تبار بزرگ شده در سیستم مراقبت از خانواده های تحت سلطه سفیدپوستان در جورجیا باز می کند. دیدن این کارآگاه که واژگان اسپانیایی را به زبان می راند، موانعی را که هنگام قطع ارتباط با قومیت فردی اش داشته، نشان می دهد. این رفتار نوید یک آرک معنادار را می دهد که تاریخچه شخصی دردناک ویل را روشن تر کند. ما همچنین نگاهی سرسختانه به پیوند عاشقانه عمیقاً ناکارآمد ویل و آنجی داریم. دلبستگی آنها غیرقابل انکار است. آسیبی که دائماً به آن عاشقانه وارد می کنند نیز همینطور است.

Related posts

Unsung Hero – معرفی، نقد و بررسی فیلم قهرمان گمنام

انیمه‌هایی که از مانگا بهتر عمل کردند!

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته اول شهریور