دانلود سریال
Geek Girl دختر خرخون

230 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3921
10
/
6.6
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Geek Girl (دختر خرخون) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود سریال Geek Girl (دختر خرخون) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم دختر خرخون

هریت مانرز، نوجوانی که با اجتماع کنار نمیاد و عصبی است، زندگی اش زمانی که به عنوان یک مدل شناخته می شود زیر و رو می شود...

 

عوامل ساخت فیلم دختر خرخون

سریال Geek Girl یک مجموعه تلویزیونی ده قسمتی بریتانیایی-کانادایی است که درباره نوجوانی بی دست و پاست که به طور غیر منتظره ای مدل می شود. این سریال بر اساس رمان بزرگسالان در سال 2013 به همین نام نوشته هالی اسمیل ساخته شده. فصل اول این سریال برای اولین بار در 30 می 2024 از نتفلیکس منتشر شد.
در این سریال بازیگرانی چون امیلی کری در نقش هریت منرز، سارا پریش در نقش جود پیگنتون، امانوئل ایمانی در نقش ویلبر ایوانز، لیام وودروم در نقش نیک پارک و زک لوکر در نقش توبی پیلگریم هنرنمایی می کنند.
در ژانویه 2023، اعلام شد که نتفلیکس یک اقتباس ده قسمتی از «دختر گیک» اثر هالی اسمیل را از استودیو واترساید با همکاری نلوانا انتخاب کرده است. این پروژه محصول مشترک بریتانیا و کانادا خواهد بود که توسط RubyRock Pictures و Aircraft Pictures ساخته شده است. فیلمبرداری اصلی در اوایل ژوئن 2023 در انگلستان شروع شد و بعداً به کانادا رفت.

 

عملکرد سریال Geek Girl

نتفلیکس اولین فصل را در 30 می 2024 منتشر کرد و در عرض دو روز به 4 فصل برتر در سراسر جهان رسید. لوسی مانگان از گاردین که خود را طرفدار رمان معرفی می کند، آن را اقتباسی خوب می داند و می گوید این نمایش «تازه، سرزنده و خنده‌دار» است. تیلی پیرس، منتقد، گفت که قلب سریال در روابط شخصیت ها نهفته است و همچنین موسیقی متن فیلم را تحسین کرد و در پایان آن را «ساعتی با احساس خوب و راحت» خواند که باید عاشقان کتاب را خوشحال کند. برای دانلود سریال Geek Girl با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
امیلی کری در نقش هریت عجیب و غریب و در عین حال شجاع می درخشد، که از پوسته خود بیرون می آید و در حال تجربه تجربیات جدید است. این نمایش در تمام قسمت های کوتاه خود لحن تازه اش را حفظ می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.