معرفی و بررسی سریال کره‌ ای Gaus Electronics شرکت گائوس الکترونیک

معرفی سریال Gaus Electronics

سریال کره ای شرکت گائوس الکترونیک (가우스전자) سریالی کره ای در ژانر درام و کمدی است که برای اولین بار در تاریخ 30 سپتامبر 2022 به نمایش در آمد.

 

خلاصه‌ی سریال کره ای شرکت گائوس الکترونیک

این سریال کره ای که بر اساس یک رمان اینترنتی ساخته شده است داستان گروهی از کارمندان یک شرکت بزرگ بین المللی را روایت می‌کند. شرکت گائوس الکترونیک که یک شرکت چند ملیتی است جزو بزرگترین شرکت‌های تولید محصولات الکترونیکی در دنیا به شمار می‌آید. این شرکت از بخش‌های مختلفی مانند لوازم خانگی و … تشکیل شده است. در این سریال ما شاهد وقایعی هستیم که در بین کارمندان تیم 3 بازاریابی بخش لوازم خانگی این شرکت اتفاق می‌افتد، هستیم.

استرس و محیطی متلاطم برای این گروه از کارمندان چیز ناشناخته‌ای نیست. با این‌ که این شرکت از موفق بسیاری در زمینه خود برخوردار است، اکثر کارمندان آن سعی در خروج از این شرکت دارند. تیم 3 بازاریابی بخش لوازم خانگی این شرکت از 10 بازاریاب تشکیل شده است. لی سانگ سیک مردی با شخصیتی مثبت و خوشبین است که اغلب در مورد خلق و خوی همکارانش اشتباه قضاوت می‌کند و این کار اون به طور ناخواسته موجب بروز دردسر و درگیری‌هایی در این تیم می‌شود. چا نا رائه که مقام دستیار مدیر در این گروه را دارد فردی تندخو و خشن است. بک ما تان که یکی از وارثان صاحبان سرسخت‌ترین رقیب تجاری شرکت گائوس الکترونیک هست نیز در این تیم حضور دارد. او در خانواده‌ای ثروتمند بزرگ شده و از دوران کودکی همه خواسته‌هایش براورده شده‌اند ولی با تصمیم به ملحق شدن به این گروه کاری و اشتغال در این شرکت موجب شوکه شدن خانواده خود شد. جئون گانگ می دیگر عضو این تیم است که تقریبا می‌شود گفت نقطه مقابل بک ما تان است. اون فردی متواضع است که همیشه برای هدف‌هایش تلاش کرده و در این مسیر فقط به تلاش خود اتکا کرده و حمایتی از دیگران دریافت نکرده‌ است. او در این تیم هم با پشتکار خود همواره در حال تلاش برای موفقیت و پیشرفت خود بوده است.

با کنار هم قرار گرفتن این اشخاص در تیم ابتدا به نظر می‌رسد که این افراد اشتراکات زیادی باهم ندارند. ولی با شروع به کار و گذشت زمان کم کم پیوندهایی در میان آن‌ها شکل می‌گیرد و روابط دوستانه و عاشقانه‌ای میان آن‌ها ایجاد می‌شود.

 

سریال کره‌ ای Gaus Electronics، از دیدگاه منتقدین و مخاطبین

این سریال با داستانی جذاب و بازیگرانی ماهر توانسته است امتیاز 7.9/10 را در سایت IMDB و امتیاز 8.3/10 را در سایت My DramaList از بینندگان دریافت نماید. نکته قابل ملاحظه‌ی دیگر درباره امتیازات این سریال کره ای دریافت امتیاز 9.3/10 در سایت Viki است که جز برترین سریال های به شمار آمده است.در سایت AsianWiki هم این سریال توانسته است رضایت 90 درصدی را از بینندگان به دست آورد.

 

عوامل ساخت سریال شرکت گائوس الکترونیک

این سریال ساخت کشور کره جنوبی توسط پارک جو سو کارگردانی شده است. کانگ گو یون و سئو هان نا نویسندگان این سریال هستند. همان طور که پیش از این اشاره کردیم این سریال بر أساس یک رمان اینترنتی به قلم کواک باک سو ساخته شده است و داستان آن از آن رمان نشات می‌گیرد. کواک دونگ یون، کو سونگ هی، باه هیون سان، کانگ مین آه، بک هیون جین، هیو جونگ دو، جئون سوک چان، برو وو ری، باک سو جانگ و چو جونگ چی بازیگران تیم 3 بازاریابی این سریال هستند.  پارک جی هو، دا یانگ، کیم هی جونگ، کوونگ دونگ وون و … دیگر بازیگران این سریال کره ای هستند.

 

کلام آخر

این سریال کره ای درام آمیزه‌ای از ژانرهای کمدی و عاشقانه است که در فضای کاری و شغلی اتفاق می‌افتد. اگر سریالی مانند Branding in Seongsu را مشاهده کردید و رضایت شما را همراه داشته است این سریال نیز می‌تواند دلخواه شما باشد و از تماشای آن لذت خواهید برد. کمدی موجود در این سریال می‌تواند خنده بی وقفه شما را به همراه داشته باشد و لحظات خوشی را برای شما به جا بگذارد. سریال شرکت گائوس الکترونیک 12 قسمت دارد که شما می‌تواند 12 قسمت آن را از سایت انیمه لیست دانلود و تماشا کنید.

برای دانلود سریال کره‌ ای Gaus Electronics به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه‌ لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)