معرفی و دانلود سریال کره ای Lovely Runner دونده دوست داشتنی

توسط ErfaNEP

معرفی سریال Lovely Runner

سریال کره ای دونده دوست داشتنی سریالی پرمخاطب در ژانر رمانتیک و سفر در زمان ساخت کشور کره است که در سال 2024 برای اولین بار به نمایش در آمد.

 

معرفی و دانلود سریال کره ای Lovely Runner دونده دوست داشتنی

خلاصه‌ی سریال کره ای دونده دوست داشتنی

در دنیای پر زرق و برق ستاره شدن، ریو سون جائه به عنوان یک سلبریتی درجه یک می‌درخشد و از زمان اولین حضورش، توجه افراد بسیاری را جذب می‌کند. برخلاف زندگی مرفه، کامل و بدون دردی که داشت، ماهیت سختگیرانه صنعت سرگرمی او را کاملاً خسته کرده است. در همین حال، ایم سول، ریو سون جائه را به عنوان یک طرفدار دوست دارد. او در در سنین کم خود دچار یک تصادف می‌شود. به همین دلیل از رویای خود دست می‌کشد، اما گوش دادن به آهنگ‌های ریو سان-جائه در رادیو به او آرامش می‌دهد و از آن زمان ایم سول تبدیل به طرفداری تزلزل ناپذیر می‌شود.

روزی ایم سول خبر مرگ ریو سون جائه را در اخبار مشاهده کرد.اون از این خبر بسیار ناراحت شد و بعد از این اتفاق به طور ناگهانی در زمان به 15 سال گذشته سفر کرد و خود را در دوران دبیرستان ریو سون جائه دید. زمانی که ریو سون جائه 19 سال سن داشت و مسیر زندگی‌اش در آن سن رقم می‌خورد. ایم سول با چالش بزرگ تغییر مسیر زندگی ریو سون جائه رو به رو می‌شود و سعی در تغییر آن دارد.

 

معرفی و دانلود سریال کره ای Lovely Runner دونده دوست داشتنی

درباره سریال کره ای Lovely Runner

سریال کره ای دونده دوست داشتنی سریالی اقتباس شده از رمانی به نام Tomorrow’s Best است که توسط یون جونگ هو کارگردانی شده است. از آثار محبوب دیگر این کارگردان می‌توان به نگهبان: خدای تنها و بزرگ (2016–2017)، عشق من هولو (2020) و گل شیطان (2020) اشاره کرد. این سریال توسط لی شی یون نوشته شده است، که بیشتر برای اثری به نام زیبایی واقعی (2020-2021) شناخته شده است. دونگ دونگ نیز تصویرگری رمان بهترین‌های فردا را انجام داده است. دو بازیگر کیم هی یون و بیون وو سوک به عنوان اولین بازیگران تیم این سریال در مارس 2023 انتخاب شدند. در ادامه سونگ گئون هی به عنوان همبازی کیم هی یون برای ایفای نقش در این سریال انتخاب شد. لی سونگ هیوب، یانگ هیوک، کیم وون ها، سئو هی وون، جونگ یونگ جو، هان سونگ یون، سونگ جی هو، آن سانگ وو، یونگ سوک مون، لی ایل جون و لی سونگ هیوب دیگر بازیگران این سریال هستند.

این سریال در ابتدا طبق برنامه قرار بود تا در نیمه دوم سال 2023 پخش شود ولی به دلیل تغییراتی برنامه پخش به نیمه اول سال 2024 رسید. این سریال هر دوشنبه و سه‌شنبه در شبکه tvN پخش می‌شود و تا کنون 6 قسمت از آن منتشر شده است. سریال کره ای دونده دوست داشتنی به طور همزمان در کره جنوبی، ژاپن و اندونزی در شبکه‌های اختصاصی و در دیگر نقاط در دو شبکه Viki و Viu پخش می‌شود.

 

معرفی و دانلود سریال کره ای Lovely Runner دونده دوست داشتنی

امتیازات بینندگان و منتقدین نسبت به سریال کره ای دونده دوست داشتنی

این سریال  که جز بهترین سریال‌های درحال پخش می‌باشد توانسته است امتیاز 9.1/10 را در سایت IMDB  و MyDramalist  کسب کند. همچنین امتیاز 91/100 در سایت AsianWiki  و 9.8/10 در سایت  Vikiبرای این سریال ثبت شده است.

