دانلود فیلم
The Legend of Tarzan

3615 تعداد بازدید
User 4
10
/
6.5
AnimeList Rating
User 179K
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Legend of Tarzan
دانلود فیلم The Legend of Tarzan

خلاصه فیلم افسانه تارزان 2016

تارزان همیشه یکی از محبوب ترین عناوین در فیلمسازی بوده به طوری که تا همین الان بیشتر از 200 اثر از این داستان ساخته شده. در فیلم افسانه تارزان جان کلایتون یا همون تارزان بعد از اینکه بیشتر سال های عمرش رو در طبیعت و کنار حیوانات سپری کرده حالا به زندگی متمدانه شهر لندن خو گرفته و در کنار عشق زندگیش جین به دنبال تجربه های جدیده اما بعد ازینکه برای یه ماموریت به کنگو برمی گرده متوجه میشه که شخصی بنام کاپیتان لئون تو سرش نقشه کار های شرورانه ای رو میکشه و برای همون مجبور میشه کت شلوارش رو در بیاره دوباره تارزان درونش رو بیرون بکشه تا به جنگل سر و سامون بده و امنیت جین رو تامین کنه.

 

معرفی عوامل ساخت فیلم The Legend of Tarzan

فیلم افسانه تارزان یک فیلم ماجراجویانه محصول سال 2016 آمریکا، انگلستان و استرالیاست. کارگردانی این فیلم 110 دقیقه ای بر عهده دیوید یتس بوده. فیلم The Legend of Tarzan براساس داستان مشهور تارزان ئه که توسط ادگار رایس باروز، الکساندر اسکارسگارد، ساموئل ال جکسون، مارگو رابی، جیمون هونسو و کریستوف والتز به ایفای نقش پرداخته شده است.
داستانی حول محور جان کلایتون یا همون تارزان که توسط جورج واشنگتن ویلیامز متقاعد میشه که به خانه سابق خود در جنگل های آفریقا برگردد تا ادعا های برده داری را بررسی کند.
فیلمبرداری اصلی در 21 ژوئن سال 2014 در بریتانیا آغاز شد و چهار ماه بعد به پایان رسید. فیلم The Legend of Tarzan در 29 ژوئن 2016 در تئاتر دالبی لس آنجلس به نمایش دراومد و در یک ژانویه 2016 در سراسر آمریکا به صورت دو بعدی سه بعدی و آی مکس توسط کمپانی برادران وارنر اکران شد.

از کارنامه کارگردان افسانه تارزان، آقای دیوید ییتس میشه به کارگردانی فیلم پنجم هری پاتر، هری پاتر و محفل ققنوس اشاره کرد. او همچنین فیلم هری پاتر و شاهزاده دو رگه و همینطور هری پاتر و یادگاران مرگ رو کارگردانی کرده. 
الکساندر اسکاشگورد در نقش تارزان، بازیگر سوئدی است که با بازی در سریال خون حقیقی یا همان سریال True Blood شناخته شد. او همچنین در مجموعه درام دروغ های کوچک بزرگ نقش آفرینی کرده و بعدا در فیلم های تحسین شده ای مانند فیلم مرد شمالی در سال ۲۰۲۲ ایفای نقش کرد.
کریستف والتز در نقش کاپیتان لئون، به خاطر همکاریش با فیلمساز مطرح آمریکایی کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شود. 
مارگو رابی نقش معشوق تارزان، جین رو برعهده داره. او برای بازی در فیلم جوخه انتحار شناخته شده.

 

عملکرد فیلم افسانه تارزان 2016

فیلم افسانه تارزان با نظرات متناقض زیادی از سمت منتقدان مواجه شد که البته بیشتر این نظرات منفی بودن. فقط ۶۸ درصد بینندگان گوگل بعد از دانلود فیلم افسانه تارزان از تماشای اون لذت بردن. The Legend Of Tarzan امتیاز ۳۵ درصد رو از منتقدان وبسایت راتن تومیتوز دریافت کرد. کاربران پبسایت ای ام دی بی به این فیلم نمره ۶.۲ از ۱۰ دادن. هرچند فیلم فروش کمی نداشت. فیلم افسانه تارزان با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۳۵۶.۷ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشت. دانلود فیلم افسانه تارزان رو به طرفداران این فیلم پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.