معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم Barbie 2023 باربی

معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم باربی (2023) – فیلم Barbie 2023

این دنیای باربی هاست و همه ما در آن زندگی می کنیم. چه می شود اگر این عروسک شرکت متل زنده شود؟ مارگو رابی اقتباس فیلم لایو اکشن «باربی» را در جولای 2019 تأیید کرد و اعلام شد که گرتا گرویگ و شریک زندگی اش نوآ بامباک فیلمنامه را با هم می نویسند، پس از آن نیز مشخص شد که گرویگ کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. ما نیز باید منتظر دانلود فیلم باربی بمانیم و ببینیم که این فیلم آیا با تصور ما از آن مطابقت دارد یا خیر.

معرفی سینمایی باربی

فیلم Barbie یک فیلم کمدی رو به اکران آمریکایی در ژانر فانتزی رمانتیک است که بر اساس محصول اسباب بازی باربی از شرکت متل ساخته شده است. مارگو رابی (Margot Robbie) نقش شخصیت اصلی یعنی باربی را ایفا می کند و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نقش کن را بازی می کند، آمریکا فررا (America Ferrera)، سیمو لیو (Simu Liu)، کیت مک کینون (Kate McKinnon)، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، اما مکی (Emma Mackey)، ویل فرل (Will Ferrell) (مشخص شده که نقش رئیس متل را بازی می کند)، ایسا رای، مایکل سرا و هری نف در نقش های مکمل ایفای نقش می کند. این اولین فیلم لایو اکشن ساخته شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه ای از فیلم های انیمیشن ویدئویی ‏و مجموعه های تلویزیونی است. گرتا گرویگ این فیلم را بر اساس فیلم نامه ای که آن را با نوآ بامباک نوشته، کارگردانی کرده است.

روند توسعه و ساخت فیلم سینمایی باربی

توسعه سینمایی Barbie‏ ابتدا در سال ۲۰۱۴ در سونی پیکچرز آغاز شد. در پی چندبار تغییر نویسنده و انتخاب دو بازیگر زن مختلف برای ایفای نقش شخصیت اصلی، اختیار سونی بر فیلم منقضی شد و حق انتشار به برادران وارنر منتقل شد. رابی در سال ۲۰۱۹ به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شد و همچنین تهیه کننده فیلم خواهد بود. انتخاب گرویگ به عنوان کارگردان و نویسنده مشترک با بامباک در سال ۲۰۲۱ تأیید شد. مراحل تصویربرداری اصلی در مارس ۲۰۲۲ در استودیوهای برادران وارنر واقع در انگلستان آغاز شد.

رابی که نقش باربی را در مقابل نقش کنِ با بازی رایان گاسلینگ بازی خواهد کرد، قرار است این فیلم را از طریق شرکت سازنده خود LuckyChap Entertainment تولید کند. Mattel Films و HeyDay Films تولید مشترک فیلم Barbie را بر عهده خواهند داشت.

اظهارات رایان گاسلینگ در مورد فیلم باربی Barbie 2023

ستاره فیلم روزی روزگاری در هالیوود اعتراف کرد که این فیلم برای ارج نهادن به میراث عروسک با کوله بار سنگینشان همراه است و ارتباطات نوستالژیک زیادی دارد. رابی به ووگ بریتانیا گفت: اما راه های هیجان انگیز زیادی برای یورش به آن موضوع وجود دارد. مردم معمولا «باربی» را می شنوند و فکر می کنند، من می دانم که آن فیلم چگونه خواهد بود و سپس می شنوند که گرتا گرویگ در حال نوشتن و کارگردانی آن است، و می گویند: اوه، خب، شاید اشتباه می کنم.

فیلمی که چندین بار دست به دست شد

مجله W گزارش داده که فرانچایز باربی در ابتدا قرار بود اولین نمایش بزرگ خود را با همراهی دیابلو کودی، که فیلمنامه فیلم سال 2014 سونی را توسط جنی بیکس، نویسنده سابق «سکس و شهر» بازنویسی کرد، انجام دهد. امی شومر در سال 2016 با فیلمنامه جدیدی از هیلاری وینستون در مورد زنی که از «باربی ویل» اخراج می شود، در سال 2016 وارد پروژه شد. شومر به دلیل “تضادها در برنامه ریزی” برای فیلم I Feel Pretty اش کناره گیری کرد، اما بعداً توضیح داد که تفاوت های خلاقانه ای در پشت صحنه برای دیدگاه باربی وجود دارد.

شومر به هالیوود ریپورتر گفت: «آنها قطعاً نمی خواستند این کار را آنطور که من می خواستم انجام دهند، تنها راهی که من به انجام آن علاقه داشتم.» شومر می خواست باربی یک “مخترع جاه طلب” باشد، اما طبق گزارش ها، متل و استودیو اختراع او که کفش پاشنه بلند ساخته شده از ژله باشد را انکار کردند.

مارگو رابی این بار در نقش تهیه کننده

برای سال 2019، رابی مسئولیت تولید جدید برادران وارنر را بر عهده گرفت و گرویگ و بامباک به عنوان نویسنده انتخاب شدند. در حالی که طرح داستان هنوز مخفی نگه داشته می شود، ما با کست پر ستاره  فیلم سینمایی باربی آشنا می شویم. رابی همچنین به هالیوود ریپورتر گفته که فیلم Barbie‏ ‏همان چیزی خواهد بود که نمی دانستید می خواهید.

موسیقی فیلم سینمایی Barbie

در اوایل سپتامبر 2022 تایید شد که الکساندر دسپلات نقش آفرینی این فیلم را برعهده دارد، که پیش از این در فیلم زنان کوچک (2019) با گرویگ کار کرده بود.

علی رغم انتظار طرفداران برای حضور آهنگ محبوب «دختر باربی» توسط گروه پاپ آکوا در سال 1997، اولریش مولر-یورگنسن، مدیر برنامه خواننده اصلی گروه (لن نیستروم)، اظهار داشت که به دلیل سابقه اش با متل، از آن استفاده نخواهد شد.

تاریخ انتشار فیلم باربی Barbie 2023

این خبر مربوط به شصتمین سالگرد خلق این عروسک بلوند معروف بود.  فیلم باربی در تاریخ 21 جولای 2023 ‏‏(جمعه 30 تير 1402) در سینماها اکران خواهد شد.

Related posts

آخر هفته انیمه‌ای , پیشنهاد هفته دوم مهر

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای – پارت دو

ترسناک‌ترین هیولاهای انیمه‌ای