بهترین انیمه های شونن بعد از 2020 + دانلود

توسط Alireza

بزرگترین آمار جمعیتی انیمه در دو دهه اخیر، همین قالب شونن بوده است. در حالی که شوجو یا سینن با چند انیمه عالی، لحظاتی بی نظیر به ارمغان می آورند، در نهایت همه چیز به قالب انیمه شونن برمی گردد. شونن قرار است پسران جوان را هدف قرار دهد، اما در دنیا، طرفداران شونن از هر جنسیت و از هر گروه سنی ای وجود دارند، به خصوص با توجه به تنوع ژانرهای انیمه در دنیای شونن. محبوبیت شونن به این معنی است که آنها اغلب بهترین اقتباس ها را از نظر کیفیت انیمیشن نیز دریافت می کنند، بنابراین علاقه مندان به آرت های باشکوه نیز به این قالب تمایل پیدا کرده اند. مطمئنا، در دهه های گذشته شاهد انیمه های کلاسیک شوننی مانند Big 3 یا سریال هایی مثل Fairy Tail یا Soul Eater بوده ایم، اما دهه 2020 نیز از این قاعده مستثنی نیست و در حال حاضر چندین اثر کلاسیک در آن وجود دارد که تنها در دهه 2020 به انیمه تبدیل شده اند. طرفدارانی که به سختی می توانند با انیمه همراه باشند، ممکن است بخواهند برخی از بهترین انیمه های شونن این دهه را بشناسند و به همین منظور ما در انیمه لیست، بهترین انیمه های شونن بعد از 2020 را فهرست بندی کرده ایم.

 

  1. انیمه Frieren

در زمانی که اکثر انیمه ها غالباً تکراری آشکار بر سریال های قدیمی تر به نظر می رسند، انیمه Frieren برای اکثر طرفداران باتجربه انیمه ‏ به دلیل جدا شدن این انیمه از بسیاری از عناوین شناخته شده، تازگی را القا می کند. در این انیمه به جای پیروی از یک بچه بی تجربه دیگر، قهرمان اصلی، قرن ها قدمت دارد. در حالی که او بدون اشتباه یا رفتارهای کودکانه نیست، اما همچنان یک مربی نیز هست و به جای یادگیری، آموزش می دهد. این سریال با نقش اولی که پیر نمی شود، می تواند پیری انسان را به گونه ای نشان دهد که بیانگر زودگذربودن زندگی باشد.

 

  1. انیمه Bleach: Thousand Year Blood

طرفداران بلیچ پس از اینکه فهمیدند آرک نهایی مانگا در قالب انیمه اقتباس شده، به شدت خوشحال شدند. با این حال، هیچ کس نمی توانست حدس بزند که سریال به همان اندازه قوی باز خواهد گشت. جنگ هزارساله خونین یک ارتقای انیمیشن شگفت انگیز دریافت کرد که توسط استودیو پیرو انجام شد. هر قسمت از این انیمه آنقدر عاشقانه ساخته شده است که طرفداران غم و اندوه چندسال نبودن بلیچ را از یاد برده اند.

 

  1. انیمه Ranking of Kings

انیمه رتبه بندی پادشاهان یکی از انیمه های کلاسیک دست کم گرفته شده سال 2021 بود که یکی از جذاب ترین داستان های فانتزی سال های اخیر را روایت می کرد. در نگاه اول، مردم ممکن است انتظار داشته باشند که که این انیمه یک نمایش ساده برای کودکان باشد، با این حال، زمان زیادی طول نمی کشد تا بیشتر بینندگان متوجه شوند که چه مقدار جذابیت و کشش در زیر پوست این انیمه وجود دارد.

 

  1. انیمه Mashle: Magic and Muscles

انیمه مشل: جادو و عضله یکی از بهترین انیمه های کمدی چندسال اخیر است. این انیمه برای طرفداران One Punch Man عالی است، اما به جای اینکه نقش اصلی آن در جستجوی چالش باشد، مشِ مشتیِ ما، فقط می خواهد مکانی را ایجاد کند که او و پیربابایش بتوانند در آرامش زندگی کنند. مش به عنوان یکی از انسان های کمیاب که نمی تواند از جادو استفاده کند، از نظر فنی قرار نیست وجود داشته باشد. با این حال، افرادی که انتظار دارند مش مثل آستا از Black Clover مبارزه کند، با شگفتی روبرو می شوند، زیرا زور خرکیِ مش می تواند با هر جادویی رقابت کند.

 

  1. انیمه Spy x Family

انیمه Spy x Family از یک مانگای موفق به یک انیمه موفق تبدیل شد و همه اینها به خاطر شخصیت ستاره آن، آنیا فورجر است. آنیا که با پدر و مادر جعلی اش در این انیمه، درگیر جاسوس و جاسوس بازی می شود، از یک شخصیت ناشناخته به یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های انیمه تبدیل می شود. این انیمه بهترین نمونه یک نمایش است از اینکه داستان چقدر قوی می تواند باشد، زیرا آنیا هرگز برای بچه و لوس بودن آنقدر تلاش نمی کند، یا آنقدر کرمکی نیست که دوست داشتنی به نظر بیاید، مشکلاتی که اغلب نمایش های دیگر درباره بچه ها از آن رنج می برند.

 

  1. انیمه Moriarty the Patriot

انیمه موریارتی میهن پرست، برای افرادی است که انیمه را در سمت تیره تر و ذهنی تر، ترجیح می دهند. برخلاف اکثر سریال های برگرفته از داستان های کونان دویل، موریارتی نقش قهرمان داستان را بر عهده می گیرد، اما به جای اینکه یک شخصیت شرور باشد، درگیر شکلی بی رحمانه از جنگ طبقاتی می شود. هوش باورنکردنیش به او اجازه می دهد تا اشراف زادگانی که از قدرت خود سوء استفاده می کنند و مردم عادی تاوان جنایات آنها را می پردازند، تقاص پس دهند.

 

  1. انیمه Tokyo Revengers

انیمه انتقام جویان توکیو، شروعی جذاب برای طرفداران شونن داشت. مطمئنا، تاکمیچی ممکن است بهترین قهرمان شونن نباشد، اما مهم نیست، چرا که بقیه شخصیت ها اینقدر قوی هستند که شما را راضی نگه دارند. در حالی که با پیشرفت انیمه ها، بیشتر داستان های سفر در زمان به سرعت پیچیده می شوند، انتقام جویان توکیو معمولاً با تمرکز بر هدف واحدش یعنی آینده ای شاد، از این امر اجتناب می کنند. این موضوع به این کمک می کند که Tokyo Revengers بسیار اکشن باشد.

 

  1. انیمه Call of the Night

انیمه ندای شب ثابت می کند که شونن می تواند چیزی بیش از یک اکشن صرف باشد. یک رابطه عاشقانه در حال توسعه، بین نازونا و کو، به یکی از شیرین ترین و دلچسب ترین روابط در انیمه های سال های اخیر تبدیل شده است. بیشتر داستان های مربوط به شب، صرفاً بر میزان افسردگی و ناراحت کننده بودن آن تمرکز می کنند و اطمینان می دهند که بیننده و شخصیت ها دوز سالمی از ترس را حس کنند. اما این انیمه، شب را به عنوان یک زمان شگفت انگیز و پر از زرق و برق نشان می دهد که بیشتر شبیه یک فانتزی است تا واقعیت.

 

  1. انیمه EdensZero

یکی از سخت کوش ترین مانگاکاهای تاریخ، هیرو ماشیما با شونن EdensZero به دنیای انیمه بازگشته است. با این حال، این اثر به جای تمرکز بر روی فانتزی، برای یک ماجراجویی علمی تخیلی سرگرم کننده در کهکشان های متعدد، به فضای بیرون از زمین تغییر مکان می دهد. با این حال، کسانی که مایلند کمی عمیق تر به انیمه ها نگاه کنند باید گفت که این یکی از سرگرم کننده ترین انیمه های چند سال اخیر است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید