معرفی برترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران + دانلود

توسط Alireza

برترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران

شکی در آن نیست که فیلم های ابرقهرمانی در چند دهه اخیر بسیار محبوب بوده اند و به نظر نمی رسد به این زودی ها از مدار دید ما خارج شوند. به هیچ وجه این ژانر در قرن بیست و یکم اختراع نشده، زیرا تعداد زیادی فیلم ابرقهرمانی نمادین در قرن گذشته نیز منتشر شده است. با این حال، به نظر می رسد که این ژانر بیشتر از نسل های گذشته مورد توجه بینندگان امروزی قرار گرفته است و بسیاری از پرفروش ترین فیلم های قرن تاکنون، فیلم های ابرقهرمانی بوده اند. در انیمه لیست فهرستی از برترین فیلم های ابرقهرمانی تهیه کرده ایم تا شما را در مورد این ژانر آگاه تر کنیم.

 

  1. فیلم The Dark Knight

معرفی برترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران

در انتخاب یک فیلم ابرقهرمانی به عنوان بهترین فیلم ابرقهرمانی تمام دوران، یک رقابت جدی وجود دارد. با این حال، به همان اندازه که دیگر فیلم های ابرقهرمانی بزرگ فوق العاده هستند، هیچ کدام به اندازه فیلم شوالیه تاریکی قابل لمس و پر جذبه نیستند. فیلم اول این سه گانه یعنی Batman Begins یک داستان با منشأ محکم دارد و فیلم سوم یعنی، شوالیه تاریکی برمی خیزد یک پایان درهم اما قانع کننده است، اما هیچ کدام به اندازه فیلم دومِ کامل این سه گانه، یعنی فیلم دارک نایت عالی نیستند. از دزدی بانک در افتتاحیه فیلم، تا بازی نمادین هیث لجر در نقش جوکر، تا پیچش های داستانی ویرانگر و آن سکانس به یاد ماندنی تعقیب و گریز ماشین و غیره و غیره، شوالیه تاریکی به سادگی یک فیلم فوق العاده از هر نظر است.

 

  1. فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse

معرفی برترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران

شاید بیراه نباشد اگر بگوییم که یک داستان ابرقهرمانی هرگز بهتر از این روایت نشده است. این فیلم داستان سفر شخصی مایلز از یک دبیرستانی ناخوشایند و تبدیل او به یکی مردان عنکبوتی است که کامل روایت شده و فوق العاده احساسی است. گذشته از اینکه این فیلم مقدمه و پیش درآمدی بر شخصیت مایلز است، مقدمه ای برای Spider-Verse و تمام شخصیت های عنکبوتی عجیب و غریب و شگفت انگیز درون آن نیز است.

 

  1. فیلم Avengers: Infinity War

معرفی برترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران

تا سال 2023 بیش از 30 فیلم در MCU وجود داشت و این فهرست حتی تمام عناوینی که به عنوان فصل های تلویزیونی در دیزنی پلاس منتشر شده اند را در نظر نگرفته است. در این مرحله، این فیلم، یک غول فراگیر از یک فرنچایز است، اما این حقیقت بی رحمانه وجود دارد که تا آنجایی که پروژه های مارول پیش رفته اند، احتمالاً فیلمی بهتر از فیلم Avengers: Infinity War نساخته اند.

 

  1. فیلم Superman (1978)

معرفی برترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران

غیرممکن است که بگوییم فیلم های ابرقهرمانی پرهزینه تا دهه 2000 خیلی جالب نبوده اند، چرا که فیلم سوپرمن 1978 این قضیه را نفی می کند. این فیلم بیش از 40 سال بعد همچنان یکی از بهترین های این ژانر است. این یک فیلم قدیمی و فوق العاده جذاب است و به راحتی بهترین فیلمی است که ابرقهرمانی را به نمایش می گذارد که مسلماً مشهورترین ابرقهرمان در تمام دوران است.

 

  1. فیلم Spider-Man 2

معرفی برترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران

پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی یکی از بزرگترین ابرقهرمانان تمام دوران است، زیرا کارهای او اغلب به طرز دردناکی قابل ربط هستند. او قوی و قهرمان است، اما دائماً احساس می کند که یک آدم ضعیف است، مکرراً با شروران قدرتمند درگیر می شود و همچنین با تمام چیزهایی که زندگی می تواند راه انسان را منحرف کند، مبارزه می کند، در نهایت دیدن او برای غلبه بر چالش های مختلفی که با آن روبروست بسیار رضایت بخش می شود و آن را به یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی تبدیل می کند.

 

  1. فیلم Black Panther

تا به امروز، پلنگ سیاه تنها فیلم ابرقهرمانی است که نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شده است (مگر اینکه بخواهید فیلم جوکر را هم حساب کنید، اگرچه آن فیلم به جای یک قهرمان، روی یک شخصیت شرور تمرکز دارد). این اولین فیلم MCU بود که بازیگرانی عمدتاً سیاه پوست و همچنین یک قهرمان مرکزی سیاه پوست را که به طور به یاد ماندنی توسط چادویک بوزمن فقید به تصویر کشید.

 

  1. فیلم Iron Man

در آن زمان، کمتر کسی می توانست تصور کند که این فیلم چه اهمیتی دارد، اما در نگاهی به عقب، مرد آهنی یکی از مهم ترین فیلم های ابرقهرمانی تمام دوران است. انتشار آن، نشان دهنده شروع رسمی دنیای مارول بود و اگرچه Iron Man به عنوان یک شخصیت به اندازه ی محافظان کهکشان مبهم نبود، اما قبل از سال 2008 دقیقاً نام آشنایی نبود و حالاست که یکی از پرآوازه ترین ابرقهرمانان است.

 

  1. فیلم Logan

اگر لوگان به عنوان دنباله ای برای فیلم های قبلی مردان ایکس با حضور ولورین به حساب بیاید، به راحتی یکی از بهترین دنباله های تمام دوران است. اما اگر آن را دنباله ای بنامیم، کمی مانند یک نقص یا حداقل تا حدی گمراه کننده به نظر می رسد، زیرا به طور قابل توجهی با فیلم های مردان ایکس که قبل از آن آمده، متفاوت بود. لوگان برداشتی هیجان انگیز از شخصیت ولورین است و به عنوان یک آواز قو برای شخصیتی است که هیو جکمن به طور خاطره انگیز بازی می کند.

 

  1. فیلم Wonder Woman

به نظر می رسد که فیلم های DC اغلب با فیلم های مارول همخوانی دارند، اما در مورد Wonder Woman داستان فرق دارد، چرا که قبل از هر فیلمی از دنیای مارول یک شخصیت زن به نمایش درآمد. این فیلم از نظر روایی، رویکردی مشابه با اولین فیلم کاپیتان آمریکا دارد، زیرا یک داستان اصلی برای Wonder Woman است که عمدتاً در طول یکی از جنگ های جهانی اتفاق می افتد.

 

  1. فیلم Guardians of the Galaxy

نگهبانان کهکشان با یک موسیقی متن فوق العاده از دهه 1970، شخصیت های معیوب و در عین حال دوست داشتنی و حس شوخ طبعی عالی خودش، یکی دیگر از نسخه های عالی سال 2014 برای دنیای مارول بود. با توجه به اینکه قبل از سال 2014، سری نگهبانان کهکشان که طرفداران زیادی در مخاطبین کتاب های مصور نداشتند، این فیلم شخصیت هایش را از ابهام بیرون آورد و فوراً نام آنها را بر سر زبان ها انداخت.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین فیلم های ابرقهرمانی به وب سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید