انیمه های مورد انتظار زمستان 2023

انیمه های مورد انتظار زمستان 2023 – بهترین انیمه های زمستان 2023

انیمه هایی که تو زمستان 2023 منتشر میشن و هممون مدت هاست منتظرشون هستیم. فکر میکنم بعضیاشون امثال وینلند ساگا چند سالی میشه صبر کردیم تا فصل دوم این بزرگوار منتشر بشه. خب بریم لیست جذاب این فصل رو ببینیم …

1- Vinland Saga Season 2 – حماسه وینلند

حماسه وینلند

از اونجایی که ممکنه خیلی ها ندیده باشن هنوز این انیمه جذاب رو، زیاد نمیشه در موردش توضیح داد. بلافاصله اسپویل میشه.

داستان در مورد وایکینگ ها دور و بر سال 1000 میلادیه که به دنبال هجوم به کشور های همسایه و غارتشون هست. اما داستان اصلی در مورد پسری به نام تورفین پسر تورز هست. تورز جنگجوی بسیار بزرگیه. رویای تورز پیدا کردن سرزمینی حاصل خیزئه که بتونن با کشاورزی و دامداری زندگیشون رو راحت بگزرونن، و نیاز نباشه برای زنده موندن بجنگن…

 

2- Tokyo Revengers: Seiya Kessen-hen – انتقام جویان توکیو

Tokyo Revengers: Seiya Kessen-hen

(انیمه های مورد انتظار زمستان 2023)

داستان این انیمه در مورد پسری به نام تاکه میچی ئه. اون در دوران بزرگسالی به سر میبره. اون با خبر میشه که تنها دختری که تو عمرش اونم زمان راهنمایی باهاش قرار میذاشته توسط یه گروه خلاف کار کشته میشه. وقتی تو ایستگاه قطار منتظر قطار بوده، یکی از پشت هولش میده دار فانی رو وداع میگه. اما از اونجایی که از ژانر انیمه مشخصه (سفر در زمان) اون به دوران راهنمایی خودش برمیگرده و اولش فکر میکنه مرده یا داره میمیره و اون لحظات خاطرات زندگیش هستن.

خلاصه این بزرگوار تصمیم میگیره یه کارایی بکنه که از مرگ دوست دختر عزیزش جلوگیری کنه.

تو یکی دیگه از مقاله های سایت، یه انیمه مشابه به همین معرفی کردیم با اسم Boku Dake ga Inai Machi. لینک مقاله

 

3- Ijiranaide, Nagatoro-san 2nd Attack – با من بازی نکن، ناگاتورو-سان

انیمه Ijiranaide, Nagatoro-san 2nd Attack

دانش‌آموز دبیرستانی «هایاسه ناگاتورو» عاشق اینه که وقت‌های بیکاری سر به سر سنپای‌ش بذاره! بعد از اینکه ناگاتورو و دوستاش به طور تصادفی نقاشی یه هنرمند مشتاق رو پیدا می‌کنن، اونا از بی‌رحمانه سربه‌سر گذاشتن سنپای خجالتیشون لذت می‌برن. و اون با سماجت خاصی تصمیم میگیره این بازی ظالمانه رو ادامه بده و هر روز بهش سر میزد تا سنپای هر کاری که اون می‌خواد رو به سرعت انجام بده، که کاملا باعث اذیت شدن سنپای میشد. یه مقدار برنگیخته و تا حدودی ترسیده، سنپای دائما به زور وارد مسخره بازی‌هاش میشد همونطور که از سلایقش، عادت‌هاش و حتی شخصیتش بر علیه استفاده میشد و …

4- Bungou Stray Dogs 4th Season – سگ های ولگرد بانگو

Bungou Stray Dogs 4th Season

(انیمه های مورد انتظار زمستان 2023)
چون شخصا ندیدم توضیح خاصی در موردش ندارم. تو صفحه اصلی سایتمون اگر جستجو کنید اسم Bungou Stray Dogs رو، تمام فصل هاش میاد که میتونید خلاصه داستان رو مطالعه کنید. ترجیحا فصل اول رو باز کنید. این انیمه از نمره بالا هاست و احتمالا خوشتون بیاد.

5- Revenger – انتقامجو

یکی دیگه از بهترین انیمه های زمستان 2023 میتونیم انیمه Revenger رو مثال بزنیم. البته شخصا احتمال میدم اینطور باشه. چرا؟ چون تهیه کننده ها رو که نگاه میکنیم، میبینیم انیمه های بسیار جذابی رو در پرونده خودشون دارن. به عنوان مثال میتونیم سری Fate، انیمه Psycho-Pass، 91 Days و Mahou Shoujo Madoka★Magica رو نام ببریم. البته از سایت انیمه لیست، میتونید روی تهیه کننده ها کلیک کنید و وارد صفحه هر کدوم بشید تا ببینید چه پروژه هایی در دست داشتن. به نظرم میتونیم انتظار یک انیمه نمره 8 به بالا رو داشته باشیم.

 

6- Hikari no Ou – پادشاه نور

از این انیمه هم میتونیم امیدوار باشیم نمره 7.8 به بالا ازش در بیاد. به تهیه کننده های این انیمه که نگاه میکنیم، نام درخشان production-i-g به چشم میخوره که آثار فاخری چون اتک آن تایتان و حماسه وینلند رو به دست داشتن. همین کفایت میکنه تا انتظار بیننده ها بالا بره. امیدوارم انتظاراتمون برآورده بشه.

 

7- Mononogatari – مونونوگاتاری

Mononogatari

یکی دیگه از انیمه هایی که از داستانش خوشم اومد و فکر میکنم میتونه از خوبای زمستون باشه، مونوگاتاری هست. البته من اطلاعاتم نسبت به سری معروف مونوگاتاری خیلی ناچیزه و مطمئن نیستم این انیمه با اون سری ارتباطی داره یا نه. اما به احتمال خیلی خیلی زیاد کاملا نامرتبط هستن.

بهترین انیمه های زمستان 2023

تسوکوموگامی ارواح یا ماربیتو می تونن اشیای با عمر نسبتا زیاد رو پردازش کنن و فرم های فیزیکی بگیرن. هیوما کوناتو اگرچه جزو قبیله سائنومه هست که مسئول ارسال صلح آمیز و آرام این ارواح به دنیای خودشونن، اون قبیله خودش متنفره چون که اونا یه چیزی رو که خیلی براش ارزشمند بوده رو ازش گرفتن. برای از بین بردن این تنفر، پدربزرگ هیوما اونو میفرسته تا با بوتان ناگاتسوکی زندگی کنه که یه دختر استاد شش تسوکوموگامی دوستانست و مثل عضوی از خونوادشون باهاشون زندگی می کنه.

 

8- Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken

آمانه فوجیمیا یه روز به یه دختر که توی بارون نشسته بود تنها چترشو قرض میده و خودش سرما می خوره و تنها خواسته اش اینه که بالاخره اون چترو پس بگیره. اما ماهیرو شینا، فرشته مدرسه آمانه و همسایه اون خیلی بیشتر ازینا بهش کمک می کنه. ماهیرو به جای اینکه تنها به برگردوندن چتر اکتفا کنه، اصرار داره که با کمک به آمانه برای خوب شدن سرما خوردگیش، محبتی که بهش شده رو جبران کنه. اما ماهیرو از جنگی که توی آپارتمان آمانه وجود داره بی خبره. تنها واژه ای که ماهیرو برای توصیف آشوب موجود “کریه و ناخوشایند” هست. اما علی رغم توصیف عاری از همدردیش، ماهیرو شروع به کمک کردن به آمانه ناامید می کنه. داستان “فرشته خونه بغلی منو خیلی لوس می کنه” داستان آمانه رو دنبال می کنه که ماهیرو با انجام وظایف و کارهای مختلف خونه بهش کمک می کنه – از تمیزکردن خونه گرفته تا پختن شام. آیا کاری هست که این فرشته نتونه انجام بده؟

9- Tensei Oujo to Tensai Reijou no Mahou Kakumei

داستان در دوره شمشیرها، قهرمانان و اساطیر رخ می ده. هیولاهای غول پیکر زمین رو به وجود آوردن اما انسان ها این زمین رو ازشون دزدیدن. این کار سبب خشم این هیولا شد و باعث شد که شروع به خوردن انسان ها بکنن. انسان ها برای مقابله از خدایان کمک خواستن. در تمام دنیا هیولاهای کیوجو شروع به پخش شدن کردن و خرابی بسیاری به بار آوردن اما انسان ها با شکار کیوجوها به مقابله باهاشون پرداختن. بشریت همچنین با تشریح اعضای این هیولاها به شکوفایی رسیدن. جیرو مردیه که از دست مرگ فرار کرده و برای امرار معاش به شکار کیوجوها مشغوله. اون با کومی بیست و یکم ملاقات می کنه که کسی داره اونو تعقیب می کنه. بعد از این ملاقات جیرو و دوستاش شروع به کشف اسرار این جهان می کنن.

10- Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka IV: Fuka Shou – Yakusai-hen

زندگی در شهر پر هیاهوی اوراریو هیچ‌وقت کسل کننده نیست، مخصوصاً برای بل کرانل، پسر خام و جوانی که آرزو دارد بزرگترین ماجراجوی سرزمین شود. بعد از یک برخورد اتفاقی با یک الهه تنها، هسیتا، آرزوهایش کمی به واقعیت نزدیکتر میشود. با حمایت او، بل سفری فوق‌العاده را شروع میکند هنگامیکه با جسارت در اعماق دخمه های پر از هیولای به نام “سیاهچال” میگردد. مرگ در همه گوشه این مکان غار مانند پر پیچ و خم در کمین اوست، و قدرتی مرموز در میان سایه ها در حرکت است. حتی در ظاهر، بقا مزیتی سخت به دست آمده است. حقیقتاً، هیچ چیز در دنیایی که انسان ها و الهه ها با هم کار میکنند مشخص نیست، مخصوصاً وقتی که معمولا آنها نمیتوانند با هم کنار بیایند. اما یک چیز مشخص است: اشتباه های بیشمار، پیروزی ها و دوستی های زیادی در انتظار قهرمان باجرعت و خوشبین این داستان پر خطر است.

این لیست رو فعلا همینجا نگه میدارم تا اطلاعات بیشتری به دست بیاریم. احتمالا بعد از پخش حداقل 2-3 قسمت از هر انیمه بتونیم این صفحه رو آپدیت کنیم و انیمه هایی که ارزش دیدن دارن رو به این لیست اضافه کنیم
همچنین شما میتونید از این لینک تمام انیمه هایی که در زمستان 2023 پخش میشن رو مشاهده کنید.

Related posts

نقد و بررسی فیلم چینی Polar Rescue نجات قطبی

نقد و بررسی سریال کره ای Moving‏ متحرک

نقد و بررسی سریال Midsummer Night شب نیمه تابستان

2 نظرات

sepi نوامبر 27, 2022 - 10:55 ب.ظ
نظرت درمورد nier automata چیه؟
َAlireza نوامبر 28, 2022 - 3:31 ب.ظ
فعلا نظری ندارم. اطلاعات این پست رو حتما آپدیت میکنیم ولی
Add Comment