طبق آمارها این سریال تا کنون بین 600 هزار نفر تا 1 میلیون نفر در کره جنوبی بیننده داشته است و قسمت پنجم این سریال با 950 هزار بیننده پربیننده‌ترین قسمت این سریال بوده است.

 

موسیقی عنصری تاثیرگذار در سریال کره ای Lovely Runner

این سریال علاوه بر ژانرهای عاشقانه و کمدی در ژانر سریال‌های موزیکال نیز قرار می‌گیرد. تا کنون 9 قطعه آهنگ در طی 6 قسمت در این سریال پخش شده است که نسبت به قسمت‌های منتشر شده تعداد زیادی به حساب می‌آید.  در ادامه به معرفی این قطعات میپردازیم:

اثر Sudden Shower با نوازندگی Han Sung-ho و Park Soo-suk و نویسندگی Han Sung-ho.

اثر Run Run با نوازندگی  Yipro  و نویسندگی Jeong Jin-wook.

اثر You & I با نوازندگی Kim Min و Taylor و نویسندگی Kim Min و Taylor.

اثر No Fate با نوازندگی Vendurs  و نویسندگی San Yoon.

اثر I’ll Be There با نوازندگی G.Gorilla و نویسندگی G.Gorilla.

اثر Star با نوازندگی Jeong Koo-hyun  و نویسندگی Jeong Koo-hyunAseul.

اثر Like A Dream با نوازندگی Jeong Koo-hyun  و نویسندگی Jeong Koo-hyunAseul.

اثر May I Love You? با نوازندگی  Park Woo-sang (LOGOS)SIUSong Yoo-jin و نویسندگی Park Woo-sang (LOGOS)Song Yoo-jin.

اثر Super Ultra Man با نوازندگی Deundeun Man و نویسندگی Deundeun Man.

 

برخی از نظرات بینندگان

با وجود اینکه این سریال حدود 1 ماه است که درحال پخش می‌باشد نظرات بسیار مثبتی را توانسته است کسب کند. قسمت اول این سریال به قدری جذاب است که می‌تواند شما را تبدیل به بیننده این سریال کند و کاری کند که هر هفته منتظر انتشار قسمت جدید آن باشید. تلفیق عناصری همچون غم، شادی، شوخ‌طبعی و نگرانی باعث جذابیت هرچه بیشتر این سریال شده است. نمایش صحنه‌های طنر و کمدی در این سریال به دقت سنجیده شده است به گونه‌ای که کم یا زیاد بودن آن باعث انحراف بخش‌های اصلی داستان و کاهش جذابیت این سریال نشده است.

تا کنون داستان سریال با رمان آن تفاوت چندانی نداشته است و به جز چند تغییر کوچک بقیه داستان و صحنه‌های سریال از رمان پیروی می‌کند که این تغییرات هم نه تنها موجب کاهش کیفیت سریال شده بلکه رضایت بینندگان و خوانندگان رمان را به همراه خود داشته است.

تیم بازیگری این سریال از دیگر نقات قوت آن به شما می‌آید. به گفته خود بازیگران و بینندگان این سریال می‌تواند به خوبی استعدادهای جدید سینما کره را به نمایش بگذارد باعث معروف شدن بازیگران تازه کار آن شود که توانسته‌اند به خوبی نقش خود را ایفا کنند. انتظار می‌رود که پس از اتمام این سریال و شرکت در جشنواره‌ها بتواند جوایز بهترین سریال درام سال و بهترین بازیگران نقش اصلی درام را کسب کند. همچنین کسب جوایز پربیننده ترین سریال و بهترین داستان توسط این سریال نیز دور از انتظار نخواهد بود.

 

کلام آخر

بدون تردید تا کنون در بین سریال‌های سال 2024 سریال کره‌ ای دونده دوست داشتنی جز بهترین‌ها می‌باشد و با داشتن فضایی بدون استرس و تنش می‌تواند لحظات شادی را برای بینندگان برجای بگذارد. این سریال که در ژانرهای عاشقانه، فانتزی، سفر در زمان، موزیکال و کمدی طبقه‌بندی می‌شود توانسته است تا تصاویر زیبایی از این ژانرها را در خود جای دهند  و به نمایش بگذارد. اگه به سریال‌های خوشحال کننده و دارای دنیایی شاداب و لذت‌بخش علاقه‌مند هستید قطعا این سریال مورد علاقه شما خواهد بود و نباید آن را از دست دهید.

برای دانلود سریال کره‌ ای Lovely Runner به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه‌ لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید