دانلود فیلم
The Master مرشد

252 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 185956
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Master (مرشد) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم The Master (مرشد) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم مرشد

یک کهنه سرباز نیروی دریایی از جنگ به خانه می رسد. فردی کوئل یک سرباز کهنه سرباز نیروی دریایی جنگ جهانی دوم است که برای سازگاری با جامعه پس از جنگ تلاش می کند و مستعد رفتارهای خشونت آمیز و نامنظم است. او به عنوان عکاس در یک فروشگاه بزرگ کار می کند، اما پس از درگیری با مشتری اخراج می شود...

 

عوامل ساخت فیلم مرشد

فیلم The master یک فیلم سینمایی در ژانر درام و روان شناختی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۲ به نویسندگی و کارگردانی پل توماس اندرسون با بازی واکین فینیکس، فیلیپ سیمور هافمن و امی آدامز منتشر شد. این فیلم داستان فردی کوئل (فینیکس)، کهنه سرباز نیروی دریایی جنگ جهانی دوم را روایت می کند که در تلاش است خود را با جامعه پس از جنگ وفق دهد.
این فیلم توسط شرکت فیلمسازی Annapurna Pictures و Ghoulardi تولید و توسط The Weinstein Company توزیع شده است. این اولین فیلم داستانی است که پس از هملت کنت برانا در سال 1996 روی دوربین 70 میلی متر فیلم برداری و منتشر شد. در ابتدا، این فیلم با شرکت یونیورسال پیکچرز راه اندازی شد، اما به دلیل مشکلات فیلمنامه و بودجه شکست خورد.

 

عملکرد فیلم مرشد

این فیلم در 14 سپتامبر 2012 در سینماهای ایالات متحده اکران شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اجراهای آن (مخصوصاً سه بازیگر اصلی فیلم)، فیلمنامه، کارگردانی، منطقی بودن و تصاویر واقع گرایانه از آمریکایی های پس از جنگ جهانی دوم توسط منتقدان مورد ستایش قرار گرفت. برای دانلود فیلم The Master 2012 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم که یکی از بهترین آثار اندرسون و یکی از بهترین فیلم های دهه 2010 محسوب می شود و سه نامزدی اسکار دریافت کرد: بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای هافمن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای آدامز. در سال 2016. فیلم مرشد به عنوان بیست و چهارمین فیلم برتر قرن بیست و یکم توسط 177 منتقد از سراسر جهان انتخاب شد. اندرسون بارها اعلام کرده است که مرشد فیلم مورد علاقه او از بین فیلم هایی است که ساخته است.
متاکریتیک، به این فیلم امتیاز 86 از 100 را بر اساس نقد 43 منتقد داد که نشان دهنده «تحسین جهانی» است. دانلود فیلم The Master 2012 به طرفداران ژانر درام و روانشناختی پیشنهاد میشه.
کنت توران از لس آنجلس تایمز در تمجید از کارگردانی اندرسون و بازی فینیکس نوشت: فینیکس که به خاطر غرق شدن در نقش های نامزد اسکار در فیلم های گلادیاتور و راه رفتن در خط شهرت دارد، کوئل را به طرز وحشتناکی باورپذیر می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.