دانلود سریال
Maxton Hall: The World Between Us مکستون هال جهان بین ما

1161 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9757
10
/
7.6
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Maxton Hall: The World Between Us
دانلود سریال Maxton Hall: The World Between Us

خلاصه سریال مکستون هال جهان بین ما

روبی دانشجوی بورسیه زودباور ناخواسته شاهد یک راز در تالار مکستون می شود. جیمز، وارث میلیونر مغرور، مصمم است که او را ساکت کند، اما درگیری آنها جرقه ای غیرمنتظره عاشقانه ایجاد می کند…

 

عوامل ساخت سریال مکستون هال

سریال Maxton Hall — The World Between Us یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور آلمان است. این سریال در قالب شش قسمت از سرویس استریم Amazon Prime Video منتشر شد. سریال تالار مکستون از کتاب مونا کاستن «مرا نجات دهید» اقتباس شده است. 
این سریال در 9 مه 2024 پخش شد و لقب موفق ترین سریال پرایم اورجینال غیرآمریکایی تا کنون را به خود اختصاص داد. سریال Maxton Hall مدت کوتاهی پس از انتشار به محبوب ترین سریال پرایم ویدیو در سراسر جهان تبدیل شد و در بیش از 120 منطقه رتبه اول را در چارت ها کسب کرد.
این سریال به داستان روبی بل، یک زن جوان باهوش و مصمم، با یک بورسیه تحصیلی وارد دنیای مجلل ماکستون هال می شود، می پردازد. تمرکز او روی رفتن به دانشگاه آکسفورد است که کاملاً در تضاد با زیاده خواهی بی خیال همکلاسی های ثروتمندش است.
در این سریال بازیگرانی همچون هریت هربیگ-متن در نقش روبی بل، دامیان هاردونگ در نقش جیمز بوفورت و سونیا وایسر در نقش لیدیا بوفورت هنرنمایی می کنند.
مکان های فیلمبرداری شامل برلین، لندن، آکسفورد و داخل و اطراف قلعه مارینبورگ (هانوفر) بوده است.
این نمایش پس از دستیابی به بزرگترین دبیو جهانی در هفته اول برای یک سریال اورجینال خارجی در آمازون پرایم ویدیو، در ماه می 2024 برای فصل دوم تمدید شد.

 

عملکرد سریال Maxton Hall

سریال «مکستون هال جهان بین ما» برای اولین بار در 9 مه 2024 در Amazon Prime Video منتشر شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این سریال بر اساس 5 بررسی، امتیاز تایید ۶۰ درصد با میانگین نمره 4.4 از 10 را بدست آورد. برای دانلود سریال Maxton Hall The World Between Us با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در حالی که سریال مکستون هال در جاهایی کاملا کلیشه ای عمل می کند، از شخصیت های خوب نوشته شده و روابط آشکار آنها در بین شکاف های طبقاتی، نهایت استفاده را می کند. 
این درام جوانان شما را هیجان زده و گیج می کند و احتمالاً به ما، میانسال ها، خاطرات سرگرم کننده تر دوران جوانی مان را یادآوری می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.