معرفی و دانلود انیمه Attack on Titan حمله به تایتان

Shingeki no Kyojin

توسط Alireza

انیمه Shingeki no Kyojin مطمئناً در تاریخ ثبت خواهد شد. بیش از طرح و انیمیشن استثنایی آن، عظمت آن ناشی از دقت چشمگیر آن در نحوه به تصویر کشیدن طبیعت انسان بود. انیمه اتک آن تایتان یکی از شناخته شده ترین و تحسین شده ترین انیمه های دنیا است که از سال 2013 تا سال 2023 پخش شده است.  این انیمه سریالی افراد زیادی را به جمع اوتاکو ها اضافه کرد و به شدت محبوب شد. با معرفی انیمه حمله به تایتان همراه ما باشید.

انیمه Attack on Titan (در زبان ژاپنی 進撃の巨人) یک انیمه – انیمیشن ژاپنی سریالی تلویزیونی در ژانر های اکشن، فانتزی سیاه و پسا آخرالزمانی است. انیمه اتک آن تایتان بر اساس مانگایی به همین نام اثر مانگاکای ژاپنی، هاجیمه ایسایاما ساخته شده است. قسمت اول انیمه حمله به تایتان از سال 2013 در شبکه NHK  ژاپن منتشر شد. بعدا در کشور هایی نظیر کانادا و آمریکا نیز به نمایش درآمد. کم کم محبوبیت انیمه به اوج خود رسید و منتقدان زیادی نقد های مثبت برای این انیمه نوشتند. آنان داستان، کاراکتر ها، انیمیشن، موسیقی فاخر، صداگذاری و تم تاریک این انیمه را تحسین کرده اند.

 

معرفی و دانلود انیمه Attack on Titan حمله به تایتان

راوی داستان پشت دیوار های شهر !

روایت انیمه حمله به تایتان در دنیایی شکل می گیرد که در آن انسان ها به گونه ای در خطر انقراض هستند. برای بیش از صد سال، آنها زیر سایه ترس از تایتان ها زندگی می کنند؛ نژادی مرموز و خشن از غول های انسان مانند که بیرون از دیوارها سرگردان هستند و به دنبال مردمی برای بلعیدن هستند. هیچ اطلاعات موثقی در مورد اینکه این موجودات چه هستند و از کجا آمده اند وجود ندارد. بنابراین برای محافظت از جمعیت معدود انسانی در برابر حملات تایتان ها، سه لایه دیوار سنگی در اطراف شهرها ساخته شد. زندگی درون دیوارها به اندازه کافی آرام و امن است، اما قهرمان سریال، ارن ییگر، می خواهد پا به دنیای بیرون بذاره و همراه سپاه سروی، جنگجویان ویژه‌ای که در آن سوی دیوارها علیه تایتان ها می جنگند، آزادی را احساس کند.

“اتک آن تایتان” شاهکار مرگ و نابودی

انیمه Attack on Titan مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت و توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بهترین مجموعه های انیمه تمام دوران ستایش شده است. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این انیمه امتیاز تایید 95% را دریافت کرده است. ربکا سیلورمن گفت: “از نظر بصری هم زیبا و هم وحشتناک است” و “ترکیبی عالی از آنچه آن رادکلیف، رمان نویس گوتیک قرن هجدهم به عنوان ترس در مقابل وحشت تعریف کرد: یکی فیزیکی است که باعث می شود بخواهید به دور نگاه کنید، و دیگری روشنفکر و شما را وادار می کند که بدانید بعداً چه اتفاقی می افتد.» کارلو سانتوس خاطرنشان کرد که «تعداد کمی [نمایش های اکشن آخرالزمانی] به اندازه حمله به تایتان به کمال نزدیک می شوند». سانتوس پس از تماشای تنها قسمت اول آن را به عنوان “شاهکار مرگ و نابودی” توصیف کرد.

 

معرفی و دانلود انیمه Attack on Titan حمله به تایتان

دانلود انیمه اتک آن تایتان

در وب سایت انیمه لیست می توانید به دانلود انیمه اتک آن تایتان بپردازید. هر چهار فصل این مجموعه به طور کامل و بهمراه OVA های با زیرنویس فارسی قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود انیمه Shingeki no Kyojin و تماشای آن لذت ببرید.

 

انیمه اتک آن تایتان چند فصل و قسمت دارد؟

  • فصل اول این انیمه شامل 25 قسمت است. این فصل از 18 فروردین تا 1 مهر 1392، به صورت یک قسمت در هفته منتشر شد. کارگردان فصل اول انیمه، برعهده تتسورو آراکی بود. بین فصل اول و دوم انیمه attack on titan تقریبا چهار سال وقفه افتاد.
  • فصل ۲ انیمه حمله به تایتان در قالب دوازده قسمت منتشر شده است و از 12 فروردین تا 27 خرداد منتشر شد.
  • فصل محبوب این انیمه یعنی فصل سوم انیمه اتک آن تایتان پس از یک ساله وقفه ارائه شد و طرفداران را خیلی منتظر نگه نداشت. این فصل در مجموع بیست و دو قسمت دارد که در دو بخش منتشر شده است: بخش اول آن که 12 قسمت اول را شامل میشه، از مرداد تا مهر 97، منتشر شد. بخش دوم 10 قسمتی از اردیبهشت تا تیر 98 پخش شد.
  • آخرین فصل از انیمه حمله به تایتان، یعنی فصل چهارم، به سه بخش تقسیم شد. بخش اول آن از 17 آذر 1399 تا 9 فروردین 1400 به روی آنتن رفت. انتشار بخش دوم فصل چهار نیز از تاریخ 20 دی 1400 آغاز شد و تا 15 فروردین 1401 ادامه داشت. بخش سوم فصل آخر نیز شامل دو قسمت است که قسمت اول آن در تاریخ 13 اسفند 1401 و قسمت دوم آن در پاییز 2023 پخش شد.

 

آیا اتک آن تایتان ادامه دارد؟

در سال 2024، هاجیمه ایساما خالق این اثر، اعلام کرد آرت بوک جدیدی را منتشر کند که به مانگای Attack on Titan مربوط خواهد بود که همچنین شامل یک داستان تازه از مانگاکا است، اگرچه جزئیات در مورد آنچه که داستان در بر دارد، یک راز باقی خواهد ماند. ایسایاما مشخص کرده که برنام ‌ای برای نوشتن دنباله اتک آن تایتان ندارد.

دانلود انیمه Attack on Titan و تماشای آن می تواند همان نقطه عطفی باشد که شما را وارد دنیای عجیب و پر ماجرای اوتاکو بودن می کند.

علاقمندان به دانلود انیمه Attack on Titan با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید