دانلود سریال
Good Girls دختران خوب

670 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 61295
10
/
7.7
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Good Girls بدون سانسور به صورت رایگان - دختران خوب
دانلود سریال Good Girls بدون سانسور به صورت رایگان - دختران خوب

خلاصه سریال دختران خوب

این سریال سه مادر که در حومه میشیگان زندگی می کنند به نام های بث، روبی و آنی را دنبال می کند که هر کدام مشکلات مالی مختلفی را تجربه می کنند. آن ها تصمیم می گیرند از یک سوپرمارکت محلی دزدی کنند تا کمی از مشکلات مالی خودشون رو حل کنند.  دزدی موفقیت آمیز آنها توجه مدیر فروشگاه را جلب می کند. این سه مادر دوباره خود را گرفتار مجموعه ای از دزدی های گروهی، بدهی ها، رازها و بحران های خانوادگی می بینند.

 

عوامل ساخت سریال Good Girls

سریال دختران خوب یک سریال تلویزیونی در ژانر درام، کمدی و جنایی محصول آمریکا است که زندگی سه مادر حومه شهر را دنبال می کند که به سرقت از یک سوپرمارکت متوسل می شوند و با یک رئیس جنایتکار و FBI درگیر می شوند. این سریال توسط Jenna Bans ساخته شد و به مدت چهار فصل از NBC، از 26 فوریه 2018 تا 22 ژوئیه 2021 پخش شد. کریستینا هندریکس، رتا، و مای ویتمن به عنوان شخصیت های اصلی، همراه با بازیگران مکمل شامل رنو ویلسون، مانی مونتانا، لیدیا جوت، آیزایا استانارد و متیو لیلارد در آن بازی می کنند. 
در ژوئن 2021، NBC اعلام کرد که این برنامه پس از چهار فصل لغو شد.

 

عملکرد سریال Good Girls

در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes این فیلم بر اساس 51 نقد برای فصل اول سریال، میانگین امتیاز 6.3 از 10 را بهمراه امتیاز تایید 63 درصد بدست آورد. انحمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «شاید داستان «دختران خوب» کاملاً باورپذیر نباشد، اما بازی های قوی بازیگران زن اصلی آن به جذابیت سریال کمک زیادی می کند.» برای دانلود سریال Good Girls با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک، امتیاز 60 از 100 را بر اساس 22 نقد به این سریال اختصاص داد.
فصل دوم و سوم سریال دارای امتیاز 100٪ شد و فصل چهارم نیز امتیاز خوب 83٪ را به خود اختصاص داده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.