پرفروش ترین فیلم های طولانی تاریخ (بالای 3 ساعت) + دانلود

توسط Alireza

هیچ چیز مثل یک فیلم طولانی خوب نیست. وقتی یک فیلم به اندازه کافی جذاب و سرگرم کننده باشد که بتواند توجه مخاطب را برای سه ساعت یا بیشتر به خود جلب کند، حتماً یک شاهکار تحسین برانگیز است که در حوزه فیلمسازی هیچ چیز دیگری، بالاتر از آن وجود ندارد. برخی از بهترین فیلم هایی که تا کنون ساخته شده اند بیش از سه ساعت طول می کشند، از حماسه های تاریخی بلندپروازانه گرفته تا درام های عمیق، و اعداد عجیبی از این قبیل که در گیشه جابجا می شوند. فیلم های کلاسیک قدیمی هالیوود مانند فیلم برباد رفته و بلاک باسترهای مدرن مانند فیلم آواتار، راه آب، تعداد انگشت شماری از پردرآمدترین فیلم های تاریخ هستند که حداقل در زمان پخش خود از میانگین مرسوم برای این صنعت بالاتر رفته اند. تماشاگران اغلب برای تماشای یک فیلم طولانی مدت به سالن ها سرازیر نمی شوند، بنابراین این واقعیت که این فیلم ها بسیار خوب عمل کردند، گواهی بر کیفیت آنهاست. این یعنی تسخیر مخاطبان در سراسر جهان. این فیلم های فوق العاده طولانی فهرست پرفروش ترین فیلم های طولانی باکس آفیس در سراسر جهان را نشان می دهند و انیمه لیست، با افتخار این فهرست را در اختیار شما می گذارد.

 

  1. فیلم Avengers: Endgame

پرفروش ترین فیلم های طولانی تاریخ

هرگز یک پدیده فرهنگ عامه شبیه فیلم انتقام جویان: پایان بازی وجود نداشته است. این فیلمی ترکیبی و ساخته شده در اوج داستانِ بیش از 10 ساله دنیای مارول است و داستان 20 فیلم را بهم رسانده. احتمالاً دیگر هرگز چنین فیلمی ساخته نخواهد شد. این فیلم با فاصله زیادی دومین فیلم پرفروش تمام دوران است، این فیلم به دنبال تیم اصلی ابرقهرمانان مارول است که پس از ویرانی تانوس گرد هم می آیند تا اقدامات اشرار را خنثی کنند و تعادل را به جهان بازگردانند.

 

  1. فیلم Avatar: The Way of Water

پرفروش ترین فیلم های طولانی تاریخ

فیلم حماسی علمی تخیلی آواتار از جیمز کامرون در سال 2009 چیزی کمتر از پرفروش ترین فیلم تمام دوران نفروخته، بنابراین سیزده سال بعد که قسمت بعدی آن اکران شد، انتظارات زیادی از دنباله آن می رفت. خوشبختانه، فیلم راه آب انتظارات را برآورده کرد و داستانی جذاب از فرار جیک و خانواده اش از یک تهدید آشنا را روایت کرد.

 

  1. فیلم Titanic

پرفروش ترین فیلم های طولانی تاریخ

تایتانیک، ساخته ی فیلمساز پیشگام، جیمز کامرون، برای سال ها، پردرآمدترین فیلم تاریخ بود. حتی اکنون، نزدیک به سی سال بعد از ساخت آن فیلم هم تعجب آور است که یک درام عاشقانه جدی درباره یک اشراف 17 ساله و یک هنرمند فقیر در کشتی مجلل تایتانیک توانسته بیش از 2 میلیارد دلار در باکس آفیس درآمد داشته باشد. در هر صورت، موفقیت مالی فیلم تایتانیک نشان دهنده کیفیت کامرون به عنوان یک فیلمساز است. تایتانیک یک دستاورد سینمایی است که باید آن را دید تا باور کرد، پدیده ای فوری که زمینه جدیدی را در سینما گشود.

 

  1. فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King

پرفروش ترین فیلم های طولانی تاریخ

با کیفیت تولیدی خیره کننده، گروهی کامل و پرستاره از بازیگران، نقل قول های نمادین فراوان و فیلمنامه ای که به طور بی عیب و نقص، ماهیت و جادوی تالکین را به تصویر می کشد. سه گانه افسانه ای تالکین، ارباب حلقه ها  که پیتر جکسون آن را ساخته، بدون شک یکی از بهترین مجموعه فیلم های تمام دوران است. بازگشت پادشاه پایان حماسی این سه گانه بود که نشان می داد گندالف و آراگورن جهان انسان ها را در مقابل نیروهای سائورون رهبری می کنند تا نگاه خیره دشمن را از سفر فرودو و سم به کوه نابودی برای از بین بردن حلقه یگانه منحرف کنند.

 

  1. فیلم Oppenheimer

اوپنهایمر یکی از بزرگ ترین پدیده های فرهنگی بود که سینما در سال 2023 عرضه کرد و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. زندگینامه درباره افراد بحث برانگیز اغلب می تواند سخت باشد، اما کریستوفر نولان در این مطالعه شخصیتی  درباره جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، کاری را انجام داد که برخی آن را بهترین کار حرفه ای او می خوانند.

 

  1. فیلم Pearl Harbor

پرل هاربر بر اساس رویدادی که ایالات متحده را برای پیوستن به جنگ جهانی دوم سوق داد، جنگ، عاشقانه و تاریخ را با هم ترکیب می کند و این کار را به گونه ای انجام داد که به فروش برسد. داستان این فیلم مربوط به دو رفیق شفیق و یک پرستار زیبا ست که گرفتار حوادث وحشتناکِ یک صبح یکشنبه بدنام در سال 1941 می شوند. کارگردان مایکل بی همیشه فیلم های باکس آفیسی زیادی را به نمایش گذاشته است. حتی اگر منتقدان فیلم های بی را دوست نداشته باشند، تماشاگران آنها را دوست دارند و فیلم های او معمولاً از نظر فروش بلیت فوق العاده عمل می کنند.

 

  1. فیلم Dances With Wolves

کوین کاستنر بیشتر به خاطر کارش به عنوان یک بازیگر شناخته می شود، اما او در موارد متعدد ثابت کرده است که در پشت دوربین به همان اندازه شایسته تحسین است. حماسه وسترن او یعنی فیلم رقصنده با گرگ ها، نشان داد که شایسته دریافت هفت جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم بوده و این موضوعی قابل درک است. این داستان مهیج و تکان دهنده ستوان جان دانبار است که به یک پاسگاه دورافتاده در جنگ داخلی منصوب می شود و خود را درگیر جنگ در شهرک همسایه می بیند.

 

  1. فیلم Gone With the Wind

در این حماسه مهم، یک دختر خوشگل جنوبی فریبکار و یک سودجوی سرکش وارد یک عاشقانه آشفته می شوند، زیرا جامعه اطراف آنها درگیر جنگ داخلی آمریکا و دوره های بازسازی می شوند. هرگز فیلم دیگری مانند بر باد رفته وجود نخواهد داشت، یک درام عاشقانه گسترده در مقیاسی خیره کننده با مدت زمان حیرت آورِ تنها کمی کمتر از چهار ساعت.

 

  1. فیلم The Wolf of Wall Street

گرگ وال استریت با بازی لئوناردو دی کاپریو برنده اسکار در بهترین بازی او در دهه 2010، یک فیلم بیوگرافی غیر متعارف و یک پیروزی دیگر برای مارتین اسکورسیزی است. داستان درباره جردن بلفورت، دلال سابق سهام و جنایتکار مالی آمریکایی است که به افزایش ثروت و سقوط او همراه با فساد، تباهی و مداخله دولت فدرال می پردازد.

 

  1. فیلم Schindler’s List

یکی از دلخراش‌ترین فیلم‌های ضدجنگ که تا به حال ساخته شده است، اثر بزرگ استیون اسپیلبرگ، فهرست شیندلر، یک درام در جنگ جهانی دوم است که در لهستان تحت اشغال آلمان اتفاق می‌افتد. خلاصه داستان درباره صنعتگر اسکار شیندلر است که به تدریج پس از مشاهده آزار و شکنجه یهودیان توسط نازی ها نگران نیروی کار یهودی خود می شود.

علاقمندان می توانند جهت دانلود پرفروش ترین فیلم های طولانی تمام دوران به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آنها نهایت لذت را ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید