معرفی و نقد سریال کره ای Beauty and Mr. Romantic زیبا و دلبر

Beauty and the Devoted

توسط ErfaNEP

معرفی سریال Beauty and Mr. Romantic

سریال زیبا و دلبر و سریالی محصول کشور کره جنوبی در ژانر درام و عاشقانه، با بازی ایم سو هیانگ و جی هیون وو است. این مجموعه تلویزیونی از ۲۳ مارس  ۲۰۲۴ و برای پخش در قالب پنجاه قسمت برنامه ریزی شده است.

 

معرفی و نقد سریال کره ای Beauty and Mr. Romantic زیبا و دلبر

خلاصه ی سریال کره ای زیبا و دلبر

زیبا و دلبر داستان فراز و فرودهای زندگی بازیگر زن جوانی به نام «پارک دو را» را روایت می کند که ستاره ی شهرت خود را یک شبه از دست می دهد و به پایین ترین جایگاه سقوط می کند. در میان این سقوط او با تهیه کننده ی جوانی به نام «گو پیل سونگ» آشنا می شود که به دلیل علاقه مندی خود به این بازیگر شکست خورده، دست به تلاش های گوناگون برای برگرداندن مجدد او به صحنه ی عشق و شهرت می زند.

 

معرفی و نقد سریال کره ای Beauty and Mr. Romantic زیبا و دلبر

نقد و بررسی سریال کره ای زیبا و دلبر

سریال به طور کلی از داستان دارای کششی برخورد دار هست که از همان قسمت های ابتدایی با ایجاد لحظات بامزه و جالب برای مخاطب، تمام تلاشش را می کند تا او را برای ادامه ی ماجرا با خود همراه کند. ماجرای سریال به نوعی با مشکلات مالی خانواده «پارک دو را» شروع شده است. او با اصرار مادرش که شخصیت تاثیر گذاری در سریال است و تلاش می کند تا شما را از خودش متنفر کند، وارد عرصه ی بازیگری می شود تا در آنجا برای اولین بار طعم عشق را در کنار شخصی تجربه کند که پانزده سال بعد مجددا با او ملاقات خواهد کرد؛ اما این بار با روند و فضایی کاملا متفاوت و در شرایطی جدید. «پارک دو را» در این مسیر پانزده ساله توانسته به شهرت زیادی دست پیدا کند و ثروت مورد نیاز خود و خانواده اش را از طریق تبدیل شدن به یک ستاره ی سینمایی تامین کند و در همین مسیر پانزده ساله به دلیل خسته شدن از وضعیت موجود، با به دنبال آرامش و استراحت رفتن شهرت خودش را تا حدی گم کند و در مسیر سراشیبی قرار بگیرد.

برخی بخش های سریال ممکن است در نگاه اول برای مخاطب خسته کننده و یا حتی گاها کلیشه ای به نظر بیایند و این در حالی است که رویکرد سریال به گونه ای پیش می رود که بتواند ضعف های کوچک داستانی خود را با نقطه ی قوت اصلی خود یعنی بازی خوب بازیگران در صحنه های مختلف و ایجاد سکانس های بامزه برای مخاطبان جبران کند.

موسیقی متن بخش دیگری از این سریال است که با وجود گذشت زمان هنوز نتوانسته ارتباط لازم را میان صحنه های سریال و مخاطبان خود برقرار کند و به نقطه ی قوتی برای این مجموعه تبدیل بشود. با این وجود نمی توان گفت که موسیقی متن از کیفیت بسیار بدی برخورد دار است و تنها ایراد موجود در پخش موسیقی را می توان حاصل از زمان اشتباه پخش موسیقی در صحنه های مختلف دانست و به کیفیت اصلی موسیقی ایرادی وارد نیست.

پیشنهاد مخاطبان علاقه مند به این سریال تا به اینجا به دیگر دنبال کنندگان تلویزیون کره این بوده است که در صورت پدیدار نشدن علاقه و جذابیت در درون خودشان برای مشاهده ی این سریال، مقداری به سریال و بازیگران آن فرصت بدهند تا با دنبال کردن قسمت های بعدی این سریال بتوانند با شخصیت های موجود در آن ارتباط لازم را بر قرار کنند.

 

عملکرد سریال کره ای زیبا و دلبر

با وجود نقص های کوچکی که در مجموعه ی زیبا و دلبر وجود دارد، این سریال توانسته نظر مثبت مخاطبان را با خودش همراه کند و جایگاه خوبی را برای خودش به عنوان یک مجموعه تلویزیونی در میان بینندگان تلویزیون کره فراهم کند و این جایگاه را تا حد زیادی به بازی فوق العاده ی بازیگران خود و داستان نسبتا جذاب خود مدیون است.

سریال زیبا و دلبر موفق به کسب نمره ی خوب 7.9/10 از سایت My Drama List و همچنین نمره ی قابل خوب 6.7/10 از سایت imdb شده است.

در نهایت، اگر علاقه مند به گذراندن اوقات فراغت خود در دنیای تلویزیونی کره هستید و در این مسیر به دنبال همراه شدن با یک ماجرای عاشقانه و درام خانوادگی در کنار صحنه های بامزه و جالب می گردید، سریال کره ای زیبا و دلبر سریالی مناسب برای شما خواهد بود.

برای دانلود سریال کره‌ ای Beauty and Mr. Romantic به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه‌ لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید