نقد و بررسی سریال Geek Girl دختر گیک

توسط ErfaNEP

معرفی سریال Geek Girl

در حالی که سریال ‏‏Geek Girl‏ از یک فرمول آزمایش شده و واقعی پیروی می کند، بر اساس قدرت شخصیت هایش و داستان سرایی جالبش با احساس خوبی به موفقیت می رسد. امیلی کری در نقش هریت عجیب و غریب و در عین حال شجاع، می درخشد و از پوسته خود بیرون می آید و در مسیر تجربه های جدید حرکت می کند. این نمایش در تمام قسمت های کوتاه خود لحن سبک دلانه و نشاط بخشی را حفظ می کند. اگرچه پیشگامانه نیست، اما به عنوان یک داستان دوست داشتنی دوران بلوغ با پیامی قدرتمند در مورد پذیرش شخصیت واقعی  هر فرد عمل می کند.

 

نقد و بررسی سریال Geek Girl دختر گیک

درآمدی بر داستان سریال دختر گیک

ما ابتدا هریت را به عنوان یک نوجوان خجالتی معمولی که سعی دارد دوران دبیرستان را طی کند، ملاقات می کنیم. اما همه چیز برای قهرمان ما تا حد زیادی تغییر می کند. هریت قطعاً غیر متعارف است. او عجیب و غریب است و از علایق گیک خود لذت می برد و اغلب موقعیت های اجتماعی را ترسناک می داند. با این حال، جایی که دیگران ناهنجاری او را می بینند، جرقه ای در انتظار شعله ور شدن است. در طول یک سفر کلاسی به لندن، هریت به معنای واقعی کلمه به فرصتی برخورد می کند که یک برخورد تصادفی منجر به کشف پتانسیل او توسط یک مامور مدلینگ می شود. ویلبر چیز خاصی را در این دختر دست و پا چلفتی می بیند و معتقد است که با راهنمایی او می تواند بدرخشد. البته هریت تمایلی به شهرت یا ثروت ندارد. تنها چیزی که او می خواهد این است که با پس زمینه ترکیب شود. اما پنهان شدن در سایه ها برای مدت طولانی گزینه ای روی میز نخواهد بود. هریت قبل از اینکه متوجه شود، به زرق و برق و فشارهای دنیای مدلینگ سوق داده می شود. با دوستان جدیدی مانند نت شیرین و همکار تازه کار خوش تیپش، نیک، شاید این سواری وحشی چندان بد نباشد، البته اگر هریت بتواند چیزی که او را منحصر به فرد می کند، یعنی جذابیت عجیب و قلب مهربانش را حفظ کند. اگرچه مسیر پیش رو نامشخص است، اما یک چیز روشن است. داستان هریت تازه شروع شده است.

 

نقد و بررسی سریال Geek Girl دختر گیک

بررسی شخصیت اصلی سریال Geek Girl

هریت منرز خود را یک گیک می داند. در مدرسه، او علاقه مندی های خاص خود و دانش گسترده اش در مورد چیزهای بی اهمیت را می پذیرد. با این حال، ویژگی های خاص او نیز او را به یک هدف آسان برای قلدری تبدیل می کند. هریت اغلب احساس می کند تحت تأثیر محیط های اجتماعی ناجور قرار گرفته است. تنها چیزی که او می خواهد این است که بدون جلب توجه در پس زمینه دنیا ترکیب شود. این به طور غیرمنتظره ای در طی یک سفر کلاسی به هفته مد لندن تغییر می کند. در یک لحظه ناشیانه کلاسیک، هریت به معنای واقعی کلمه با یک فرصت برخورد می کند. سقوط او بر روی زمین توجه ویلبر ایوانز را به خود جلب می کند. او چیز خاصی را در این نوجوان دمدمی می بیند که دیگران ممکن است آن را عجیب ندانند. در برابر اعتراضات هریت، ویلبر، او را به آژانس مدلینگ خود می کشاند. هریت با ورود به دنیای پر زرق و برق مد و فشن، خود را در قلمروی ناشناخته می یابد. راه رفتن در باند فشن و عکاسی حتی عشق او به دانش را آزمایش می کند. هریت که اوضاع را دلهره آورتر می کند، باید حرفه مخفی جدید خود را از بهترین دوستش نت پنهان نگه دارد. او همچنین با بدبینی جود رئیس ویلبر و رقابت با مدل همکارش پاپی مواجه است.

 

بررسی ساختار دنیای سریال دختر گیک

سریال Geek Girl واقعاً تصاویر خود را از طریق ارزش های تولید واضح زنده می کند. سبک بصری جوانگرایانه و مدرنی را در بر می گیرد که متناسب با مخاطبان هدف خود باشد. صحنه ها بین سالن های معمولی مدرسه هریت و دنیای پر جنب و جوش مدلینگ می چرخند. فیلمبرداری هر دو جهان را با وضوحی پر جنب و جوش ثبت می کند. لحظاتی که در مدرسه و کلاس ثبت می شوند، احساس گرما و در عین حال خاموشی دارند و ناراحتی هریت را برجسته می کند. اما هفته مد در این سریال، همیشه پر از انرژی، نورهای خیره کننده و رنگ های جسورانه است. هر محیط بیننده را در تجربیات هریت غرق می کند. طراحی صحنه و لباس به ویژه در این سریال می درخشند. لباس ها جدیدترین ترندها را در بر می گیرند، از تاپ های جذاب پاپی گرفته تا کت های خیره کننده ویلبر. اما توجه به بیان شخصیت به جای نشان دادن ترند ها باقی می ماند. زمینه نیز مهم است، مانند زمانی که هریت با عصبانیت برای اولین نمایش خود لباس می پوشد.

 

بررسی مضامین سریال Geek Girl

سفر هریت در سریال دختر گیک چندین موضوع جهانی را لمس می کند. در قلب آن یک داستان قابل اتکا در مورد خودیابی نهفته است. ما می بینیم که او در میان قلدری های مدرسه ای زندگی می کند و در حالی که به مدلینگ می پردازد، شروع به شکوفایی می کند. با این حال، فراتر از تغییرات سطحی، هریت رشد شخصی عمیقی را تجربه می کند. این داستان با به تصویر کشیدن ویژگی های او با همدلی، تنوع عصبی را به منصه ظهور می رساند. از دیالوگ های بیش از حد حسی گرفته تا تحریکات خنده دار، بینندگان جوانی که خود را در هریت می بینند احساس قدرت خواهند کرد و در پایان داستان، او با افتخار صاحب تمام چیزی است که او را منحصر به فرد می کند. اگرچه این سریال مملو از برچسب های ناخواسته است، اما دوستی های هریت او را حفظ می کند. وفاداری نَت تمرکز نمایش بر همبستگی را برجسته می کند و حمایت عجیب توبی بر قدرت پذیرش تاکید دارد. پیوندهای خانوادگی نیز قوی است. ریچارد و آنابل، زندگی خوبِ هریت را بر رویاهای سطحی اولویت می دهند. علاقمندان می توانند جهت دانلود سریال Geek Girl به وب سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید