معرفی بهترین انیمه های فصل زمستان 2024

توسط Alireza

معرفی و دانلود بهترین انیمه های فصل زمستان 2024

فصل زمستان 2024 با انیمه های جدیدش در حال سپری شدنه و بیشتر از ۳۰ انیمه سریالی در طیف وسیعی از ژانرها و تم ها درحال پخش است. اگرچه شاید به اندازه برخی فصل های اخیر مملو از نام ها و دنباله های بزرگ و پر طرفدار نباشد، اما این سه ماهه نیز انیمه از نظر کیفیت یا تنوع کم نداره. زمستان 2024 پر از انیمه های اکشن، کمدی و ایسکای است، که همگی نمایندگان متعددی دارند که ارزش بررسی را دارند. با من همراه بشین تا به بررسی انیمه های برتر فصل زمستان ۲۰۲۴ بپردازیم.

انیمه Delicious In Dungeon

معرفی بهترین انیمه های فصل زمستان 2024

انیمه غذای دخمه (Delicious In Dungeon) انیمه ای سریالی در ژانر کمدی و فانتزی محصول جدید استدیو Trigger بر اساس مانگایی به همین نام است. این انیمه از نتفلیکس منتشر شد. Delicious in Dungeon گروهی از ماجراجویان را دنبال می کند که در یک ماموریت مهم برای نجات یک دوست هستند. این انیمه در مورد زندگی کردن درون زمین (به طور خاص یک سیاه چال پر از انواع هیولاها و موجودات خارق العاده) است. بدیهی است که این سریال کمدی و بسیار خنده دار است. انیمیشن نیز بسیار چشم نواز و سطوح سیاه چال پر از جزئیات است.

 

انیمه The Wrong Way to Use Healing Magic

معرفی بهترین انیمه های فصل زمستان 2024

انیمه روش اشتباه برای استفاده از جادوی شفابخش (The Wrong Way to Use Healing) انیمه ای سریالی در ژانر ایسکای، اکشن و فانتزی محصول جدید استدیو Shin-Ei Animation بر اساس لایت ناولی به همین نام است. این انیمه از کرانچی رول منتشر شد. انیمه روش اشتباه برای استفاده از جادوی شفابخش، برداشتی الهام بخش از فرمول ژانر ایسکای ارائه می دهد. این نمایش با شیطنت های رز تا کنون بسیار خنده دار بوده!

فصل دوم انیمه Tsukimichi – Moonlit Fantasy

معرفی بهترین انیمه های فصل زمستان 2024

انیمه تسوکیمیچی- فانتزی مهتاب (Tsukimichi – Moonlit Fantasy) انیمه سریالی در ژانر ایسکای، کمدی و فانتزی محصول جدید استدیو J.C.Staff بر اساس لایت ناولی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم کرانچی رول منتشر شد. در بیشتر داستان های ایسکای، نقش اصلی گروه، حامیانی رنگارنگ را جذب می کند که مایل به انجام هر کاری برای جلب توجه رهبر خود هستند. Tsukimichi در حالی که نیز از فرمول های ایسکای پیروی می کند، به این شخصیت ها اجازه می دهد تا به دور از سایه ماکوتو وجود داشته باشند. به نظر می رسد فصل 2 به خوبی بر پایه های قوی قبلی خود بنا شده است و تغییر استدیو از C2C به J.C.Staff مثبت بوده است.

 

فصل دوم انیمه Urusei Yatsura 2022

انیمه اوروسی یاتسورا (Urusei Yatsura) انیمه سریالی در ژانر علمی تخیلی و کمدی محصول جدید استدیو David Production بر اساس مانگایی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم HIDIVE منتشر شد. انیمه اوروسی یاتسورا اثر رومیکو تاکاهاشی یک مانگا کمدی و علمی تخیلی تأثیرگذار است که دو انیمه از این مانگا اقتباس شده است. این داستان در سال 2022 اقتباس دیگری دریافت کرد در HIDIVE در دسترس است. این انیمه مستقیم با شیطنت های آتارو کار می کند، در حالی که باقی چیز ها را به داستان اضافه می‌کند. با این حال، Urusei Yatsura به طور پیوسته خنده دار است.

 

فصل سوم انیمه Classroom of the Elite

معرفی بهترین انیمه های فصل زمستان 2024

انیمه کلاس نخبگان 3 (Classroom of the Elite) انیمه سریالی در ژانر روانشناختی و تریلر محصول استدیو Lerche بر اساس لایت ناولی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم کرانچی رول و Funimation منتشر شد. در ادامه فصل دومش که در سال 2022 منتشر شد، Classroom of the Elite بازگشته است تا اقتباس از آرک های سال اول رمان را به پایان برساند. شخصیت دوگانه کیکیو کوشیدا باید به الهام بخشیدن به جلسات پرتنش با سوزون ادامه دهد. آریسو کلاس 1-A با توجه به هونامی کلاس 1-B آماده است تا نقش فعال تری در حرکت رو به جلو ایفا کند.

 

فصل دوم انیمه Mashle: Magic And Muscles

انیمه ماشل: جادو و عضله (Mashle: Magic And Muscles) انیمه سریالی در ژانر اکشن، فانتزی و کمدی محصول جدید استدیو A-1 Pictures بر اساس مانگایی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم Crunchyroll منتشر شد. با طنز نسبتاً تکراری و چند دعوای بی نظیر، کورس بهار 2023 Mashle خوب بود، اما خیلی عالی نبود. با این حال، انیمه به اندازه کافی نکات مثبتی را نشان داد که نشان می دهد می‌تواند پس از فراهم شدن زمینه برای شخصیت های ثانویه، چیزی با کیفیت بالاتر تولید کند. فصل 2 باید ثابت کند که این داستان می تواند هیجان و خنده ای که مخاطب انتظار دارد را فراهم کند؟

 

انیمه A Sign of Affection

انیمه نشانی از محبت (A Sign of Affection) انیمه سریالی در ژانر عاشقانه و درام محصول جدید استدیو Ajia-do بر اساس مانگایی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم Crunchyroll منتشر شد. زمستان 2024 صاحب یک انیمه عاشقانه عالی است. «نشانی از محبت» همه ویژگی هایی که یک انیمه را ملموس و خوب می کند را دارد. یوکی ایتوسه، یک دانشجوی کم شنوا، در حالی که در قطار است، با ایتسوومی ناگی خوش سفر ملاقات می کند و امیدوار است تا روزی او را دوباره ببیند. خوشبختانه بهمراه دوستش او را می شناسد و به محل کارش می روند. انیمه A Sign of Affection دو نقش اصلی دوست داشتنی دارد.

 

انیمه Solo Leveling

انیمه سولو لولینگ (Solo Leveling) انیمه سریالی در ژانر اکشن و فانتزی محصول جدید استدیو A-1 Pictures بر اساس رمان اینترنتی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم Crunchyroll منتشر شد. بدون شک، Solo Leveling مورد انتظارترین انیمیشن زمستان 2024 بود. این اقتباس بر اساس احتمالاً محبوب ترین منهوا در تمام دوران ها، کاری سخت برای براورده کردن انتظارات طرفداران خواهد داشت.

 

فصل 5 انیمه Kingdom

انیمه پادشاهی (Kingdom) انیمه سریالی در ژانر اکشن و تاریخی محصول جدید استدیو Pierrot بر اساس مانگایی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم Crunchyroll منتشر شد.  پادشاهی باید بزرگتر از آنچه هست باشد. این مانگا به حق به عنوان یک شاهکار شناخته می شود، اما انیمه به دلیل استفاده از CGI وحشتناک در فصل اول، شروع بسیار بدی داشت. داستان سرایی قبلاً فوق العاده بود، اما انیمه یک رسانه بصری است و دیدن انیمیشن ضعیف ممکن است دشوار باشد.  فصل 2 گامی در مسیر درست در این زمینه بود و فصل 3 انیمیشن واقعاً عالی شد، که از آن زمان تا کنون ادامه داشته است. فصل 5 با بیش از 120 اپیزود برای هر کسی که در طول سال ها Kingdom را دنبال نکرده است، تا حد زیادی غیرقابل دسترسی است، به این معنی که این سریال به اندازه سایر انیمه های زمستانی 2024 مورد توجه قرار نخواهد گرفت. با این حال، این هیچ تاثیری بر کیفیت عالی آن ندارد.

 

فصل دوم انیمه The Dangers In My Heart

انیمه خطرات درون قلبم (The Dangers In My Heart) انیمه سریالی در ژانر کمدی و عاشقانه محصول جدید استدیو Shin-Ei Animation بر اساس مانگایی به همین نام است. این انیمه از سرویس استریم HIDIVE منتشر شد. انیمه The Dangers in My Heart یکی از بهترین انیمه های عاشقانه 2023 بود و فصل 2 به خوبی می تواند بهتر از نسخه قبلی خود باشد. رابطه آنا و کیوتارو به طور کامل از شوخی های ناخوشایند به رفاقتی دلگرم کننده بر اساس حمایت و احترام متقابل تبدیل شده است. در حالی که آنها هنوز کاملاً با هم «قرار» نذاشتند، داستان قدردانی آنها از یکدیگر را کمرنگ نمی کند.

 

انیمه Metallic Rouge

انیمه روژ متالیک (Metallic Rouge) انیمه سریالی در ژانر اکشن، علمی تخیلی و جنایی محصول اورجینال استدیو bones است. این انیمه از Fuji TV’s منتشر شد. در فصلی پر از فانتزی، این عنوان علمی تخیلی جدید، Metallic Rouge، ممکن است برای کسانی که حال و هوای سایبرپانک را ترجیح می دهند، تغییر خوبی ایجاد کند. این سریال روژ، یک اندرویدی را در ماموریتی دنبال می کند که او را به سیاره مریخ می آورد تا گروهی از افراد به نام Immortal Nine را نابود کند.  Bones، استودیو شناخته شده برای ساخت انیمه هایی چون Fullmetal Alchemist: Brotherhood و Mob Psycho 100، است، بنابراین انتظار داریم که در طول فصل شاهد تصاویری پر از اکشن باشیم.

علاقمندان به دانلود انیمه های برتر زمستان 2024 با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید