دانلود سریال
Beauty and the Devoted زیبا و دلبر

533 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18
10
/
7.1
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Beauty and Mr. Romantic (زیبا و دلبر) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود سریال کره ای Beauty and Mr. Romantic (زیبا و دلبر) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه سریال Beauty and Mr. Romantic

زیبا و دلبر، داستان متحول کننده زندگی «پارک دو را» رو روایت می کنه که یک بازیگر زن برجسته بوده و یک شبه به پایین ترین حد سقوط می کند و با گو پیل سونگ، یک تهیه کننده درام تازه کار درگیر می شود که میخواهد دوباره او را زنده کند.

 

عوامل ساخت سریال Beauty and the Devoted

سریال زیبا و دلبر (کره ای: 미녀와 순정남) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی ایم سو هیانگ و جی هیون وو است. این سریال در تاریخ 23 ام مارس 2024 در KBS2 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 19:55 (به وقت سئول) پخش می شود.
در این سریال بازیگرانی چون ایم سو هیانگ در نقش پارک دورا، لی سول در نقش پارک دورا جوان، جی هیون وو در نقش گو پیل سونگ و مون سئونگ هیون - گو ده چونگ هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد سریال زیبا و دلبر

تا اینجای کار، ما هنوز فقط چند نفر از بازیگران کودک و جوان را داریم که نقش های اصلی را بازی می کنند، بنابراین احساس می کنم که تا بزرگسالی آنها را در آینده خواهیم دید و این یعنی حداقل 10 قسمت آینده ارزش تماشا دارند. برای دانلود سریال Beauty and the Devoted با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در ابتدا، سبکی که درام به آن فیلمبرداری می شود، به نوعی من را نا امید کرد. تا حد زیادی می توانست بهتر باشد. پویایی بیش از حد اعضای خونه سردرد آوره. مطمئن هستم که بسیاری از شما از مادر خانواده متنفر خواهید شد. دانلود سریال Beauty and the Devoted به طرفداران کیدراما های انگیزشی پیشنهاد میشه. داستان این سریال بر روی گو پیل سونگ، تهیه کننده تلویزیونی و بازیگر مشهور پارک دو را متمرکز می شود در حالی که گو پیل سونگ احساساتی نسبت به او داشت. هنگامی که بازیگر زن ناگهان به بدترین وضعیت سقوط می کند و توسط تهیه کننده بازگردانده می شود، رابطه آنها به بدترین حالت ممکنش میرسه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.