نقد و بررسی سریال کره ای Forecasting Love and Weather پیش بینی عشق و آب و هوا

معرفی سریال Forecasting Love and Weather

سریال کره ای پیش‌بینی عشق و آب و هوا یک درام عاشقانه درباره کار و عشق در دفتر خدمات هواشناسی ملی، گرمتر از شب های گرمسیری و غیرقابل پیش بینی تر از باران های سهمگین محلی است. این سریال ساخت کشور کره می‌باشد که در سال 2022 منتشر شده است.

 

خلاصه‌ی سریال کره ای پیش بینی عشق و آب و هوا

کارمندان یک دفتر هواشناسی در محل کار خورد با یکدگیر آشنا می‌شوند. هر یک دارای اخلاقیات و ویژگی‌های منحصر به فردی است که موجب ایجاد ارتباطاتی میان آن‌ها می‌شود. عشق، دوستی و ناامیدی برخی از پیامد‌های ایجاد این ارتباطات است.
جین ها کیونگ فردی باهوش و بسیار سازمان یافته و منظم است که همه کارها را طبق دستورالعمل و کتاب انجام می‌دهد. او فردی سخت کوش است که زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را از یکدگیر جدا نگه می‌دارد. به دلیل رفتار سردش، او دوستان کمی در محل کار دارد و “به انتخاب خود” تبدیل به یک فرد خارجی شده است.
لی شی وو شخصی با فکر باز و خلاق است که همیشه خارج از چارچوب فکر می‌کند. اگرچه او می‌تواند دست و پا چلفتی به نظر برسد، اما به ضریب هوشی چشمگیر 150 خود می‌بالد و می‌تواند به هر چیزی دست پیدا کند. با این حال، با وجود هوش و توانایی هایش، تنها چیزی که به آن اهمیت می دهد آب و هوا است.
هان کی جون یک شخصیت خوش تیپ و زودباور و خوش صحبت است. هان کی جون با استفاده از قدرت متقاعدسازی فوق‌العاده‌اش، در نهایت پس از تلاش در روزه ای اولیه فعالیت خود در این شرکت، توسط دفتر سخنگویی مورد پیگرد قرار می‌گیرد. با این حال، از آنجا که او تمام زندگی خود را به عنوان یک دانشجوی نمونه گذرانده است، زمان سختی برای مقابله با شکست دارد.
چاه یو جین یک گزارشگر هواشناسی روزانه است. با وجود اینکه او با رویاهای عالی از اخبار فوری، اخبار هیجان‌انگیز و گزارش‌های محلی وارد کارش شد، در نهایت چاه یو جین به «تیم آب‌وهوا و سبک زندگی» منصوب شد. در حالی که او ابتدا از این مأموریت ناامید شد، در نهایت به شغل خود علاقه مند شد.

 

تیم اجرایی سریال کره ای Forecasting Love and Weather

این سریال کره ای یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی است که توسط چا یانگ هون کارگردانی شده است. سون یونگ نویسندگی این سریال را بر عهده داشته است. پارک مین یانگ، سونگ کانگ، یون پارک و یورا 4 بازیگر اصلی این سریال هستند که در بخش خلاصه داستان سریال معرفی شده‌
عملکرد سریال کره ای پیش‌بینی عشق و آب و هوا
این سریال برای اولین بار در تاریخ 12 فوریه 2022 در شبکه JTBC که یک شبکه تلویزیونی اشتراکی است پخش شد. همچنین برای مشاهده در دیگر نقاط جهان در نتفلیکس نیز این سریال به نمایش در آمد. طبق آمارهای شرکت نتفلیکس این سریال به مدت 6 هفته متوالی در بین 10 سریال برتر جهان در این شبکه قرار گرفته بوده است. این سریال با داستان خود توانسته است مفهوم رابطه و برخی از موقعیت‌های زندگی را به خوبی به نمایش بگذارد و رضایت بینندگان را به همراه داشته باشد.

 

نظرات بینندگان و منتقدین درباره سریال کره ای Forecasting Love and Weather

این سریال در سایت IMDB امتیاز 7.2/10 را از بینندگان دریافت کرده است. همچنین توانسته است امتیاز 7.5/10 در سایت MyDramaList و امتیاز 65/100 را در سایت AsianWiki را کسب نماید. لازم به ذکر است که قسمت چهارم این سریال تا کنون بیشترین امتیاز را در بین تمامی قسمت‌ها با امتیاز 8.8 کسب کرده است.
در سیزدهمین جشنواره اهدای جوایز درام کره که جشنواره‌ای است که برای مقایسه و سنجش میان عناوین تلویزیون کره برگذار می‌شود و جوایزی هم در آن به عناوین برتر اهدا می‌شود این سریال توانسته است جایزه بهترین بازیگر زن را برای نقش جین ها کیونگ کسب نماید.

 

کلام آخر

سریال کره ای پیشبینی عشق و آب و هوا یک سریال کره ای در ژانر درام و رمانتیک است که در محیطی کاری روایت می‌شود. اگر به تماشا سریال‌ های درام کره ای که با چاشنی عشق همراه هستند علاقه‌مند هستید این سریال می‌تواند برای شما مناسب باشد. این سریال یک فصل 16 قسمتی دارد که شما می‌توانید آن را از سایت انیمه لیست به همراه زیرنویس فارسی دانلود و تماشا کنید و از آن لذت ببرید.
برای دانلود سریال کره‌ ای Meteorological Administration People: Office Romance Cruelty به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه‌ لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان