دانلود سریال
Moon Knight

4910 تعداد بازدید
User 19
10
/
8.05
AnimeList Rating
User 254115
10
/
7.3
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Moon Knight
دانلود سریال Moon Knight

خلاصه داستان سریال Moon Knight

این مجموعه تلویزیونی که شوالیه ماه نام دارد، داستان فردی را به تصویر می کشد که بنا به دلایلی مزدور شده و دارای بیماری های مختلفی است. این فرد در سریال Moon Knight با نام استیون گرانت شناخته می شود. او در فروشگاه هدیه مشغول به کار است و به عنوان یکی از کارمندان آنجا شناخته می شود. استیون فردی بسیار خوش اخلاق است که می توان دلیل این موضوع را در کسب و کاری که در آن فعالیت دارد، جست و جو کرد. او طبق ماجرا هایی که خدایان مصر برایش برنامه ریزی کرده اند، هویت چند گانه ای را به جان می خرد. 

منظور از هویت چند گانه این است که هویت و شخصیت استیون گرانت، با فردی دیگر ادغام پیدا می کند. در واقع، استیون با فردی به نام مارک اسپکتور که فردی مزدور بوده و دارای بیماری یا همان اختلال تجزیه هویت است، بدنی یکسان دارد. در سریال Moon Knight مشخص می شود که این 2 فرد در یک بدن زندگی می کنند و باید این موضوع را پذیرفته و با آن کنار بیایند. به نظر می رسد این موضوع چندان خطرناک نبوده و می توان با آن کنار آمد؛ اما همه چیز بسیار مرگبار و خطرناک است. 

 

سریال Moon Knight

مون نایت، مجموعه تلویزیونی است که در ژانر های علمی تخیلی، ترسناک، فانتزی، وحشت آور روان شناختی، ابر قهرمانی، اکشن و ماجراجویانه ساخته شده است. سازنده این سریال فردی با نام جرمی اسلیتر است که وظیفه ساخت آن را از قسمت ابتدایی تا آخر به عهده داشت. مون نایت بر اساس یکی از شخصیت های مارول کمیکس که همین نام را داشته و اثری از داگ موئنج است، تولید شد. Moon Knight محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. کمپانی مارول استودیوز به عنوان کمپانی تولیدکننده این مجموعه اکشن شناخته می شود.

می توان از می قلماوی، اف موری آبراهام، ایثن هاک، کریم الحکیم و اسکار آیزاک به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در مون نایت به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. لویی دی اسپوزیتو، ویکتوریا آلنسو، برد ویندربام، محمد دیاب، جرمی استیلر و گرانت کورتیس، برخی از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. مون نایت در یک فصل و 6 قسمت ساخته شده که هر قسمت زمانی حدود 40 الی 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. تمامی قسمت های Moon Knight در آتلانتا، اردن، مجارستان و اسلوونی ضبط و تصویربرداری شده اند. 

دیزنی پلاس وظیفه پخش این مینی سریال را به عهده داشت. مون نایت برای اولین بار در تاریخ 30 مارس سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Moon Knight

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که این مینی سریال مناسب افراد زیر 14 سال نیست و توصیه می شود چنین اشخاصی آن را تماشا نکنند. از آنجایی که مون نایت چندین ژانر مختلف را در خود جای داده و سبک بسیار خاصی را دارد، نظر بینندگان زیادی را نسبت به خود جلب کرده و از این جهت به امتیاز مناسبی دست یافته است. Moon Knight توانست در سایت IMDB امتیاز 7.3 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-02-14 08:02:55
    از نظر فیلم عالیه کیفیت عالی ولی زیر نویسش درست نیست زیرنویس جلو تر از خوده فیلمه اگه میشه درستش کنید واقعا ازار دهندست و خسته نباشید
  • 1401-02-07 19:39:57
    لینک کیفیت 720 قسمت 4 خرابه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.