دانلود سریال
Gaus Electronics

898 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 616
10
/
7.9
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gaus Electronics
دانلود سریال Gaus Electronics

خلاصه داستان سریال Gaus Electronics

این سریال زندگی، کار و عشق کارمندان جوان در یک شرکت را نشان می دهد…

 

درباره سریال کره ای Gaus Electronics 


درباره: «شرکت گائوس الکترونیک» کی درامایی است که برداشت منحصر بفردی از ژانر درام داخل شرکتی و چه‌بول را به مخاطب عرضه می کند. با کمدی جالب، اسامی که به طور هوشمندانه ای دارای چند معنی هستند و پارودی های بی شمارش، این سریال موفق می شود که نام خود را در میان دیگر سریال های کره ای مطرح کند.
یکی از نقاط عطف این  سریال، شخصیت اصلی آن لی سانگ سیک است، که توسط کواک دونگ یون بازی شده. دست و پا چلفتی بودن و سادگی کودکانه او، او را به شخصیتی قابل درک و دوست داشتنی تبدیل می کند و حرفه ای گری او نیز باعث افزایش جنبه های طنز این سریال می شود. بازی های ارائه شده توسط بازیگران این سریال نیز مستعد تحسین است،‌ به خصوص بازی کواک دونگ یون که شخصیت لی سانگ سیک را به خوبی در تصویر زنده کرده و باعث سرگرم شدن مخاطب شده.
همچنین سرعت روایت داستان این سریال نیز بسیار قابل تحسین است، با داشتن داستانی که مانند آب روان روی تصویر جاری می شود و باعث بوجود آمدن پیشرفت های ناگهانی و طبیعی در داستان می شود. تعداد قسمت ۱۲ تایی آن شاید کمی کوتاه باشد،‌ اما از لذت بخش بودن این سریال نمی کاهد.
یکی از قوی ترین جنبه های این سریال، صحنه ها و تبلیفات پس از تیتراژ پایانی آن است، صحنه هایی که نه تنها خنده دار هستند، بلکه سطح بالایی از هوش را نیز نشان می دهند. اضافه شدن این صحنه ها لایه دیگری از عمق را به داستان سریال اضافه می کند و آن را از چیزی که هست بیشتر هم جذاب می کند. 
در کل، شرکت گائوس الکترونیک تقاطع خوبی از زندگی اداری، کمدی و بازی با کلمات و رمنس است. کمدی جذاب و سناریو نویسی هوشمندانه آن باعث شده که از دیگر کی دراماها بیشتر در دید قرار بگیرد و سرعت روایی خوب داستان و شخصیت های دوست داشتنی اش آن را به تجربه ای خوب برای تماشا تبدیل می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.