دانلود فیلم
Iron Man مرد آهنی

857 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 1087058
10
/
7.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Iron Man (مرد آهنی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود فیلم Iron Man (مرد آهنی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه فیلم Iron Man 2008

تونی استارک که پیمانکاری دفاعی صنایع را از پدر مرحومش هوارد استارک به ارث برده است، به همراه دوست و رابط نظامی خود، سرهنگ دوم جیمز رودز، در افغانستان جنگ زده به سر می برند تا موشک جدید "جریکو" را به نمایش بگذارند. پس از تظاهرات، کاروان او در کمین قرار می گیرد و استارک توسط موشکی که مهاجمان استفاده می کردند - یکی از موشک های شرکت او - به شدت زخمی می شود. او توسط یک گروه تروریستی به نام ده حلقه دستگیر و در غاری زندانی می شود.  یینسن، یک اسیر و پزشک، یک آهنربای الکتریکی را در قفسه سینه استارک کاشت تا ترکش هایی که او را زخمی کرده بود به قلبش نرسد و او را بکشد...

 

عوامل ساخت فیلم Iron Man 2008

فیلم مرد آهنی (به انگلیسی: Iron Man) یک فیلم سینمایی در ژانر ابر قهرمانی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۰۸ است که بر اساس شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط استودیو مارول تولید و توسط پارامونت پیکچرز توزیع شده است، اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است.  این فیلم به کارگردانی جان فاورو بر اساس فیلمنامه ای توسط تیم نویسندگی مارک فرگوس و هاک اوستبی است. در فیلم آیرون من پس از فرار از اسارت توسط یک گروه تروریستی، تونی استارک، صنعتگر و مهندس مشهور جهان، یک زره مکانیزه می سازد و تبدیل به مرد آهنین ابرقهرمان می شود. فیلمی با حضور این شخصیت از سال 1990 در یونیورسال پیکچرز، فاکس قرن بیستم و سینمای نیو لاین در مقاطع مختلف در حال ساخت بود، قبل از اینکه مارول استودیو در سال 2005 حقوق را دوباره به دست آورد. مارول این پروژه را به عنوان اولین فیلم خود تامین مالی کرد.

 

عملکرد فیلم مرد آهنی 2008

فیلم مرد آهنی در 14 آوریل 2008 در سیدنی نمایش داده شد و در 2 می در ایالات متحده اکران شد و اولین فیلم در فاز یک MCU بود.  فیلم Iron man 2008 با بودجه 140 میلیون دلاری بیش از 585 میلیون دلار فروخت و هشتمین فیلم پرفروش سال 2008 شد. فیلم Iron Man مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. برای دانلود فیلم Iron Man 2008 به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم توسط موسسه فیلم آمریکا به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2008 انتخاب شد و دو نامزدی در هشتاد و یکمین دوره جوایز اسکار برای بهترین تدوین صدا و بهترین جلوه های بصری دریافت کرد. در سال 2022، این فیلم برای نگهداری در فهرست ملی فیلم ایالات متحده توسط کتابخانه کنگره به عنوان "از نظر فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی مهم" انتخاب شد.  دو دنباله منتشر شده است: مرد آهنی 2 (2010) و مرد آهنی 3 (2013). برای فیلم Iron Man در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 282 نقد، امتیاز تایید 94 درصد را با میانگین نمره 7.7/10 گزارش کرده است. انجمن منتقدان این وب سایت می گوید: با استفاده از جذابیت پر جنب و جوش رابرت داونی جونیور، مرد آهنی ژانر ابر قهرمانی را با هوشی ماهرانه و حس مسری از سرگرمی شارژ می کند. دانلود فیلم Iron Man 2008 به طرفداران مارول پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.