معرفی و دانلود انیمه Kaiju No. 8 کایجوی شماره هشت

توسط Alireza

انیمه Kaiju No. 8

هیولاهای غول پیکر بار دیگر از اعماق برمی خیزند! اقتباس انیمه ای از مانگای تحریک آمیز نائویا ماتسوموتو در سرویس استریم کرانچی رول و پس از آن در انیمه لیست قرار می گیرد و هر هفته همزمان با انتشار در ژاپن پخش می شود. این نمایش در بهار 2024 با ترجمه، زیرنویس و تایپ ستینگ ما می آید و به شما عزیزان تقدیم می شود. ماسایا فوکونیشی در نقش کافکا هیبینو، واتارو کاتو در نقش رنو ایچیکاوا و آسامی ستو در نقش مینا آشیرو صدا پیشگی می کنند. سال گذشته اعلام شد که استودیو Production I.G این انیمیشن را با طرح های Kaiju از استودیو Khara تولید می کند.

 

معرفی انیمه Kaiju No. 8 کایجوی شماره هشت

حرف های نائویا ماتسوموتو، خالق مانگای کایجو شماره هشت در جشنواره کمیک-کن در مورد انیمه کایجو

یک پیام از پیش ضبط شده ویژه از طرف مانگاکای این مجموعه با طرفداران به اشتراک گذاشته شد و ماتسوموتو هیجان خود را برای ساخت و پخش انیمه ابراز کرد. او همچنین امیدواری خود را برای آینده بیان کرد:

سلام از ژاپن به همه کسانی که منتظر تماشای این انیمه هستند. من نویسنده Kaiju شماره 8، نائویا ماتسوموتو هستم. این داستان در مورد کسی است که در دنیایی سخت و نفس گیر، بدون تسلیم شدن تلاش می کند، به امید اینکه مردم را به یک دنیای روشن تری هدایت کند. برای هر کسی که با پیچیدگی های این داستان سر و کار دارد و این مانگا را می خواند، امیدوارم بتواند آینده شما را نیز کمی روشن تر کند. سال آینده که Kaiju No. 8 در ژاپن و سراسر جهان پخش شود، من این کار را انجام خواهم داد. منتظر دیدن عکس العمل های شما هستم. امیدوارم شما هم منتظر آن باشید!

 

معرفی انیمه Kaiju No. 8 کایجوی شماره هشت

درآمدی بر داستان و دنیای انیمه Kaiju No. 8

در دنیایی که توسط حملات منظم کایجو ها ویران شده، کافکا هیبینو به دوست دوران کودکی خود، مینا آشیرو، قول داده که در مبارزه با هیولاهایی که دنیای آنها را تسخیر کرده اند، کمک کند. بعد از گذشت چندین سال، در حالی که مینا کاپیتان لشکر سوم نیروی دفاعی شده، تلاش های کافکا ‏برای پیوستن به ارتش ناکام مانده است. تا این که یک روز عصر، او به طور تصادفی یک کایجوی کوچک را می بلعد و توانایی های آن را به دست می آورد. نیروهای دفاعی او را با یک کایجوی جدید اشتباه می گیرند و به او لقب «کایجوی شماره 8» را می دهند. کافکا تصمیم می گیرد از قدرت های جدید خود برای کمک به مقابله با حمله هیولاها استفاده کند؛ از جمله آن هیولاها کایجوی شماره 9 است که جدیداً پیدا شده و می تواند ظاهر انسان ها را به خود بگیرد و کشور را تهدید کند؛ دشمنی که به شدت خطرناک به نمظر می آید. مانگای Kaiju No. 8 که توسط Shonen Jump+ انتشار یافته، به عنوان یک مانگای موفق ظاهر شده و با مانگاهای محبوب دیگری مانند Spy x Family رقابت کرده است.

محبوبیت فرنچایز کایجوی شماره هشت به سرعت در حال افزایش است و این انیمه به راحتی یکی از موردانتظارترین انیمه ها برای سال 2024 است. در اینجا اطلاعاتی را آورده ایم که باید در مورد این انیمه جدید قبل از شروع آن در اوایل امسال بدانید. انیمه ‏Kaiju No. 8‎‏ به لطف اکران فیلم مشابه ‏Godzilla Minus One، فیلم ‏Monarch: Legacy of ‎Monsters‏ و احیای ‏Shin Godzilla‏ که در سال 2016 منتشر شد، زمان مناسبی برای پخش پیدا کرده است.‏

 

صداپیشگان و عوامل ساخت انیمه کایجو شماره 8

در انیمه کایجوی شماره 8، آسامی ستو در نقش مینا آشیرو، ماسایا فوکونیشی در نقش کافکا هیبینو یا همان کایجوی شماره هشت، واتارو کاتو در نقش رنو ایچیکاوا، فیروز آی (دورگه مصری) در نقشکیکورو شینومیا، کیسوکه کوموتو در نقش هاروئیچی ایزومو، کنگو کاوانیشی در نقش سوشیرو هوشینا، شونسوکه تاکه گوچی در نقش آئویی کاگوراگی و یوکی شین در نقش ایهارو فوروهاشی صداپیشگی کرده اند.

کایجو شماره 8 صداپیشگان فوق العاده ای دارد. یوکی شین روی انیمیشن هایی مانند My Hero Academia، Heavenly Delusions و Your Name کار کرده است. کیسوکه کاواموتو روی انیمیشن هایی مانند The Great Pretender، Demon Slayer و Bleach کار کرده است. آی فیروز صداپیشه موشوکو تنسی، چینسامن و دروغگو دروغگو بوده و باید در مورد صدابرداری انیمه بگوییم که کایجو شماره 8 در دست افراد خوبی است. کارگردانی انیمه بر عهده شیگه یوکی میا و تومومی کامیا خواهد بود. موسیقی آن را یوتاباندو ساخته و خالق اثر نیز نائویا ماتسوموتو است.

 

انیمه Kaiju No. 8 را استودیو پروداکشن آی.جی و استودیو کارا خواهند ساخت

استودیو Production I.G کایجو شماره 8 را تولید خواهد کرد و استودیو کارا نیز با آن درگیر خواهد بود، کسانی که با استودیو Khara آشنایی ندارند، باید بدانند که آنها فیلم های Evangelion را ساخته اند. نه تنها این مورد حائز اهمیت است، بلکه Hideaki Anno نیز روی Kaiju No.8 کار خواهد کرد. او شین گودزیلا، شین اولترامن و شین کامن رایدر را کارگردانی کرده است.

در حال حاضر دو تریلر برای کایجو شماره 8 داریم. اولین تریلر فقط یک تیزر بود که ما را وارد دنیایی می کرد که نائویا ماتسوموتو ساخته است. تریلر دوم ما را کمی عمیق‌تر به شخصیت‌ها، خواسته‌ها، نیازهای آن‌ها و میزان مصمم بودن هر شخصیت می‌رساند. کایجو شماره 8 همیشه پر از رنگین کمان و آفتابی نیست. این دنیا ترسناک است، اما به اندازه انیمه اتک آن تایتان تاریک و افسرده نیست.

علی‌رغم جا افتادن کایجو در فرهنگ ژاپنی، این ژانر معمولاً محدود به قلمروی لایو اکشن است، آن هم با مناظر شهری که توسط بازیگرانی با لباس‌های عروسکی گودزیلا یا اخیراً موجودات رایانه‌ای پوشیده‌اند، تهدید می‌شوند. استثنائاتی وجود دارد، معروف ترین آنها، Neon Genesis Evangelion است که دارای تایتان مکانیکی غول پیکر است که با هیولاهای غول پیکر دیگر مبارزه می کند. سریال Gridman، ادای احترامی عاشقانه به سریال لایو اکشن توکوساتسو Gridman در دهه 1990، همچنین تعداد زیادی اکشن هیولاهای غول پیکر را به نمایش گذاشته است. نتفلیکس همچنین در سال‌های اخیر مجموعه‌ای از انیمیشن‌ها را بر اساس فیلم‌های معروف کایجو منتشر کرده است.

می‌توانید انیمه ‏Kaiju No. 8‎‏ را در آوریل 2024 در انیمه لیست با زیرنویس ما دانلود و یا تماشا کنید. تاریخ ‏دقیق انتشار شنبه 25 فروردین  اعلام شده است. ‏

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید