دانلود سریال
Lovely Runner دونده دوست داشتنی

734 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4708
10
/
8.8
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lovely Runner
دانلود سریال Lovely Runner

خلاصه سریال دونده دوست داشتنی

این سریال سفر ایم سول، یکی از طرفداران سرسخت آیدل ریو سان جائه را دنبال می کند. سول، کارگردانی آینده دار بود و رویاهایش بر اثر حادثه ای از بین رفت و او را فلج کرد، در موسیقی سان جائه آرامشش را پیدا می کند. با این حال، زمانی که سون جائه در یک تصادف غم انگیز جان خود را از دست داد، تراژدی دوباره رخ داد و سول را ویران کرد. اما سرنوشت نقشه های دیگری دارد زیرا سول در یک کلاس درس از خواب بیدار می شود، 15 سال گذشته، قبل از تصادف او و سان جائه...

 

عوامل ساخت سریال Lovely Runner

سریال دونده دوست داشتنی (کره ای: 선재 업고 튀어) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی بیون وو-سوک و کیم هی-یون است. این بر اساس یک رمان اینترنتی با عنوان بهترین های فردا است که توسط تصویرگر دونگ دونگ به عنوان یک وبتون سریالی نیز منتشر شد. اولین بار در 8 آوریل 2024 در tvN پخش شد و همچنین برای پخش در TVING در کره جنوبی، U-Next در ژاپن، Vidio در اندونزی و Viki و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

 

عملکرد سریال کره ای دونده دوست داشتنی

این مجموعه در ابتدا به عنوان یک رمان اینترنتی در KakaoPage بین جولای و سپتامبر 2020 توسط کیم بابانگ منتشر شد. بعداً توسط تصویرگر دونگ دونگ به یک وبتون اقتباس شد که در سپتامبر 2021 منتشر شد. برای دانلود سریال Lovely Runner 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. کارگردانی این سریال بر عهده یون جونگ هو است که کارگردانی آثار محبوب دیگری مانند نگهبان: خدای تنها و بزرگ (2016–2017)، عشق من هولو (2020) و گل شیطان (2020) است. همچنین توسط لی شی یون نوشته شده است، که بیشتر برای اثرش به نام زیبایی واقعی (2020-2021) شناخته شده است. فیلمبرداری در نیمه دوم سال 2023 آغاز شد. دانلود سریال Lovely Runner 2024 به طرفداران کیدراما های عاشقانه کمدی و روزمره پیشنهاد میشه.
شیمی عالی بین دو نقش اصلی مهم ترین دلیل برای تماشای این سریال است. هر صحنه از قسمت اول ساخته شده تا عاشق دو شخصیت اصلی بشیم. اشک تو چشمای بیننده جمع میشد نه به دلیل اینکه سریال غمگینه بلکه چون احساسات بیننده رو راحت بر می انگیزد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.