دانلود سریال
Mrs. Davis

با زیرنویس فارسی چسبیده
769 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7845
10
/
7.3
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Mrs. Davis
دانلود سریال Mrs. Davis

خلاصه سریال Mrs. Davis

خواهر سیمون پس از اخراج از صومعه خود، قول می دهد که مسئول این اخراج رو نابود کند‌ که یک هوش مصنوعی قدرتمند که به نام خانم دیویس شناخته می شود. سیمون برای گرفتن انتقام خود، با الگوریتم معامله می کند و در حالی که به دنبال مکان کلیشه ای ترین و بیش از حد استفاده شده مک گافین جام مقدس است، به دنیای خطرناکی از جوامع مخفی، توطئه های مذهبی و افسانه های قدیمی سوق داده می شود. برای تکمیل این کار مضحک و دور از ذهن، سیمون با دوست پسر سابق شورشی خود، وایلی، که اکنون رهبر یک جنبش مقاومت زیرزمینی است که برای متوقف کردن خانم دیویس اختصاص یافته است، تیم می شود. آنها با هم در هنگام جستجوی جام، با نیرو های اسرارآمیز و قدرتمند مختلفی روبرو می شوند، چیزی که می تواند یک بار برای همیشه الگوریتم را نابود کند. همانطور که آنها به تکمیل تلاش خود نزدیکتر می شوند، سیمون باید با گذشته خود روبرو شود، قدرت ایمان خود را ثابت کند و اسرار پنهان طولانی را کشف کند، زیرا او برای رهایی جامعه ای که ممکن است نمی خواهد آزاد شود می جنگد...

 

عوامل ساخت سریال Mrs. Davis 2023

سریال خانم دیویس یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، علمی، تخیلی محصول کشور آمریکا است که توسط تارا هرناندز و دیمون لیندلوف، ساخته شده است.  بتی گیلپین در این سریال نقش یک راهبه را بازی می کند که از ایمان خود برای استفاده از فناوری استفاده می کند. اولین نمایش آن در South by Southwest (SXSW) در یازدهم مارس 2023 بود. بتی گیلپین در نقش الیزابت، راهبه ای که با هوش مصنوعی مبارزه می کند، جیک مک دورمن در نقش وایلی دوست پسر سابق الیزابت که با او در مقابل هوش مصنوعی ایستاده است و اندی مک کوئین در نقش جی به ایفای نقش می پردازد. خانم دیویس توسط دیمون لیندلوف و تارا هرناندز در تلویزیون برادران وارنر ساخته شد و سفارش سریال 10 قسمتی برای Mrs. Davis دریافت کرد.  این زوج هم در نویسندگی و هم تهیه کننده اجرایی همکاری داشتند و هرناندز به عنوان مجری برنامه ایفای نقش می کند.  سوزان روونر در حال ساخت این سریال با آنها در برادران وارنر بود و به عنوان صندلی جدید برای تلویزیون و پخش جریانی NBCUniversal، او از سایر پخش کنندگان و پخش کننده ها برای خرید نمایش پیشنهاد داد. Owen Harris و Alethea Jones تهیه کنندگان اجرایی هستند و هر کدام قسمت های متعددی را کارگردانی خواهند کرد. انتخاب بازیگران در مارس 2022 آغاز شد. فیلمبرداری سریال Mrs. Davis در آگوست 2022 در حال انجام بود. این سریال در یازدهم مارس 2023 در South by Southwest (SXSW) اولین نمایش جهانی خود را داشت. این مجموعه در بیستم آپریل 2023 برای اولین بار پخش شد و چهار قسمت اول فوراً در دسترس قرار گرفت و بقیه چهار قسمت باقیمانده به صورت هفتگی پخش می شوند.

 

عملکرد سریال Mrs. Davis

در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 33 بررسی، با میانگین امتیاز ۸.۲ از ده، امتیاز تایید 88٪ را گزارش کرد. برای دانلود سریال Mrs. Davis به بالای صفحه مراجعه کنید. اجماع منتقدان این وب سایت برای سریال Mrs. Davis نوشتند: «خانم دیویس، در حالی که تحت تأثیر طراحی هوشمندانه قرار گرفته است، از بتی گیلپین قهرمان دوران مدرن در ترکیبی بسیار تخیلی از معنویت و فناوری می‌کند. متاکریتیک به این سریال نمره 78 از 100 بر اساس 21 بررسی، که نشان دهنده "بررسی های به طور کلی مطلوب" است را اختصاص داده است. دانلود سریال Mrs. Davis به طرفداران درام های علمی تخیلی پیشنهاد می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.